ik zit op m'n werkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit op m'n werkben heeeeeeeeel druk
![]()
zal zo even kijken of niemand kijkt zodat ik even kan knippen en plakken
Inderdaad íets beter... maar goed is 'ie ook niet...quote:
Nee, ik geef het toe, sterk is ie nietquote:Op woensdag 12 december 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
Inderdaad íets beter... maar goed is 'ie ook niet...
Nee klopt dat vind ik eigenlijk net iets TE verquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Peize ligt onder Groningen en daar ga je toch niet heen.
www.map24.com of www.routenet.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 18:49 schreef Riann het volgende:
waar ligt peize in godsnaam???
nou zeg... haha ik ging er echt vanuit in limburg weet ik veel dat er meerdere ijsselsteinen zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
www.map24.com of www.routenet.nl
Ook altijd handig als je je afvraagt waar IJsselstein ligt.
Dat is al een paar topics geleden geopperdquote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
waar komt dat Peize ineens vandaan?
Vergeet het andere forum dan ook niet te bekijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
Hoi
Al ben ik er niet, toch even in de gaten houden, ik ga niet wéér een meet missen omdat ik hier niet lees
jajaquote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vergeet het andere forum dan ook niet te bekijken.
Slik een diarreeremmerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Riann het volgende:
Ik hoop dat ik mee kan ik kijk het morgen nog af en dan mijn definitief besluit ik heb denk ik buikgriep of zo hele erge buikkramp en ik moet de hele tijd naar de wc hollen![]()
nou dat vind ik dus echt niet leuk
Ik vond het ook leuk.quote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ben al weer een half uurtje thuis en het was super gezellig, ga zeker een volgende meet weer mee
whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af jaquote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk.
En GB is in het echt helemaal niet gothic black
Neuh, in het weekend valt dat meestal wel mee, maar er was een ongeluk(je) gebeurd denk ik, aangezien ik ook een bergauto zag staan op de vluchtstrook.quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat altijd file op de A4 volgens mij!
Mooi dat je tas boven water is Jojo!
dankjewelquote:Op zondag 16 december 2007 21:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahahaha dat zwarte is er al een tijdje af jazwart haar kan als puber/tiener, maar niet meer als volwassene, tenminste, minder, ben nu meer van het rood, moet nog langs de kapper en zo
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Riann het volgende:
[..]
dankjewelik heb al anderhalf jaar heel donker bruin/ zwart
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoquote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol, euhm ik was altijd meer van het blauwzwart zeg maar, en daar vind ik mezelf nu te oud voor worden maar vind het bij andere vrouwen altijd heel mooi staan, maar ik word er zelf gewoon te wit van (het echte goth kleurtje)
hier ook donkerbruin haar, maar dan nog net dat het een warm kleurtje geeft zeg maar, maar woensdag naar de kapper, en dan komt er een pony in en ik denk zelf ook aan een kleurtjequote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Riann het volgende:
[..]
okay naar ik heb natuurlijk van mijn eigen ook al donkerbruin haar alleen ik heb wat grijs haar enzoen ze worden er glanzend van vandaar dat ik altijd verf
hihi, mijn meest feestelijke kleding (die van gisteren) is ook meteen de meest afslankendequote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond je een heel mooi 'meisje' blackie![]()
![]()
uit de categorie 'waarom moet die in godsnaam afvallen'
whahaha het was niet mijn appeltaartquote:Op maandag 17 december 2007 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
de appeltaart was idd érg lekker![]()
normaal lust ik alleen die van mezelf, maar deze...![]()
receptje?
ja ja drank is niet alleen om op te drinkenquote:
de alcohol zelf is al helemaal verdampt hoor, dus je bent nog steeds geheelonthouder (ik namelijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
daar gaat mijn reputatie als geheelonthouder
trouwens volgens mijn mams is het geheim van de taart: cakemeel, safari en een combimagnetronquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Een dikkevoor Blackie's mama en ik ga dit absoluut een keer maken
housewarming blackiequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic maar even nieuw leven inblazen
Meetings in de maak:
JazzVibes meeting Jazzfestival in Hoogeveen op zaterdag 14 juni, kosten 25 euro pp.
programma: www.detamboer.nl/jazzvibes
Mensen die mee gaan:
Liejannuh
Isabeau
Pandorah
Octopussy ovb
Duderinnetje ovb
Saunameeting op de Optimelbonnetjes
Datum: 2e paasdag of zondag 30 maart, eventueel alternatieve datum, maar vóór 29 april.
Culturele Meeting naar het GEM in Den Haag, tentoonstelling over Richter, toegang 5 euro
Meer informatie: http://www.gem-online.nl/index2.phtml
datum: zaterdag 22 maart
Wie gaan er mee?
Liejannuh
Isabeau
Yppy
Oh leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef gothic-blackie het volgende:
housewarming blackie
datum: ergens in mei
wie gaan er mee?
blackie![]()
euhm ik wil eerst het huisje op orde hebben, dus kan zelfs nog juni wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik heb wel andere afspraken in mei, dus roep eens een datum
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:wat IS Yamamoto(r
![]()
)
[ afbeelding ]
Yamaha Motor (fazer)
stomme quote buttonsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef octopussy het volgende:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |