Huisje was vorige keer echt tof!quote:Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet mee naar een huisjevind één dag met alleen maar dames wel genoeg
![]()
misschien dat ik even langskom ofzo, dat lukt wel
Nemen we er nu wel eentje waar het toilet wel gewoon doorspoelt?quote:Op maandag 1 december 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huisje was vorige keer echt tof!
Je wil ggewoon weer blote tieten filmenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wil ggewoon weer blote tieten filmen
quote:Op maandag 1 december 2008 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Was ik dat?Nou ja, ze waren wel heel mooi natuurlijk
Shadaimquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga wel inventariseren (hier of per PM aanmelden) voor huisje en waar we willen zitten voor huisje. Gaan we wel ergens in februari / maart. Een huisje met een toilet die goed kan doorspoelen lijkt mij erg handig
. En dat huisje moet een DVD speler hebben, kunnen we weer boel series kijken als het slecht weer is.
Ow, kijk, dat geeft perspectieven (alhoewel zo'n privésauna wel erg lekker privé was hoorquote:Op maandag 1 december 2008 15:10 schreef Pandorah het volgende:
Wat mij betreft hoeft dat huisje geen sauna hoor. Dan gaan we wel naar een sauna eventueel. Zijn er geen huisjes in het midden van het land (Veluwe)?
(ik heb gewoon het middelste weekend zeg maar gepakt van februari/maartquote:Op maandag 1 december 2008 15:23 schreef Pandorah het volgende:
Klinkt goed!
Apeldoorn is op zich best centraal
En 6-9 maart kan ik ook nog (naja, ik heb nog geen nieuwe agenda)
Dat dusquote:
Primaquote:Op maandag 1 december 2008 15:33 schreef Pandorah het volgende:
Even gegoogled en dan blijkt dat de voorjaarsvakantie dan net voorbij is
voorjaarsvakantie 14-02-09 t/m 22-02-09 noord/midden bo/sbo/vo/svo
voorjaarsvakantie 21-02-09 t/m 01-03-09 zuid
Ik ga van de week wel wat leuke data bedenken die niet in een vakantie vallen en naar iedereen mailen oid. Dan ga ik ook nog wel verder op zoek naar een leuk huisje.
Ja, dat is erg leuk jaquote:Op maandag 1 december 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Huisjes zoeken kan best leuk zijn als je niets te doen hebt, TroelEn kan het ook gewoon hier ipv via de mail? Ik vind dit veel overzichtelijker
Als jij niets beters te doen hebt, dan mag jij het ook doenquote:Op maandag 1 december 2008 15:37 schreef Troel het volgende:
PrimaSchiet je wel een beetje op
Heb toch niets beters te doen
Ik ook niet. Misschien iets om te kijken op dit weekend?quote:Op maandag 1 december 2008 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Oe, het huisje was de vorige keer wel leuk... misschien moet ik toch weer eens mee gaan meeten
Ik heb de video trouwens ook nooit gezien
Volgens mij klopt dit!quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! 14 december doen?
Ik heb op het lijstje:
Yppy, Isa, Teigan, Pandorah, Octo en ik.
Vergeet ik nu iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |