Mooi! Dan kun je vanaf nu tegen je familie zeggen dat je die dag echt niet kan omdat je leuke dingen moet gaan doen met vriendinnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb dan ook nog niets (en de rest van de familie ook niet), dus ik schrijf 'm meteen op de kalender.
Boerhave was leuk, maar vooral erg gezellig! En het was gratis entree want het laatste weekend van de tentoonstelling.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:01 schreef kwakveense het volgende:
was t nog gezellig in boerhaave?
ik was dus toch nog in utrecht de hele dag...
Ik heb nog een saunameetingdatum in mijn agenda staan, vorige keer afgesprokenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kwam weer een aanbieding tegen voor de Zwaluwhoeve.
Wederom een Zot Zwaluwhoeve arrangement. 35 euro voor sauna, lunch en diner. Geldig tot en met 9 oktober.
Op mijn kalender staat dat 13 september op zaterdag is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Pandorah het volgende:
Leuk idee![]()
Alleen ben ik bang dat ik niet zoveel kan in de weekenden tot 9 oktober.
Alleen 28 september of doordeweeks op 11/12 september.
Kortom: plan maar een datum en dan kijk ik wel of ik kan
Nee, vanalles aan de onderkant brak als luciferhoutjes af. De monteur vond het de moeite niet meer waard om hem te repareren dus dat zegt genoegquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:40 schreef teigan het volgende:
Oeh, wat vervelend Pandorah, hij was helemaal niet meer te redden?
Kolven?quote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef freecell het volgende:
Sauna is heerlijk, maar ik geef nog elke 4 uur borstvoeding, dus kan niet echt lang genoeg weg en Leander is nog wat klein om mee te nemen
Wel jammer trouwens..
Ik heb nog een paar zegeltjes liggen.quote:Op maandag 1 december 2008 08:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het weekend van 14/15 december?
De zwaluwhoeve heeft nog een herfstknaller tot en met de 19e december.![]()
Of heeft iemand nog een berg optimelzegeltjes liggen?
Dat weekend bedoelde ik ook.quote:Op maandag 1 december 2008 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Ehm, het weekend valt op 13 en 14 december15 december is maandag.
Alleen voor noodquote:
Huisje is leukquote:Op maandag 1 december 2008 08:58 schreef Pandorah het volgende:
14/15 dec kan ik ook wel. Ik kijk vanavond even in mijn agenda, die heb ik thuis laten liggen.
Ik heb een boel optimel zegeltjes maar ik heb - volgens mij - bij de Zwaluwhoeve ook nog korting via de Milner kaas actie. Kijk ik ook vanavond even naar.
O, en ergens in feb/mrt moeten we ook weer naar een leuk huisje, hadden we zaterdag zo bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |