abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63661101
Het weekend van 13 en 14 december kan ik nog.
De maandagen lukkken niet, ik heb dan al werkafspraken staan (bizar, want er is hier verder helemaal niks te doen, maar ik heb afspraken). Tussen Kerst en Oud/Nieuw kan ik ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63661521
PM verstuurd!

29 december staat de New Cool Collective met big band, in het kader van de Big Mondays in de Sugar Factory in Amsterdam. Nog liefhebbers om mee te gaan?
Pandorah en Isa waren geinteresseerd zag ik! En ik wil sowieso.
pi_63661592
29 december kan ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63661628
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:42 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Kolven?
Alleen voor nood
Leander vindt afgekolfde melk echt stom en krijgt dan wel genoeg binnen, maar is de hele dag verdrietig.
Dus kolven is echt alleen voor nood of misschien eens één voeding.
pi_63661678
Jaa! Ik ga mee de 29e . Ik moet alleen die week wel werken maar van de collega's die er dan zijn hoef ik alleen fysiek aanwezig te zijn, ik mag best slapen
pi_63661699
Toen Anna zo jong was, heb ik ook een tijd de sauna overgeslagen. Ook uit angst voor lekken. En toen ik uiteindelijk durfde, heb ik idd wel moeten kolven en alsnog zo bang voor lekker dan ik toch niet ontspannen zat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63661718
De 29e moet ik overleggen, maar lijkt me wel erg leuk! Hoe is die Sugar Factory qua autobereikbaarheid?
*OUD heilige*
pi_63661795
YP, het is midden in het centrum dus voor een auto niet echt handig (veel parkeergeld betalen). Maar misschien is het handiger om de auto bij MuadDib te zetten (amstel = einde A2 + gratis))? Als je met de auto gaat, wil ik wel mee met je mee als het kan. Anders ga ik zelf met de auto en zet ik hem daar neer.
pi_63661922
Vanavond ga ik met het thuisfront overleggen. Dan kun je natuurlijk meerijden, helemaal als je weg weet. Moet ik dan nog ergens een kaartje bestellen?
*OUD heilige*
  maandag 1 december 2008 @ 10:18:17 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_63662033
quote:
Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Pandorah het volgende:
14/15 dec kan ik ook wel. Ik kijk vanavond even in mijn agenda, die heb ik thuis laten liggen .
Ik heb een boel optimel zegeltjes maar ik heb - volgens mij - bij de Zwaluwhoeve ook nog korting via de Milner kaas actie. Kijk ik ook vanavond even naar.

O, en ergens in feb/mrt moeten we ook weer naar een leuk huisje, hadden we zaterdag zo bedacht
Huisje is leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63662864
ik ga niet mee naar een huisje vind één dag met alleen maar dames wel genoeg misschien dat ik even langskom ofzo, dat lukt wel
Ja doei.
pi_63662974
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet mee naar een huisje vind één dag met alleen maar dames wel genoeg misschien dat ik even langskom ofzo, dat lukt wel
Huisje was vorige keer echt tof!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63663049
Wie gaat inventariseren voor een huisje?
Ik wil ook mee iig.
pi_63663050
ja, ongetwijfeld maar dat trek ik gewoon niet
Ja doei.
pi_63663217
Ik wil ook wel weer mee in een huisje, maar leg me nog niet vast. In februari zit ik net aan het eind van een paar projecten en met de start van een stage.
  maandag 1 december 2008 @ 13:26:41 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_63666544
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Huisje was vorige keer echt tof!
Nemen we er nu wel eentje waar het toilet wel gewoon doorspoelt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63666578
huisje is tof
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63666878
Neem ik de videocamera weer mee.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63666941
Ik ga wel inventariseren (hier of per PM aanmelden) voor huisje en waar we willen zitten voor huisje . Gaan we wel ergens in februari / maart. Een huisje met een toilet die goed kan doorspoelen lijkt mij erg handig . En dat huisje moet een DVD speler hebben, kunnen we weer boel series kijken als het slecht weer is.

[ Bericht 20% gewijzigd door Pandorah op 01-12-2008 13:50:08 ]
pi_63667276
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Levitation het volgende:
volgens mij heb ik de opnames van de vorige keer nog niet gezien, kan je die dan meenemen?
pi_63667360
Wat mij betreft een huisje in het midden van het land.

En ik heb de DVD van de vorige keer nog liggen. Kan ik meenemen!
pi_63667414
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Levitation het volgende:
Je wil ggewoon weer blote tieten filmen
pi_63667434
ik wil naar alles mee

laatste week februari (21 tm 28) ben ik op wintersport.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')