Hahaquote:
Ik heb ook al het idee dat ik hier 3 weken aan m'n stoel vast geplakt zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
Bijna vrij, pfff vandaag ging net zo traag als dikke stront door een trechter
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
Bijna vrij, pfff vandaag ging net zo traag als dikke stront door een zeefje
Pff er valt niks te filteren bij jou, je doet toch niksquote:
Lekker man dat die collega bijna de hele dag er niet is, dan maak jij je tenminste niet om zijn gedrag drukquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn dag gaat redelijk snel, paar sploetjes gehad ... maar pc;s installeren en afconfigureren,
nu bezig met een langlopend probleem... gaat prima zo!
(ook omdat mijn collega al bijna de hele dag niet hier is, maar incidenten aan het lopen is!)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff er valt niks te filteren bij jou, je doet toch niks
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker man dat die collega bijna de hele dag er niet is, dan maak jij je tenminste niet om zijn gedrag druk
zeg over die hond heh.............quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg over die hond heh.............
Je vergeet mij spammen met pm'squote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn dag gaat redelijk snel, paar sploetjes gehad ... paar pc's installeren en afconfigureren,
nu bezig met een langlopend probleem... gaat prima zo!
(ook omdat mijn collega al bijna de hele dag niet hier is, maar incidenten aan het lopen is!)
Wassup?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dus hij heeft niet echt een goede naam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
(dat zeggen de rest van mijn collega's nou ook al)
ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Was het een lange afstandsfax dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef diertjuh het volgende:
oja..straks weer een uur staan faxen
mja je moet nu zelf maar je visuele voorstelllingen maar makenquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen
latersquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
zullen we weer plaatjes gaan posten dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je moet nu zelf maar je visuele voorstelllingen maar maken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
zullen we weer plaatjes gaan posten dan?
Zit jij er ook nog!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Klere mail server....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
het zit je niet mee zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Klere mail server....
ja ik ben er ook nog ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit jij er ook nog!
Werkt ie nog steeds niet?
dat dus alleen dan ziek gemeldquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga naar huis!
ik nog 2,5 uurquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik moet nog een uur
Ik 3 kwartier langerquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik moet nog een uur
die dingen zijn altijd grappigquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van http://images.meppel.org/(...)s/gebruiker_3481.jpg
heb je een hekel aan meppel ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef DeToXiC het volgende:
meppel.org?
Nee... Ik rij er soms langs alleen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je een hekel aan meppel ?
Niet met z'n 2?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... Ik rij er soms langs alleen...
anders doe ik dat voortaan die links wel in de spoiler.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... Ik rij er soms langs alleen...
uhm... geen linksquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders doe ik dat voortaan die links wel in de spoiler.
quote:
En dat vind ik nog het leukste van allemaal!quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
ik ga hyven...
Je hebt je ziekgemeld?quote:
Ookal zou ik geen vriendin hebben, mijn zie je niet en NOOIT op Hyvesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Wie hebben er nog meer Hyves?
Niet liegen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Da's behoorlijk lulligquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
de pending loopt weer ...
afwachten of nu wel alle mails binnen komen en of er ontvangen word.
Vragat net iemand:
Al iets gegeten?
ik zo: ehm nee, begin wel honger te krijgen.
kijk ik op klok: 15:30
* Dr.Droxz geeft Crazy-M voedselquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
de pending loopt weer ...
afwachten of nu wel alle mails binnen komen en of er ontvangen word.
Vragat net iemand:
Al iets gegeten?
ik zo: ehm nee, begin wel honger te krijgen.
kijk ik op klok: 15:30
Ik merk het jaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef Sgele het volgende:
Nieuwe Actie bij Mediamarkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal zou ik geen vriendin hebben, mijn zie je niet en NOOIT op Hyves![]()
(zelfs geblocked in mijn router!)
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:39 schreef Sgele het volgende:
Nieuwe Actie bij Mediamarkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn collega snapt hem niet, en vind het plaatje niet leuk hahaha
(thx voor het gebruik van de spoiler!)* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
neeeeeequote:
ja echt!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef DeToXiC het volgende:
Echt?
Ik kijk wel uit nu met plaatjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]mijn collega snapt hem niet, en vind het plaatje niet leuk hahaha
(thx voor het gebruik van de spoiler!)
WTF is er mis daarquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt!!!
nu moet je wel plaatjes posten!! screenshots desnoods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef DeToXiC het volgende:whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aardig wat pulsaties per minuut
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je kan er ook nog extra spuitstukken bij kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaaardig wat pulsaties per minuut
latersquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor... ik zit hier maar te snotteren en m'n toetsenbord vol snot te niezen....Typt voor geen meter
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor... ik zit hier maar te snotteren en m'n toetsenbord vol snot te niezen....Typt voor geen meter
nou tot morgen dan maar alvastquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik zit weer op mijn plek, maar over 5 minuten lekker naar huis toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |