tot morgen .......quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou tot morgen dan maar alvast
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keerquote:
wat was er gebeurt ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was me een ervaring. Poehh..bijna de draadjes kapoet..gelukkig goed gegaan. Niet meer doen de volgende keer
zie je , je moet gewoon gaan werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
\quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , je moet gewoon gaan werken
* WhiteLightning heeft volgende week vakantie
maar ehm hopelijk knap je snel wat op!
HA!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, wie wil er een leuke mop horen?
Ik ben dus zo ongeveer nooit ziek! En vandaag, de eerste dag van m'n zuurverdiende vakantie, drie keer raden hoe ik erbij lig op de bank
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
\
Dat blijkt weer ja, ik mág gewoon geen vakantie hebben ofzo...
Maarja, hopelijk ben ik vanavond of morgen weer beter. Zal waarschlijnlijk wel, als ik ziek ben, ben ik toch nooit lang ziek. Denk zomaar dat slaaptekort, Thunderdome en kou de schuldigen zijn
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer inquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ga maar gewoon werken 's avond dan is het hier een stuk gezelliger
Dat kan ik begrijpen. Ik moet tot donderdag dan stage lopen. Afgelopen maandag laatste schooldag gehad en dan de komende 2 weken lekker vrij. Heb er wel zin in. Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dahaag, daar heb ik voorlopig ff geen zin meer in
Niet dat t hier niet gezellig is, maar ik heb gewoon voorlopig géén zin om op m'n werk te zitten
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Had wel weer eens naar een telefoon nummer gefaxt
Gelukkig kun je het vanaf de verzenders kant ook nog annulerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, en dat ding blijft maar herhalen natuurlijk. hopelijk is de ontvanger zo slim dat ie hem door kan schakelen
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook alquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef DeToXiC het volgende:
Klaar met sporten...
Magnetronmaaltijdje maar...
nasiquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
ikzelf heb ook een magnetronmaaltijd hoor daar niet vanquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowiets.
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
haha , ja dat ken ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...
te laat! nog maar 1 overquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef DeToXiC het volgende:
Och, ik doe beide...
* DeToXiC steekt nog een Marlborootje aan*
kan je ook opnemen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef DeToXiC het volgende:
WL, Lingo is ook op TV hè...
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet watquote:
doe lucille de groetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet wat
Echt waar hoor, ik vind het leuk om m'n mail te lezen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Tinus, wat doe je nou weer:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
mooie commentsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
dat wordt dus emails spammenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef DeToXiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van zo'n oranje bal...
Geenstijl!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.html
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jou schuldquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!
Dan mag jij de volgende Poll weer makenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?
Deze was ook bruut; Mario gespeeld door 2 tesla coils!quote:
Als ik aan het werk ben!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende Poll weer maken
Is er ook wel eens een avond dat jij niet drinkt?quote:
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is er ook wel eens een avond dat jij niet drinkt?
En toch he.. drink je in een week volgens mij meer dan ik in een? twee? maanden doe..quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een fucking alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.
Dat denk ik ook niet, begrijp me niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik drink iedere dag wel wat eigelijk! je moet niet denken dat ik een fucking alcoholist ben ofzo. maar gewoon een biertje , of een thuiskomertje. het is tenslotte doordeweeks, en moet morgen weer werken.
mja ik geniet ervan hehquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef lynda het volgende:
[..]
En toch he.. drink je in een week volgens mij meer dan ik in een? twee? maanden doe..
mja je moet wat hebben om je lichaam de stimulans te geven die die nodig heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, begrijp me niet verkeerd hoor![]()
Heb ik trouwens ook erg lang gedaan, maarja, je lichaam .. die vind het niet grappig,
en als een dokter zegt dat je moet minderen, ja ... dan doe je we... uh .. niet
Wel eerst ff goed schudden hè...quote:
* lynda veegt beeldscherm schoon..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:01 schreef diertjuh het volgende:
*HATSJOE*
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda veegt beeldscherm schoon..
gazoendheid
ja preciesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wel eerst ff goed schudden hè...
Lang geleden dat ik dat heb gehad... Smaakt naar die |Fire Balls...
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..quote:
Uhu, ik ook. Als ik wat drink is het meestal in het weekend. Had al poosje geen biertje gehad...en ik genoot 2 weekende geleden van mn biertjequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..
Het is je eigen leven hoor maar het viel me gewoon onwijs op
Maccenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies50%. link spel om drankspellen mee te doen!
ik vindt het heerlijk. soort van dagafsluiting van mn werk. even lekker ontspannen. met cola werkt dit gewoon nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik geniet ook van een biertje of drankje op zijn tijd.. Maar niet elke avond..
Het is je eigen leven hoor maar het viel me gewoon onwijs op
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.quote:
mmmmm... waarom toen niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik drink alleen in het weekend...
Maar omdat ik in Friesland woon zijn dat zulke hoeveelheden...
Ik moet er nu ik weer single ben weer even inkomen...
Dat doe je nu alleen thuis?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.
Ik ging zo ongeveer 1x in de twee á drie weken ff naar de kroeg toen... Niet 2x in de week....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmm... waarom toen niet?
Ik zuip/zoop altijd gewoon door hoor
nee, hahahaha, man ik drink niet doordeweeks, en als ik dat doe , ben ik meestal niet alleenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef DeToXiC het volgende:
WL in bed :hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
60 liter vaten , hmm weer s wat anders dan een fluitjeDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef DeToXiC het volgende:
WL in bed :Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo , hoeveel pizzas ben je van plan te eten ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, server om 19:00 in de auto gegooid en naar huis gereden. Dadelijk maar de database in orde maken
Nu eerst eten
eerste pizza al op ;p
Ik ken datquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, ik ook. Als ik wat drink is het meestal in het weekend. Had al poosje geen biertje gehad...en ik genoot 2 weekende geleden van mn biertje![]()
. Hoeft van mij ook niet zo nodig iedere dag of ieder weekend alcohol.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef DeToXiC het volgende:
Piccolini's?
Wat moet je nu gaan doen? Televisieneger wordt langzaam witquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zap de neger van smokez en droxz geleerd.
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Aight nigga's!
Ik ben die normale gast, en verdien geen moer!
Rij geen Ferrari, maar neem het openbaarvervoer
Lekker relaxen, en doe dan mijn ogen dicht
Lekker ff pitte ... ookal is het geen gezicht!
Met vrouwen ben ik slecht, en heb geen hobbyhoer
Mijn beste vriend is mijn broer het interesseert me echt geen moer
of dit allemaal waar is? maakt dat dan wat uit?
Ben niet echt 100% en loop bij een therapeut
Die bindt me dan weer vast in zijn grote stoel ..
Begint wat te ouwehoeren, en dan roggel ik in zijn smoel!
Eenmaal ontsnapt, loop ik over het trottoir
Ik loop niet stoer met mijn Marlboro, maar rook een sigaar
Geen broek op mijn enkels, en geen knikje in mijn loop
Drink alleen bier ... en zit niet aan de dope
Ik heb geen vette Vila, maar woon bij ouders thuis
Geen feestgedruis, maar met zijn allen voor de buis
Ben niet rijk, paar honderd euro op mijn bank
Zit ik dan op mijn dan kamer met een grote fles drank!
Eenmaal thuisgekomen, van mijn onderbetaalde baan
Heb ik over schijt aan maar wat heb ik daar nou aan?
Misschien dat ik daarom "game" dan sta ik bovenaan!
-geen zin meer om af te maken-
mijn inspiratie? HIER
Dacht meer aan zo'n pizzaquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
2de pizza bijna op
(zijn wel kleine hoor die van 400 gram ofzo ;p
450 gram dus
Als ik er zelf maar om kan lachen, dan is mijn doel bereikt ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook pizza op vanavond!
jeetje droxz wat een goede lap tekst!
die gast is echt wereldsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Aight nigga's!
Ik ben die normale gast, en verdien geen moer!
Rij geen Ferrari, maar neem het openbaarvervoer
Lekker relaxen, en doe dan mijn ogen dicht
Lekker ff pitte ... ookal is het geen gezicht!
Met vrouwen ben ik slecht, en heb geen hobbyhoer
Mijn beste vriend is mijn broer het interesseert me echt geen moer
of dit allemaal waar is? maakt dat dan wat uit?
Ben niet echt 100% en loop bij een therapeut
Die bindt me dan weer vast in zijn grote stoel ..
Begint wat te ouwehoeren, en dan roggel ik in zijn smoel!
Eenmaal ontsnapt, loop ik over het trottoir
Ik loop niet stoer met mijn Marlboro, maar rook een sigaar
Geen broek op mijn enkels, en geen knikje in mijn loop
Drink alleen bier ... en zit niet aan de dope
Ik heb geen vette Vila, maar woon bij ouders thuis
Geen feestgedruis, maar met zijn allen voor de buis
Eenmaal thuisgekomen, van mijn onderbetaalde baan
Heb ik over schijt aan maar wat heb ik daar nou aan?
Misschien dat ik daarom "game" dan sta ik bovenaan!
-geen zin meer om af te maken-
mijn inspiratie? HIER
Dat dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar menschen, ik ben even wat anders doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |