Jaloersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef Dizer het volgende:
Zo, geboekt en al. 21 vliegen we naar New York voor een week.
Me 2, wil er ook graag nog eens heen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
[..]
Jaloers
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef Professional het volgende:
Geen last van CD Wow gehad, alles is gewoon binnengekomen. 27 december nog iets besteld, en is nu al binnen. Netjes dus.
Met mijn schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat zegt nog niks voor mij
via sweden, maar voor 1 dvd? waarom niet meer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
Heb `m bij Axelmusic besteld, daar was ie goedkoper dan bij dvdpacificquote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
die case van a view to kill van mij lijkt wel door een hond te zijn afgekauwtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here
Wat alleen wel jammer is: m'n keepcase van A view to a kill ziet er niet uit. Helemaal beschadigd, stickerresten enzo. Hetzelfde met de sleeve van House of Wax. En m'n keepcase van The spy who loved me bevatte de dvd's van On her majesty's secret service.
Heb ze over het laatste maar even gemaildKrijg ik hopelijk een nieuwe opgestuurd, wissel ik de huidige keepcase met die van A view to a kill, dan is alleen de sleeve van House of wax nog verkloot door stickerresten...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Principekwestie.
Zij leveren verkeerd, moeten zij het ook oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |