quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Morgenvroeg nog wat kerstkaartjes maken ofzowiets.
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eet je weleens gezond ? als ik me goed herrinner at je dat vrijdag ook al
haha , ja dat ken ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog bij mijn ouders gegeten...
te laat! nog maar 1 overquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef DeToXiC het volgende:
Och, ik doe beide...
* DeToXiC steekt nog een Marlborootje aan*
kan je ook opnemen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef DeToXiC het volgende:
WL, Lingo is ook op TV hè...
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet watquote:
doe lucille de groetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Over 6 minuutjes is mijn Curry klaar... Dan ga ik even kijken naar iets op TV... Ik weet nog niet wat
Echt waar hoor, ik vind het leuk om m'n mail te lezen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ej Tinus, wat doe je nou weer:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
mooie commentsquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
I will be out of the office until 06/01/08. During my absense i will try to read my e-mail (ja tuurlijk) , but if you require immediate assistant (ja, natuurlijk! want ik heb geen zin meer!) please contact the Network Operating Center at +31 112
dat wordt dus emails spammenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Thanks for your e-mail.
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef DeToXiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van zo'n oranje bal...
Geenstijl!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , ik kon alleen http://www.dumpert.nl/med(...)ze_beste_vriend.html
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
Poll: Vanaf wanneer is iemand OP waardig:Wat maakt mij dat nou uit zeg! Na 1 post! Iets meer posts, iets van 1000 ofzo Als zijn/hij maar vaak genoeg aanwezig is! Anders....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jou schuldquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, typfoutje in de poll, moet kunnen, sorry ... bedankt!
Dan mag jij de volgende Poll weer makenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar is de optie "Als zijn/haar moeder er toestemming voor geeft" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |