kan hem gelukkig terug sturen en ruilen voor s6quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dan zit je ook even dom te kijken als je dat pakketje open maakt
Ik heb 'm besteld bij Play, zal hopelijk snel binnen komen... (alhoewel... kut. Bedenk me nu dat ik die naar m'n ouders had moeten sturen. Ik ben zelf nooit thuis en dat ding past niet door de brievenbus).
Zoiets zou mij nou ook makkelijk kunnen gebeuren. Of hetzelfde item dubbel bestellenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:30 schreef pascalheister het volgende:
vandaag pakjes van hmw ontvangen, heb ik met mn stomme kop 24 seizoen 3 besteld i.p.v 6![]()
![]()
We verliezen vanavond weerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef Professional het volgende:
Boh, gister was weer goeie!
Straks nog even 3 punten ophalen, en door naar de volgende zitting.
hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:16 schreef Professional het volgende:
Ga je mond ff snel spoelen Timo, zal je een Juupke geven.
Hopelijk is het straks wel wat, zo niet hebben we wat weer wat te schelden.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:20 schreef pascalheister het volgende:
nou heeft de scheids het weer gedaan
ja die pingels heb je in andere wedstrijden al meegehad.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je het niet gezien op tv? ik zelf niet iig. ( 1x zien was genoeg) maar damn. We hadden zeker 3 penalty`s moeten krijgen. Als je dat niet ziet als scheids kun je niet zo goed niet gaan fluiten
![]()
Maar ja PSV heeft dat geluk van de "top clubs" dan wel weer: een vrije trap mee krijgen die eigenlijk voor Excelsior was en daar uit scoren. Zo verneuk je gewoon de hele competitie.
grapjasquote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die pingels heb je in andere wedstrijden al meegehad.![]()
van wat ze er van lieten zien vond ik dat Excelsior op z`n minst een punt had verdiendquote:ach misschien wat gelukkig van PSV maar op basis van de wedstrijd wel verdiend hoor
ja daar heb je het, van wat ze lieten zienquote:Op zondag 27 januari 2008 13:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
grapjas
[..]
van wat ze er van lieten zien vond ik dat Excelsior op z`n minst een punt had verdiend
Niet mee eens. Ik vond het niet eens superslecht. Maar ze creeeren gewoon veel te weinig kansen en maken er te weinig. Ben het er wel mee eens dat Castro waardeloos is dit seizoen. Maar voor het grote deel komt deze nederlaag op het conto van de scheidsquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Professional het volgende:
@Timo. Ach ja, ze verdiende ook gewoon niet om te winnen. Als je zo dramatisch voetbalt met totaal geen inzet en creativiteit, hoor je gewoon onderin mee te voetballen. Spelers uit vorm, scheids die warrig fluit en een keeper die geen bal tegenhoudt, ja dan is het gewoon kut!
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:53 schreef slindenau het volgende:
Voetbal?
Goh, bijna een grappige opmerkingquote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk een tv in limburg, toch lastig kijken die dvd's zonder tv timo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |