abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55324662
Nou, er stond ook een file op de A12 (half half dan) rond half 8. Ook rare tijd niet? En we hebben nog een snoeshaan gezien die zo in wegmisbruikers kon
pi_55325701
ik kon gewoon in een keer doorrijden , had alleen het gevoel dat mijn lichten het niet meer deden toen ik op de snelweg zat, dus was ff gestopt bij het tankstation bij tu delft op de snelweg. gelukkig deden de lichtjes het nog en ben ik daarna doorgereden zonder verder oponthoud, en zelfs een makkelijk plekkie bij ons in de straat om te parkeren (kans 1 op 1 mil na 7 uur ongeveer )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 17 december 2007 @ 08:38:24 #53
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55329155
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat altijd file op de A4 volgens mij!
Mooi dat je tas boven water is Jojo!
Neuh, in het weekend valt dat meestal wel mee, maar er was een ongeluk(je) gebeurd denk ik, aangezien ik ook een bergauto zag staan op de vluchtstrook.
pi_55332670
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:19 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af ja zwart haar kan als puber/tiener, maar niet meer als volwassene, tenminste, minder, ben nu meer van het rood, moet nog langs de kapper en zo
dankjewel ik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
pi_55333528
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Riann het volgende:

[..]

dankjewel ik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtje )
pi_55333719
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtje )
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzo en ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf
pi_55333824
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Riann het volgende:

[..]

okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzo en ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf
hier ook donkerbruin haar, maar dan nog net dat het een warm kleurtje geeft zeg maar, maar woensdag naar de kapper, en dan komt er een pony in en ik denk zelf ook aan een kleurtje
pi_55333970
ik vond je een heel mooi 'meisje' blackie

uit de categorie 'waarom moet die in godsnaam afvallen'
Ja doei.
pi_55337496
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond je een heel mooi 'meisje' blackie

uit de categorie 'waarom moet die in godsnaam afvallen'
hihi, mijn meest feestelijke kleding (die van gisteren) is ook meteen de meest afslankende

maar ik had wel bij iedereen zoiets van: waarom zitten we in de dieetclub, we zijn allemaal mooie slanke vrouwen
pi_55339019
Zo keek ik ook al om me heen Allemaal mooie vrouwen Leuk je te hebben ontmoet, gb, je appeltaart was super Wel een voordeel van al die vrouwen die willen afvallen: de meesten kunnen lekker koken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55339070
de appeltaart was idd érg lekker

normaal lust ik alleen die van mezelf, maar deze...

receptje?
Ja doei.
pi_55339849
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
de appeltaart was idd érg lekker

normaal lust ik alleen die van mezelf, maar deze...

receptje?
whahaha het was niet mijn appeltaart maar ik zal aan mams vragen of ze een receptje wil maken. ik kan je in ieder geval verklappen dat er safari in zit
pi_55340334
Safari! In appeltaart! Héérlijk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55340395
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Safari! In appeltaart! Héérlijk!
ja ja drank is niet alleen om op te drinken kan ook in eten en zo
pi_55340414

daar gaat mijn reputatie als geheelonthouder
Ja doei.
pi_55340465
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

daar gaat mijn reputatie als geheelonthouder
de alcohol zelf is al helemaal verdampt hoor, dus je bent nog steeds geheelonthouder (ik namelijk ook ) maar dan alleen met de smaak van safari
pi_55340595
hè, gelukkig
Ja doei.
pi_55347786
Ik ben een structurele alcohol-kokkereller. En ik schaam me er niet voor

Maar de rozijnen weken in safari, dus? Origineler dan rum en ontzettend lekker
pi_55348044
jup de rozijnen in safari, of bessen of nog andere drank, als het maar drank is
pi_55397943
zoals beloofd het recept (mijn mam heeft het even voor me uitgetypt)

blackie's mamma's befaamde appeltaart

275 gram cakemeel
135 gram witte basterdsuiker
160 gram blue band ( is het lekkerst) margarine geen roomboter hier wordt de taart hard van.
1 ei
2 beschuiten
1 zakje geleipoeder
±1200 gram goudreinetten
6 eetlepels gewone suiker
1 eierlepel kaneel poeder
100 gram rozijnen
1 borrelglas safari of eventueel amaretto

Je begint met de rozijnen in een beker te doen en daar de safari bijgieten
Dan het ei te klutsen
Daarna de cakemeel basterdsuiker en margarine met 2 eetlepels geklutst ei door elkaar te kneden tot het makkelijk van je handen afgaat, dit mengsel een kwartier in de koelkast zetten.
In de tussentijd de appels schillen en hier stukjes van maken hier dan de suiker en het kaneel doorscheppen en daarna de rozijnen erdoor roeren.

Dan ongeveer driekawart van het deeg uitrollen met deegroller ( een gladde fles kan ook) dit op de bodem van de vorm en de randen leggen, hier de beschuiten in verkruimelen en de geleipoeder goed verdelen over de bodem, daarna het appelmengsel erin en goed aandrukken wel een beetje bol laten in het midden iets hoger dan de kanten. Dan de rest van het deeg uitrollen en reepjes van snijden en een vlechtwerk over de appelen maken en dit vlechtwerk met het restje van het ei bestrijken voor glans op de taart.

Dit alles in het midden van een koude combimagnetron zetten de temparatuur op 200 graden en microgolven ca. 300 watt ±30 minuten laten bakken daarna oven en microgolven uitschakelen en de taart in gesloten oven nog 10 minuten laten staan. Daarna taart wat af laten koelen en voorzichtig keren.
Je moet voor een combimagnetron altijd glas of die nieuwe vormen van iets van rubber/kunststof gebruiken en geen metaal.

Voor een gewone oven: deze 10 minuten voorverwarmen rooster even onder het midden en de taart in ongeveer 55 minuten gaar bakken vaak worden hier de apels niet echt gaar en blijven het stukjes en de korst in het midden van de bodem is ook moeilijk gaar te krijgen.

Succes
pi_55398228
Een dikke voor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken
pi_55398426
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Een dikke voor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken
trouwens volgens mijn mams is het geheim van de taart: cakemeel, safari en een combimagnetron
pi_55702189
Weet iemand nog waar de foto's van de strandwandeling-Wii-meet staan?
pi_55748621
Meiden, wat gaan willen we allemaal gaan doen met de MeetYmmeMeet ?
pi_55748657
geen idee, het is jouw meet
Ja doei.
pi_55749303
Ja maar jullie hebben hier ervaring in, ik niet

En ik wil het jullie naar de zin maken. Dus tips en ideeen zijn welkom
Eten jullie dan mee? Met hoeveel? Etc.
pi_57361135
Dit topic maar even nieuw leven inblazen

Meetings in de maak:

JazzVibes meeting Jazzfestival in Hoogeveen op zaterdag 14 juni, kosten 25 euro pp.
programma: www.detamboer.nl/jazzvibes
Mensen die mee gaan:
Liejannuh
Isabeau
Pandorah
Octopussy ovb
Duderinnetje ovb

Saunameeting op de Optimelbonnetjes
Datum: 2e paasdag of zondag 30 maart, eventueel alternatieve datum, maar vóór 29 april.

Culturele Meeting naar het GEM in Den Haag, tentoonstelling over Richter, toegang 5 euro
Meer informatie: http://www.gem-online.nl/index2.phtml
datum: zaterdag 22 maart
Wie gaan er mee?
Liejannuh
Isabeau
Yppy
pi_57361593
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic maar even nieuw leven inblazen

Meetings in de maak:

JazzVibes meeting Jazzfestival in Hoogeveen op zaterdag 14 juni, kosten 25 euro pp.
programma: www.detamboer.nl/jazzvibes
Mensen die mee gaan:
Liejannuh
Isabeau
Pandorah
Octopussy ovb
Duderinnetje ovb

Saunameeting op de Optimelbonnetjes
Datum: 2e paasdag of zondag 30 maart, eventueel alternatieve datum, maar vóór 29 april.

Culturele Meeting naar het GEM in Den Haag, tentoonstelling over Richter, toegang 5 euro
Meer informatie: http://www.gem-online.nl/index2.phtml
datum: zaterdag 22 maart
Wie gaan er mee?
Liejannuh
Isabeau
Yppy
housewarming blackie
datum: ergens in mei
wie gaan er mee?
blackie
pi_57361636
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef gothic-blackie het volgende:

housewarming blackie
datum: ergens in mei
wie gaan er mee?
blackie
Oh leuk! Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum
pi_57361716
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh leuk! Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum
euhm ik wil eerst het huisje op orde hebben, dus kan zelfs nog juni worden
enne ik heb dan wel echt iemand nodig die een beetje dieetverantwoordelijke hapjes en drankjes weet, want ik ben er zo eentje die dan gewoon kaas en worst en cola en bier er neer dumpt
pi_57361808
Volgens mij kunnen we allemaal wel dieetverantwoord koken en hapjes maken Dus maak je daar niet druk om.
pi_57362049
GEM lijkt me eigenlijk ook best tof. Ik had er nog nooit van gehoord
even ergens een irischeque opduiken

en hebben er misschien mensen dan zin om 's avonds naar Yamamoto in Delft te gaan?
pi_57362188
Nee, dan zijn we al op een CUL-meet, octo.
pi_57362924
CUL meet

er komt ook écht nog wel een iets hier.. zoals ik al een tijd geleden beloofd heb maar moet nog even bedenken wanneer

en housewarming GB kan ook wel, maar niet in het weekend van 17/18 mei iig.. en misschien nog 2 weekenden niet ligt eraan of we nog met de motor weg gaan enzo maar laat 't uiteraard (duh ) niet van mij afhangen hoor!

Hoop binnenkort ook een housewarming te kunnen geven, in Nijmegen... maarja.. eerst nog een huis vinden
Ja doei.
pi_57363022
Housewarming bij GB! Tof!
Yamamoto moeten we ook echt een keer doen.
pi_57363060
wat IS Yamamoto(r )

Yamaha Motor (fazer )
Ja doei.
pi_57363104
Nee, we gaan er niet op een Yamaha naar toe
pi_57363161
Ja doei.
pi_57363413
ik dacht in het begin serieus dat er een motordealer ofzo in dat pand kwam te zitten vanwege de grote glazen pui. Bleek het een restaurant te zijn met bijbehorend danscafe en we gaan er een feestje vieren in augustus
pi_57363480
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
wat IS Yamamoto(r )

[ afbeelding ]
Yamaha Motor (fazer )

Yamamoto is een nieuw aziatisch fusion restaurant/coffeecorner/danscafe in Delft. We gaan er in augustus een feestje vieren
pi_57363486
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

pi_57363502
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef octopussy het volgende:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

stomme quote buttons
pi_57363776
je wilde gewoon nog een keer kwijlen
Ja doei.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:23:45 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57366436
Hoogeveen??
Da's wel te doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57375166
Dan ga je toch mee?
pi_57427743
in december stonden wij(ik en Isa en Pandorah) te wachten bij het CS Utrecht, en zaten we te kijken naar de aankondiging van Dirty Dancing, misschien dat we dat ook nog kunnen doen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57429148
Ik zag vandaag idd ook posters hangen van Dirty Dancing. Lijkt me ook wel leuk

Saunameeting 2e paasdag is trouwens voor mij waarschijnlijk geen optie meer vanwege vrijgezellenfeestje.
pi_57429333
Dirty Dancing zie ik dan weer niet zo zitten

dat jazz-gedoe is misschien wel leuk
Ja doei.
pi_57434885
dirty dancing zie ik juist weer helemaal zitten
pi_57435070
Ik wil ook wel naar Dirty Dancing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')