9/25 orders's zijn er verzonden bij mij de rest geannuleerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is naadje. Bij mij staan er nu tien in het groen als 'despatched', alleen die van gisteravond (die ik dus via de creatieve wijze heb betaald) zijn nog blauw. Dat wordt ook even afwachten of het goed gaat, want heb een extra adresregel moeten toevoegen omdat ze anders m'n gegevens niet konden opslaan bij cd-wow. Maar nu bestaat de kans dat dat dus niet exact matcht met de CC-maatschappij...
Voor de hoeveelste keer zeg je dit nuquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
bij mij weer een aantal voor de 2e keer gecanceldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Al m'n JB UE's zijn verzonden door cd-wow
niet dat ik weet, maar dan nog... de ene order wordt wel verzonden en de andere niet. Terwijl ik steeds dezelfde gegevens heb ingevuldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien iets bij de gegevens die je bij wow hebt opgegeven niet helemaal correct? Bij de adresgegevens?
Echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef Dizer het volgende:
De interesse blijft, maar 1 dvd in de maand is meer dan zat.
jij ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |