5 dollar of zo? Toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef Mikkie het volgende:
De prijzen van de James Bond UE's bij cd-wow zijn wel erg relaxt trouwens. Minder relaxt is echter dat ik zo blut als wat ben..
ja dta was wel triets inderdaad!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef Timo20 het volgende:
Terug Vind Pils
Hoop dat dit topic wat sneller gaat dan het vorigs
Nogal jaquote:
Kopen we allemaal nu opeens zo weinig of hebben we allemaal opeens een leven?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nogal ja
Net als die "dvd bestellingen" topics![]()
Moggelquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Moggel!
geweldig stukje... Sean Bean in die filmquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw avatar, Dizer. Puike kiek van Sean Bean
Haha, ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor één? Ik heb zo'n doorsnee Ikea-meubel met glasplaten. Ziet er wel netjes uit, alleen het begint zo op te vallen als je al een maand niet gepoetst hebt
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Professional het volgende:
Moggel, op het werk word je er gestoord van.
Ga naar een oliebollenkraamquote:Op donderdag 13 december 2007 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'Avond!
Ik heb zin in oliebollen..
werkt prima hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:23 schreef Professional het volgende:
Morgen!
Ok, die vouchers heb ik gezien, maar dat "linkje" werkt niet echt.
ipodquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:03 schreef Dizer het volgende:
Mijn nieuwste speeltje:
[ afbeelding ]
Volgens mij snap ik het niet goed. Je hebt per bestelling 1 coupon, JB kost $9.95, hoe kom je dan uit op 3,30 per dvd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Je moet met creditcard afrekenen in dollars.
je komt op $4,95 uit, ongeveer 3,30-3,40 euroquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef Professional het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik het niet goed. Je hebt per bestelling 1 coupon, JB kost $9.95, hoe kom je dan uit op 3,30 per dvd?
(en dat met een havo en hbo afgerond, inclusief blondheid!)
via die link kom ik op $6,95 vervolgens de bon van $2 en tada $4,95quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Professional het volgende:
Waar komen die extra 3 dollar korting vandaan dan?
duh bij cdwow heb ik nog nooit meer dan 1 dvd per order besteldquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef Professional het volgende:
Nu snap ik het!
Maar kun je dan per dvd 2 dollar krijgen, gaat toch per bestelling 2 dollar korting?
Of heb je gewoon 20 bestellingen gedaan?
ja nouquote:
ja idd 2-3 verliezen is nog altijd 0 puntenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Timo20 het volgende:
Wat een k u t werk is dat inventariseren![]()
![]()
![]()
Werd echt gek van de cijfertjes....
quote:
Als dat nou de enige cijfertjes waren viel het nog meequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd 2-3 verliezen is nog altijd 0 punten
quote:Op zondag 16 december 2007 11:21 schreef Timo20 het volgende:
Goeiemoggel!![]()
![]()
[..]
88 verschillende soorten spuiten, 200 verschillende verband soorten etc. etc.
Kwam maar geen einde aan
[..]
Als dat nou de enige cijfertjes waren viel het nog mee
En daarbij is 2-3 verliezen nog altijd beter dan 2-4![]()
Verliezen is verliezenquote:Op zondag 16 december 2007 14:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou ik verlies liever thuis van roda dan van sparta
quote:Op zondag 16 december 2007 14:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou ik verlies liever thuis van roda dan van sparta
Nou, helaas is het "nieuwe" CD-Wow daar wat minder schappelijk in als voorheen. Een paar weken geleden kreeg ik een aantal Ghibli DVD's thuisgestuurd, welke binnen de hoes los waren geraakt en dus alledrie redelijk zwaar zijn beschadigd. Ik heb daarop meteen 3x een formulier ingevuld bij CD-Wow, waarop geen reactie kwam. Een tweetal weken terug een nette e-mail gestuurd, over de eventuele status, maar tot op het heden nog steeds geen reactie.quote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even mailen en het probleem uitleggen, grote kans dat ze je een nieuwe disc opsturen.
quote:Your order has been cancelled for the following reason.
Our payment service provider reported a discrepancy when processing the payment for your order. The address you supplied as the Card Holders address for the card did not match the record held by your card issuer.
Please try placing your order again making sure that the billing address for your card is the same as that on your card statement. Alternatively if you believe that you did enter the address correctly check with your card issuer to ensure that their records are accurate.
Once you have done this we will look forward to being able to process any future orders for you.
9/25 orders's zijn er verzonden bij mij de rest geannuleerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is naadje. Bij mij staan er nu tien in het groen als 'despatched', alleen die van gisteravond (die ik dus via de creatieve wijze heb betaald) zijn nog blauw. Dat wordt ook even afwachten of het goed gaat, want heb een extra adresregel moeten toevoegen omdat ze anders m'n gegevens niet konden opslaan bij cd-wow. Maar nu bestaat de kans dat dat dus niet exact matcht met de CC-maatschappij...
Voor de hoeveelste keer zeg je dit nuquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
bij mij weer een aantal voor de 2e keer gecanceldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Al m'n JB UE's zijn verzonden door cd-wow
niet dat ik weet, maar dan nog... de ene order wordt wel verzonden en de andere niet. Terwijl ik steeds dezelfde gegevens heb ingevuldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien iets bij de gegevens die je bij wow hebt opgegeven niet helemaal correct? Bij de adresgegevens?
Echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef Dizer het volgende:
De interesse blijft, maar 1 dvd in de maand is meer dan zat.
jij ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:08 schreef Professional het volgende:
Kerstavond, en jij zit al om half 7 `s morgens voor de pc?
3, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:24 schreef Tokus het volgende:
hoeveel versies van de film zitten er nou eigenlijk in die Blade Runner 5-dvd box?
maar niet in zo'n schattig koffertjequote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef slindenau het volgende:
Die kan je hier bij de Vanleest ook gewoon kopen hoor
Koffertjes zijn tofquote:
True thatquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:01 schreef sjeppert het volgende:
zo de godfather trilogie zit er weer op
verplichte kost met de kerst
man wat zijn deze films toch geniaal
Organiseer maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef pascalheister het volgende:
komt er nog een keer een meet? vorig jaar was ook zo rond deze tijd dacht ik?
die bagger?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Dizer het volgende:
Gewoon een mail sturen. Of dvd's via mijn topic bestellen.....
That about covers itquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:18 schreef Hulkio het volgende:
Jemig. Amerika gaan ook echt helemaal nergens over:
Jaloersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef Dizer het volgende:
Zo, geboekt en al. 21 vliegen we naar New York voor een week.
Me 2, wil er ook graag nog eens heen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
[..]
Jaloers
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef Professional het volgende:
Geen last van CD Wow gehad, alles is gewoon binnengekomen. 27 december nog iets besteld, en is nu al binnen. Netjes dus.
Met mijn schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat zegt nog niks voor mij
via sweden, maar voor 1 dvd? waarom niet meer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
Heb `m bij Axelmusic besteld, daar was ie goedkoper dan bij dvdpacificquote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
die case van a view to kill van mij lijkt wel door een hond te zijn afgekauwtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here
Wat alleen wel jammer is: m'n keepcase van A view to a kill ziet er niet uit. Helemaal beschadigd, stickerresten enzo. Hetzelfde met de sleeve van House of Wax. En m'n keepcase van The spy who loved me bevatte de dvd's van On her majesty's secret service.
Heb ze over het laatste maar even gemaildKrijg ik hopelijk een nieuwe opgestuurd, wissel ik de huidige keepcase met die van A view to a kill, dan is alleen de sleeve van House of wax nog verkloot door stickerresten...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Principekwestie.
Zij leveren verkeerd, moeten zij het ook oplossen.
ik had ook gemaild voor mn afgekauwde case van a view to kill, vandaag al een nieuwe dvd ontvangen, zonder dat ik de oude heb teruggestuurdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Mail van cd-wow... ik moet de keepcase terug sturen en krijg dan een nieuwe. Maw: even snel omwisselen met A view to a kill en dan opsturen. Vraag ik me alleen af hoe e.e.a. gaat lopen met portokosten. Ik vertik het om dik anderhalve euro bij te leggen
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mhz... telkens als ik bij cd-wow iets wilt bestellen, en als betaalmethode Ideal kies, doet ie het niet
Ik tot gister ook niet, maar helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik tot een paar dagen geleden niks van gemerkt
D`ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik tot gister ook niet, maar helaas.
oh hier wel, vandaag zijn er nog wat dingen verzondenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.
En een kortingsbon + link gaat inmiddels niet meer.
* Timo20 is jaloers!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:54 schreef Dizer het volgende:
Over een paar uur begint mijn reis richting New York.
kan hem gelukkig terug sturen en ruilen voor s6quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dan zit je ook even dom te kijken als je dat pakketje open maakt
Ik heb 'm besteld bij Play, zal hopelijk snel binnen komen... (alhoewel... kut. Bedenk me nu dat ik die naar m'n ouders had moeten sturen. Ik ben zelf nooit thuis en dat ding past niet door de brievenbus).
Zoiets zou mij nou ook makkelijk kunnen gebeuren. Of hetzelfde item dubbel bestellenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:30 schreef pascalheister het volgende:
vandaag pakjes van hmw ontvangen, heb ik met mn stomme kop 24 seizoen 3 besteld i.p.v 6![]()
![]()
We verliezen vanavond weerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef Professional het volgende:
Boh, gister was weer goeie!
Straks nog even 3 punten ophalen, en door naar de volgende zitting.
hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:16 schreef Professional het volgende:
Ga je mond ff snel spoelen Timo, zal je een Juupke geven.
Hopelijk is het straks wel wat, zo niet hebben we wat weer wat te schelden.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef pascalheister het volgende:
nou heeft de scheids het weer gedaan
ja die pingels heb je in andere wedstrijden al meegehad.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je het niet gezien op tv? ik zelf niet iig. ( 1x zien was genoeg) maar damn. We hadden zeker 3 penalty`s moeten krijgen. Als je dat niet ziet als scheids kun je niet zo goed niet gaan fluiten
![]()
Maar ja PSV heeft dat geluk van de "top clubs" dan wel weer: een vrije trap mee krijgen die eigenlijk voor Excelsior was en daar uit scoren. Zo verneuk je gewoon de hele competitie.
grapjasquote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die pingels heb je in andere wedstrijden al meegehad.![]()
van wat ze er van lieten zien vond ik dat Excelsior op z`n minst een punt had verdiendquote:ach misschien wat gelukkig van PSV maar op basis van de wedstrijd wel verdiend hoor
ja daar heb je het, van wat ze lieten zienquote:Op zondag 27 januari 2008 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
grapjas
[..]
van wat ze er van lieten zien vond ik dat Excelsior op z`n minst een punt had verdiend
Niet mee eens. Ik vond het niet eens superslecht. Maar ze creeeren gewoon veel te weinig kansen en maken er te weinig. Ben het er wel mee eens dat Castro waardeloos is dit seizoen. Maar voor het grote deel komt deze nederlaag op het conto van de scheidsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Professional het volgende:
@Timo. Ach ja, ze verdiende ook gewoon niet om te winnen. Als je zo dramatisch voetbalt met totaal geen inzet en creativiteit, hoor je gewoon onderin mee te voetballen. Spelers uit vorm, scheids die warrig fluit en een keeper die geen bal tegenhoudt, ja dan is het gewoon kut!
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef slindenau het volgende:
Voetbal?
Goh, bijna een grappige opmerkingquote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk een tv in limburg, toch lastig kijken die dvd's zonder tv timo
Panasonic TH-37PV70quote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef Professional het volgende:
Wat heb je gekocht, Philips ambilight?
Limited Edition doos waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef pascalheister het volgende:
nu willen we ook de prijs weten timo
En waarom heb je voor deze gekozen? heeft ie een digipack?![]()
Was een BTW vrije dag bij de MM. De prijs kwam uit op ¤ 931,49 incl. ¤ 8,- verwijderingsbijdragequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef pascalheister het volgende:
nu willen we ook de prijs weten timo
quote:En waarom heb je voor deze gekozen? heeft ie een digipack?![]()
Was dat maar waarquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
Limited Edition doos waarschijnlijk.
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:25 schreef pascalheister het volgende:
nope, heb hem wel liggen, wellicht vanavond eens kijken
nou aanrader hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt
Proost, btw.![]()
coolquote:
Zelfs dat niet. Gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:35 schreef slindenau het volgende:
Carnaval? Ik ben gewoon een weekje extra vrij, niks carnavallen.
Ik welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:36 schreef slindenau het volgende:
Ja ik ga wel een beetje werken, maar niet 40 uur ofzo.
Ik noem het werken maar eigenlijk is het niet meer dan aanwezig zijn idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:02 schreef pascalheister het volgende:
ik noem dat altijd aanwezig zijn
Jezus wat idioot slechtquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef Timo20 het volgende:
Proost dan maar he, Prof.
Check dit dan
OMFG![]()
![]()
![]()
hehe dat is wat er limited aan is he: de verpakkingquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar toch: Welke stagiaire verzint het idee dat Alles is Liefde twee versies krijgt, waarvan de Limited Edition identiek is aan de normale editie. Alleen de verpakking is anders... en de verpakking van de Limited Edition is nog slechter ook. Seriously...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |