ik had ook gemaild voor mn afgekauwde case van a view to kill, vandaag al een nieuwe dvd ontvangen, zonder dat ik de oude heb teruggestuurdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Mail van cd-wow... ik moet de keepcase terug sturen en krijg dan een nieuwe. Maw: even snel omwisselen met A view to a kill en dan opsturen. Vraag ik me alleen af hoe e.e.a. gaat lopen met portokosten. Ik vertik het om dik anderhalve euro bij te leggen
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mhz... telkens als ik bij cd-wow iets wilt bestellen, en als betaalmethode Ideal kies, doet ie het niet
Ik tot gister ook niet, maar helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik tot een paar dagen geleden niks van gemerkt
D`ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik tot gister ook niet, maar helaas.
oh hier wel, vandaag zijn er nog wat dingen verzondenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je bovenin bij je winkelmandje kijkt dan staat er iets van dat momenteel alleen creditcards werken en andere betaalopties niet wegens een storing.
En een kortingsbon + link gaat inmiddels niet meer.
* Timo20 is jaloers!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:54 schreef Dizer het volgende:
Over een paar uur begint mijn reis richting New York.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |