die case van a view to kill van mij lijkt wel door een hond te zijn afgekauwtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here
Wat alleen wel jammer is: m'n keepcase van A view to a kill ziet er niet uit. Helemaal beschadigd, stickerresten enzo. Hetzelfde met de sleeve van House of Wax. En m'n keepcase van The spy who loved me bevatte de dvd's van On her majesty's secret service.
Heb ze over het laatste maar even gemaildKrijg ik hopelijk een nieuwe opgestuurd, wissel ik de huidige keepcase met die van A view to a kill, dan is alleen de sleeve van House of wax nog verkloot door stickerresten...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Principekwestie.
Zij leveren verkeerd, moeten zij het ook oplossen.
ik had ook gemaild voor mn afgekauwde case van a view to kill, vandaag al een nieuwe dvd ontvangen, zonder dat ik de oude heb teruggestuurdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Mail van cd-wow... ik moet de keepcase terug sturen en krijg dan een nieuwe. Maw: even snel omwisselen met A view to a kill en dan opsturen. Vraag ik me alleen af hoe e.e.a. gaat lopen met portokosten. Ik vertik het om dik anderhalve euro bij te leggen
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mhz... telkens als ik bij cd-wow iets wilt bestellen, en als betaalmethode Ideal kies, doet ie het niet
Ik tot gister ook niet, maar helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik tot een paar dagen geleden niks van gemerkt
D`ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik tot gister ook niet, maar helaas.
oh hier wel, vandaag zijn er nog wat dingen verzondenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.
En een kortingsbon + link gaat inmiddels niet meer.
* Timo20 is jaloers!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:54 schreef Dizer het volgende:
Over een paar uur begint mijn reis richting New York.
kan hem gelukkig terug sturen en ruilen voor s6quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dan zit je ook even dom te kijken als je dat pakketje open maakt
Ik heb 'm besteld bij Play, zal hopelijk snel binnen komen... (alhoewel... kut. Bedenk me nu dat ik die naar m'n ouders had moeten sturen. Ik ben zelf nooit thuis en dat ding past niet door de brievenbus).
Zoiets zou mij nou ook makkelijk kunnen gebeuren. Of hetzelfde item dubbel bestellenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:30 schreef pascalheister het volgende:
vandaag pakjes van hmw ontvangen, heb ik met mn stomme kop 24 seizoen 3 besteld i.p.v 6![]()
![]()
We verliezen vanavond weerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef Professional het volgende:
Boh, gister was weer goeie!
Straks nog even 3 punten ophalen, en door naar de volgende zitting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |