, had alleen het gevoel dat mijn lichten het niet meer deden toen ik op de snelweg zat, dus was ff gestopt bij het tankstation bij tu delft op de snelweg. gelukkig deden de lichtjes het nog en ben ik daarna doorgereden zonder verder oponthoud, en zelfs een makkelijk plekkie bij ons in de straat om te parkeren (kans 1 op 1 mil na 7 uur ongeveer
, had alleen het gevoel dat mijn lichten het niet meer deden toen ik op de snelweg zat, dus was ff gestopt bij het tankstation bij tu delft op de snelweg. gelukkig deden de lichtjes het nog en ben ik daarna doorgereden zonder verder oponthoud, en zelfs een makkelijk plekkie bij ons in de straat om te parkeren (kans 1 op 1 mil na 7 uur ongeveer  )
)

Neuh, in het weekend valt dat meestal wel mee, maar er was een ongeluk(je) gebeurd denk ik, aangezien ik ook een bergauto zag staan op de vluchtstrook.quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat altijd file op de A4 volgens mij!
Mooi dat je tas boven water is Jojo!

dankjewelquote:Op zondag 16 december 2007 21:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af jazwart haar kan als puber/tiener, maar niet meer als volwassene, tenminste, minder, ben nu meer van het rood, moet nog langs de kapper en zo
 ik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
 ik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart

lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Riann het volgende:
[..]
dankjewelik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
 )
)

okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoquote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtje)
 en ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf
 en ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf  

hier ook donkerbruin haar, maar dan nog net dat het een warm kleurtje geeft zeg maar, maar woensdag naar de kapper, en dan komt er een pony in en ik denk zelf ook aan een kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Riann het volgende:
[..]
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoen ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf

hihi, mijn meest feestelijke kleding (die van gisteren) is ook meteen de meest afslankendequote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond je een heel mooi 'meisje' blackie

uit de categorie 'waarom moet die in godsnaam afvallen'

Allemaal mooie vrouwen
 Allemaal mooie vrouwen  Leuk je te hebben ontmoet, gb, je appeltaart was super
 Leuk je te hebben ontmoet, gb, je appeltaart was super  Wel een voordeel van al die vrouwen die willen afvallen: de meesten kunnen lekker koken
 Wel een voordeel van al die vrouwen die willen afvallen: de meesten kunnen lekker koken  

whahaha het was niet mijn appeltaartquote:Op maandag 17 december 2007 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
de appeltaart was idd érg lekker
normaal lust ik alleen die van mezelf, maar deze...
receptje?
 maar ik zal aan mams vragen of ze een receptje wil maken. ik kan je in ieder geval verklappen dat er safari in zit
 maar ik zal aan mams vragen of ze een receptje wil maken. ik kan je in ieder geval verklappen dat er safari in zit  

Héérlijk!
 Héérlijk!

ja ja drank is niet alleen om op te drinkenquote:
 kan ook in eten en zo
 kan ook in eten en zo

de alcohol zelf is al helemaal verdampt hoor, dus je bent nog steeds geheelonthouder (ik namelijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
daar gaat mijn reputatie als geheelonthouder
 ) maar dan alleen met de smaak van safari
) maar dan alleen met de smaak van safari

en ontzettend lekker
 en ontzettend lekker  

de rozijnen in safari, of bessen  of nog andere drank, als het maar drank is
 de rozijnen in safari, of bessen  of nog andere drank, als het maar drank is

voor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken
 voor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken  

trouwens volgens mijn mams is het geheim van de taart: cakemeel, safari en een combimagnetronquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Een dikkevoor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken

housewarming blackiequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic maar even nieuw leven inblazen
Meetings in de maak:
JazzVibes meeting Jazzfestival in Hoogeveen op zaterdag 14 juni, kosten 25 euro pp.
programma: www.detamboer.nl/jazzvibes
Mensen die mee gaan:
Liejannuh
Isabeau
Pandorah
Octopussy ovb
Duderinnetje ovb
Saunameeting op de Optimelbonnetjes
Datum: 2e paasdag of zondag 30 maart, eventueel alternatieve datum, maar vóór 29 april.
Culturele Meeting naar het GEM in Den Haag, tentoonstelling over Richter, toegang 5 euro
Meer informatie: http://www.gem-online.nl/index2.phtml
datum: zaterdag 22 maart
Wie gaan er mee?
Liejannuh
Isabeau
Yppy

Oh leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef gothic-blackie het volgende:
housewarming blackie
datum: ergens in mei
wie gaan er mee?
blackie
 Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum
 Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum  

euhm ik wil eerst het huisje op orde hebben, dus kan zelfs nog juni wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum

Dus maak je daar niet druk om.
 Dus maak je daar niet druk om.

maar moet nog even bedenken wanneer
 maar moet nog even bedenken wanneer  
  ligt eraan of we nog met de motor weg gaan enzo
 ligt eraan of we nog met de motor weg gaan enzo  maar laat 't uiteraard (duh
 maar laat 't uiteraard (duh  ) niet van mij afhangen hoor!
 ) niet van mij afhangen hoor! 
 maarja.. eerst nog een huis vinden
 maarja.. eerst nog een huis vinden  

Tof!
 Tof! 

en we gaan er een feestje vieren in augustus
  en we gaan er een feestje vieren in augustus   

quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:wat IS Yamamoto(r

)
[ afbeelding ]
Yamaha Motor (fazer)

stomme quote buttonsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef octopussy het volgende:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |