op moment heb een weblog bij blogspot.com. Maar die is al sinds de zomer niet meer geupdatequote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owja weblog ook al zooo vaak geprobeerd, ja op mn hyves hou ik nog wel wat bij maar dan alleen zichtbaar voor vrienden
aja dan lijkt het me ook wel handig. Maar ik loop maar stage in een kleine onderneming dus is msn niet echt nodigquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah grote organisatie met meerdere panden in Nederland, en al die mensen willen dan ook direct met elkaar kunnen communiceren, dus naast de mobieltjes, e-mails is er ook MSN.
Bij ons is er volgens mij niets geblokkeerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij ons is het juist geblokkeerd
Succes met het naar boven lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaat ik echt mn bedje opzoeken
val zowat om van de slaap en dan moet ik de trap nog op
wordt toch tijd voor een laptop bij het bed....
tot morgen!
het blijft een geweldig spelquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Deed ik het begin wel eens op mn stage.
Nee ok dan is het ook wel behoorlijk overdrevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aja dan lijkt het me ook wel handig. Maar ik loop maar stage in een kleine onderneming dus is msn niet echt nodig
Hahaha en de geheime aanbidder weet zelf ook dat hij dat isquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef diertjuh het volgende:
Slaaplekker meneer.
helaas mijn geheime aanbidder kwam niet meer online![]()
Mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Morge iedereen
om op de msn en heel de andere discussie door te gaan:
Oude bedrijf werd ook via msn snel gecomuniceerd. Als er ff snel iets was of met installatie van een pc ofzo even snel msn naar elkaar voor instellingen.
Bij huidige bedrijf mag het niet, maar ik doe het gewoon, zit er continue op msnoverleg met oud collegas
![]()
Nieuwe werk zal het wel helemaal over zijn met msn op werk. Dan zit ik tussen de collegas dus niet nodig
Hyves houd ik 1 of 2 keer pw bijkrabbels enzo doe ik niet zoveel aan namelijk
soms even de verenigings hyve bijhouden van de vereniging maar meer niet
inderdaad, of van maastricht naar amsterdamquote:Op woensdag 19 december 2007 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja het gaat ook snel, anders moet je bijvoorbeeld van Gebouw A naar Gebouw D lopen om daar even een collega iets uit te leggen. Ik doe het liever dan via MSN.
succesquote:Op woensdag 19 december 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, of van maastricht naar amsterdam
om maar iets te noemen
Dadelijk maar gelijk naar het werk rijden voor die klere server
kut ding werkt nog niet maar goed, dadelijk maar weer mee verder
gij mag daquote:Op woensdag 19 december 2007 07:41 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik loop liever ook niet.....
mja database van 20 gig laat zich nu eenmaal niet makkelijk kopierenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes
ik weet niet wat ik mag doen vandaag....
hihi dankquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor
lekker vroeg deze keer maar goed is niet anders.
doei doei
Mogguhquote:Op woensdag 19 december 2007 07:41 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik loop liever ook niet.....
Succes man!quote:Op woensdag 19 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
mensen ik ben er weer vandoor
lekker vroeg deze keer maar goed is niet anders.
doei doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |