ik zit op m'n werkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit op m'n werkben heeeeeeeeel druk
![]()
zal zo even kijken of niemand kijkt zodat ik even kan knippen en plakken
Inderdaad íets beter... maar goed is 'ie ook niet...quote:
Nee, ik geef het toe, sterk is ie nietquote:Op woensdag 12 december 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
Inderdaad íets beter... maar goed is 'ie ook niet...
Nee klopt dat vind ik eigenlijk net iets TE verquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Peize ligt onder Groningen en daar ga je toch niet heen.
www.map24.com of www.routenet.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 18:49 schreef Riann het volgende:
waar ligt peize in godsnaam???
nou zeg... haha ik ging er echt vanuit in limburg weet ik veel dat er meerdere ijsselsteinen zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
www.map24.com of www.routenet.nl
Ook altijd handig als je je afvraagt waar IJsselstein ligt.
Dat is al een paar topics geleden geopperdquote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
waar komt dat Peize ineens vandaan?
Vergeet het andere forum dan ook niet te bekijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
Hoi
Al ben ik er niet, toch even in de gaten houden, ik ga niet wéér een meet missen omdat ik hier niet lees
jajaquote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vergeet het andere forum dan ook niet te bekijken.
Slik een diarreeremmerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Riann het volgende:
Ik hoop dat ik mee kan ik kijk het morgen nog af en dan mijn definitief besluit ik heb denk ik buikgriep of zo hele erge buikkramp en ik moet de hele tijd naar de wc hollen![]()
nou dat vind ik dus echt niet leuk
Ik vond het ook leuk.quote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ben al weer een half uurtje thuis en het was super gezellig, ga zeker een volgende meet weer mee
whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af jaquote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk.
En GB is in het echt helemaal niet gothic black
Neuh, in het weekend valt dat meestal wel mee, maar er was een ongeluk(je) gebeurd denk ik, aangezien ik ook een bergauto zag staan op de vluchtstrook.quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat altijd file op de A4 volgens mij!
Mooi dat je tas boven water is Jojo!
dankjewelquote:Op zondag 16 december 2007 21:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af jazwart haar kan als puber/tiener, maar niet meer als volwassene, tenminste, minder, ben nu meer van het rood, moet nog langs de kapper en zo
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Riann het volgende:
[..]
dankjewelik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoquote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtje)
hier ook donkerbruin haar, maar dan nog net dat het een warm kleurtje geeft zeg maar, maar woensdag naar de kapper, en dan komt er een pony in en ik denk zelf ook aan een kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Riann het volgende:
[..]
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoen ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf
hihi, mijn meest feestelijke kleding (die van gisteren) is ook meteen de meest afslankendequote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond je een heel mooi 'meisje' blackie![]()
![]()
uit de categorie 'waarom moet die in godsnaam afvallen'
whahaha het was niet mijn appeltaartquote:Op maandag 17 december 2007 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
de appeltaart was idd érg lekker![]()
normaal lust ik alleen die van mezelf, maar deze...![]()
receptje?
ja ja drank is niet alleen om op te drinkenquote:
de alcohol zelf is al helemaal verdampt hoor, dus je bent nog steeds geheelonthouder (ik namelijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
daar gaat mijn reputatie als geheelonthouder
trouwens volgens mijn mams is het geheim van de taart: cakemeel, safari en een combimagnetronquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Een dikkevoor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken
housewarming blackiequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic maar even nieuw leven inblazen
Meetings in de maak:
JazzVibes meeting Jazzfestival in Hoogeveen op zaterdag 14 juni, kosten 25 euro pp.
programma: www.detamboer.nl/jazzvibes
Mensen die mee gaan:
Liejannuh
Isabeau
Pandorah
Octopussy ovb
Duderinnetje ovb
Saunameeting op de Optimelbonnetjes
Datum: 2e paasdag of zondag 30 maart, eventueel alternatieve datum, maar vóór 29 april.
Culturele Meeting naar het GEM in Den Haag, tentoonstelling over Richter, toegang 5 euro
Meer informatie: http://www.gem-online.nl/index2.phtml
datum: zaterdag 22 maart
Wie gaan er mee?
Liejannuh
Isabeau
Yppy
Oh leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef gothic-blackie het volgende:
housewarming blackie
datum: ergens in mei
wie gaan er mee?
blackie![]()
euhm ik wil eerst het huisje op orde hebben, dus kan zelfs nog juni wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:wat IS Yamamoto(r
![]()
)
[ afbeelding ]
Yamaha Motor (fazer)
stomme quote buttonsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef octopussy het volgende:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klinkt eigenlijk wel heel gezellig!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik een balletje opgooien??
Een Hardloopmeeting?
Ergens in de voorzomer, zomer of nazomer?
Lekker op de Veluwe hardlopen met z'n allen, onder deskundige begeleiding van onze EIGEN muziek (MP3's mee dus) en dan daarna een gezonde picknick (coolboxen mee!)?
Deo mee, eten mee, schoenen mee en gáán
De mensen die wel willen picknicken en niet willen hardlopen kunnen natuurlijk alvast de picknick opbouwen
Maakt toch niet uit? Er zijn genoeg mensen, dus er is wel een maatje te vinden die ongeveer even hard loopt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef octopussy het volgende:
Hardlopen in groepvorm lijkt me wel lastig als je niet allemaal rond hetzelfde niveau zit.
Dat heet geen wachten, dat heet vegen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Er zijn genoeg mensen, dus er is wel een maatje te vinden die ongeveer even hard loopt.En anders wacht je af en toe even op de achterblijvers... 't is geen wedstrijd, 't moet vooral gezellig zijn.
Dan vind ik het ook wel leuk om een avond mee te gaan, even in mijn agenda kijken want de komende tijd heb ik het nogal drukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat we gewoon 1 avond naar de Parade gaan.![]()
Tof!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook wel leuk om een avond mee te gaan, even in mijn agenda kijken want de komende tijd heb ik het nogal druk...
Naar Boerhave wil ik wel mee, is wel even onder voorbehoud omdat ik nog niet weet of ik dat weekend in Leiden zitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
Culturele Meeting naar het Boerhaave Museum in Leiden www.museumboerhaave.nl , tentoonstelling over de menselijke huid.
datum: zondag 8 juni?
Kosten: 6 euro (of MJK)
Wie gaan er mee?
Liejannuh
euhm eerst wil ik dat alles af is, gisteren weer een tegenslag gehad (we wonen er nu al wel). vriendje ging om half 6 even de wastafelkraan aansluiten. helaas kregen we de oude kraan niet uit de wastafel, maar de wateraansluitingen wel, na lang gepruts wouden we die dingen maar weer terug aansluiten, toen brak een van de twee buizen (of zoietsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!Parade is echt zo ontzettend leuk!
Ow, en GB, kom maar op met een datum!
wat zij zeiquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik pas voor Dirty Dancing, niet mijn ding. Spreken jullie maar wat af voor de Parade, dan besluit ik lastminute wel of ik meega.
Eerste deel kan ik me niet in vinden...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik pas voor Dirty Dancing, niet mijn ding. Spreken jullie maar wat af voor de Parade, dan besluit ik lastminute wel of ik meega.
we zijn al helemaal over, nog de kleine dingen plaatsen, en vandaag komt de vaatwasser/droger/vriezer. en dan dit weekeind de kat, en dan zijn we helemaal overquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
GB'tje: hou met mij geen rekening. Plan maar gewoon, als ik in de buurt ben en tijd heb, kom ik zeker langs! Maar tegen die tijd is het Haagse huis definitief out of the picture... Dus is de kans klein dat ik in NL ben.
Gaat het goed met verhuizen/klussen?
Het is in utrecht dus natuurlijk kan ik je ergens wel op een 1 of ander station oppikken of iemand anders ligt eraan hoe je vanuit brussel naar nederland treint etc etcquote:Op maandag 19 mei 2008 17:14 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Als het op een plek is die vanuit Brussel met openbaar vervoer te bereiken is wil ik ook heel graag een keer mee. En dirty dancing klinkt geweldig![]()
intresse dirty dancing meeting
Riann
Teigan
Isabeau
Levi
Troel
BrusselseSpruit
Utrecht is inderdaad te doen! Dan hangt het enkel nog van de datum af...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:37 schreef Riann het volgende:
Het is in utrecht dus natuurlijk kan ik je ergens wel op een 1 of ander station oppikken of iemand anders ligt eraan hoe je vanuit brussel naar nederland treint etc etc
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:44 schreef Levitation het volgende:
Is het bezoeken van een musical een goed excuus om een jurkje te kopen? Zoek nogsteeds een goeie reden om een bepaald rood jurkje te kopen.![]()
Ik vrees dat ik in Mexico zit met jouw bruiloft... dat besefte ik van de week opeens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
gek mens. Je hebt in augustus een bruiloft waar je vast wel een jurk voor nodig hebt
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef Liejannuh het volgende:
15 juni gaan we naar de Zwaluwhoeve.
Nog meer liefhebbers?
Voor 35 euro een lunch, diner en saunatoegang.
Tof! Als er meer liefhebbers zijn, dan is het misschien handig om alvast te reserveren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's niet te duur! Ik zal er eens over nadenken.
![]()
(al is het wel een sauna en vind ik dat eng en blablablaexcuusbla)
Ow, vaderdag... niet aan gedacht... dat maakt 't wel complexer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:57 schreef Troel het volgende:
Ik zou best willen, maar ik ben bang dat ik dan mot krijg, want mijn schoonvader is dan jarig en het is vaderdag
Zijn allemaal slanke dames!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef teigan het volgende:
volgens mij posten de dames die nu op het saunalijstje staan bijna allemaal niet meer in de dieetclub...
nou dan heb je een missie, ze vetmesten voor die tijd...quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zijn allemaal slanke dames!Als ik mee zou gaan zou ik met stip de dikste zijn.
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef teigan het volgende:
volgens mij posten de dames die nu op het saunalijstje staan bijna allemaal niet meer in de dieetclub...
Dat heb ik ook een beetje. Post ook erg weinig in de slank topics trouwens. Ben nu gewoon even niet zo heel erg met mijn eetpatroon bezig. Dat gaat best ok. Behalve mijn gewicht heb ik niet zo heel veel te melden op dat gebied.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben even dieet(club)moeMaar da's altijd tijdelijk bij mij en een terugkerend fenomeen.
Fuck. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zondag 8 juni 2008 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ben ik er eindelijk uit dat ik echt geen zin heb om m'n verjaardag te vieren volgend weekend, is het arrangement volgeboekt.
Lama dus ;{
Je bedoelt die WINDHOOS aan PM's die ik sinds half 12 gekregen heb? 15 stuksquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
Jojo, check je PM.
En jij ook Lein.
Owja, en tnx voor de tip Conleche!
Ik wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:33 schreef Jojogirl het volgende:
*schopje*
Willen we nog naar die tentoonstelling in het Boerhaave dit weekend?
Mooi! Dan kun je vanaf nu tegen je familie zeggen dat je die dag echt niet kan omdat je leuke dingen moet gaan doen met vriendinnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb dan ook nog niets (en de rest van de familie ook niet), dus ik schrijf 'm meteen op de kalender.
Boerhave was leuk, maar vooral erg gezellig! En het was gratis entree want het laatste weekend van de tentoonstelling.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:01 schreef kwakveense het volgende:
was t nog gezellig in boerhaave?
ik was dus toch nog in utrecht de hele dag...
Ik heb nog een saunameetingdatum in mijn agenda staan, vorige keer afgesprokenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kwam weer een aanbieding tegen voor de Zwaluwhoeve.
Wederom een Zot Zwaluwhoeve arrangement. 35 euro voor sauna, lunch en diner. Geldig tot en met 9 oktober.
Op mijn kalender staat dat 13 september op zaterdag is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Pandorah het volgende:
Leuk idee![]()
Alleen ben ik bang dat ik niet zoveel kan in de weekenden tot 9 oktober.
Alleen 28 september of doordeweeks op 11/12 september.
Kortom: plan maar een datum en dan kijk ik wel of ik kan
Nee, vanalles aan de onderkant brak als luciferhoutjes af. De monteur vond het de moeite niet meer waard om hem te repareren dus dat zegt genoegquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:40 schreef teigan het volgende:
Oeh, wat vervelend Pandorah, hij was helemaal niet meer te redden?
Kolven?quote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef freecell het volgende:
Sauna is heerlijk, maar ik geef nog elke 4 uur borstvoeding, dus kan niet echt lang genoeg weg en Leander is nog wat klein om mee te nemen
Wel jammer trouwens..
Ik heb nog een paar zegeltjes liggen.quote:Op maandag 1 december 2008 08:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het weekend van 14/15 december?
De zwaluwhoeve heeft nog een herfstknaller tot en met de 19e december.![]()
Of heeft iemand nog een berg optimelzegeltjes liggen?
Dat weekend bedoelde ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Ehm, het weekend valt op 13 en 14 december15 december is maandag.
Alleen voor noodquote:
Huisje is leukquote:Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Pandorah het volgende:
14/15 dec kan ik ook wel. Ik kijk vanavond even in mijn agenda, die heb ik thuis laten liggen.
Ik heb een boel optimel zegeltjes maar ik heb - volgens mij - bij de Zwaluwhoeve ook nog korting via de Milner kaas actie. Kijk ik ook vanavond even naar.
O, en ergens in feb/mrt moeten we ook weer naar een leuk huisje, hadden we zaterdag zo bedacht
Huisje was vorige keer echt tof!quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet mee naar een huisjevind één dag met alleen maar dames wel genoeg
![]()
misschien dat ik even langskom ofzo, dat lukt wel
Nemen we er nu wel eentje waar het toilet wel gewoon doorspoelt?quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huisje was vorige keer echt tof!
Je wil ggewoon weer blote tieten filmenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wil ggewoon weer blote tieten filmen
quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Was ik dat?Nou ja, ze waren wel heel mooi natuurlijk
Shadaimquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga wel inventariseren (hier of per PM aanmelden) voor huisje en waar we willen zitten voor huisje. Gaan we wel ergens in februari / maart. Een huisje met een toilet die goed kan doorspoelen lijkt mij erg handig
. En dat huisje moet een DVD speler hebben, kunnen we weer boel series kijken als het slecht weer is.
Ow, kijk, dat geeft perspectieven (alhoewel zo'n privésauna wel erg lekker privé was hoorquote:Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef Pandorah het volgende:
Wat mij betreft hoeft dat huisje geen sauna hoor. Dan gaan we wel naar een sauna eventueel. Zijn er geen huisjes in het midden van het land (Veluwe)?
(ik heb gewoon het middelste weekend zeg maar gepakt van februari/maartquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Pandorah het volgende:
Klinkt goed!
Apeldoorn is op zich best centraal
En 6-9 maart kan ik ook nog (naja, ik heb nog geen nieuwe agenda)
Dat dusquote:
Primaquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Pandorah het volgende:
Even gegoogled en dan blijkt dat de voorjaarsvakantie dan net voorbij is
voorjaarsvakantie 14-02-09 t/m 22-02-09 noord/midden bo/sbo/vo/svo
voorjaarsvakantie 21-02-09 t/m 01-03-09 zuid
Ik ga van de week wel wat leuke data bedenken die niet in een vakantie vallen en naar iedereen mailen oid. Dan ga ik ook nog wel verder op zoek naar een leuk huisje.
Ja, dat is erg leuk jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Huisjes zoeken kan best leuk zijn als je niets te doen hebt, TroelEn kan het ook gewoon hier ipv via de mail? Ik vind dit veel overzichtelijker
Als jij niets beters te doen hebt, dan mag jij het ook doenquote:Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
PrimaSchiet je wel een beetje op
Heb toch niets beters te doen
Ik ook niet. Misschien iets om te kijken op dit weekend?quote:Op maandag 1 december 2008 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Oe, het huisje was de vorige keer wel leuk... misschien moet ik toch weer eens mee gaan meeten
Ik heb de video trouwens ook nooit gezien
Volgens mij klopt dit!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! 14 december doen?
Ik heb op het lijstje:
Yppy, Isa, Teigan, Pandorah, Octo en ik.
Vergeet ik nu iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |