tot morgen .......quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou tot morgen dan maar alvast
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keerquote:
wat was er gebeurt ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keer
zie je , je moet gewoon gaan werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
\quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , je moet gewoon gaan werken
* WhiteLightning heeft volgende week vakantie
maar ehm hopelijk knap je snel wat op!
HA!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
\
Dat blijkt weer ja, ik mág gewoon geen vakantie hebben ofzo...
Maarja, hopelijk ben ik vanavond of morgen weer beter. Zal waarschlijnlijk wel, als ik ziek ben, ben ik toch nooit lang ziek. Denk zomaar dat slaaptekort, Thunderdome en kou de schuldigen zijn
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer inquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelliger
Dat kan ik begrijpen. Ik moet tot donderdag dan stage lopen. Afgelopen maandag laatste schooldag gehad en dan de komende 2 weken lekker vrij. Heb er wel zin in. Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer in
Niet dat t hier niet gezellig is, maar ik heb gewoon voorlopig géén zin om op m'n werk te zitten
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Had wel weer eens naar een telefoon nummer gefaxt
Gelukkig kun je het vanaf de verzenders kant ook nog annulerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelen
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook alquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef DeToXiC het volgende:
Klaar met sporten...
Magnetronmaaltijdje maar...
nasiquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
ikzelf heb ook een magnetronmaaltijd hoor daar niet vanquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowiets.
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
haha , ja dat ken ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |