Voor de hoeveelste keer zeg je dit nuquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
bij mij weer een aantal voor de 2e keer gecanceldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Al m'n JB UE's zijn verzonden door cd-wow
niet dat ik weet, maar dan nog... de ene order wordt wel verzonden en de andere niet. Terwijl ik steeds dezelfde gegevens heb ingevuldquote:Op donderdag 20 december 2007 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien iets bij de gegevens die je bij wow hebt opgegeven niet helemaal correct? Bij de adresgegevens?
Echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef Dizer het volgende:
De interesse blijft, maar 1 dvd in de maand is meer dan zat.
jij ook alquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat ik genezen ben. Ga zelfs 75% van mijn verzameling weg doen.
Oh, maar mijn Band of Brothers ME editie gaat niet weg.
quote:Op maandag 24 december 2007 09:08 schreef Professional het volgende:
Kerstavond, en jij zit al om half 7 `s morgens voor de pc?
3, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:24 schreef Tokus het volgende:
hoeveel versies van de film zitten er nou eigenlijk in die Blade Runner 5-dvd box?
maar niet in zo'n schattig koffertjequote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef slindenau het volgende:
Die kan je hier bij de Vanleest ook gewoon kopen hoor
Koffertjes zijn tofquote:
True thatquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:01 schreef sjeppert het volgende:
zo de godfather trilogie zit er weer op
verplichte kost met de kerst
man wat zijn deze films toch geniaal
Organiseer maar zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:37 schreef pascalheister het volgende:
komt er nog een keer een meet? vorig jaar was ook zo rond deze tijd dacht ik?
die bagger?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Dizer het volgende:
Gewoon een mail sturen. Of dvd's via mijn topic bestellen.....
That about covers itquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:18 schreef Hulkio het volgende:
Jemig. Amerika gaan ook echt helemaal nergens over:
Jaloersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef Dizer het volgende:
Zo, geboekt en al. 21 vliegen we naar New York voor een week.
Me 2, wil er ook graag nog eens heen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
[..]
Jaloers
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef Professional het volgende:
Geen last van CD Wow gehad, alles is gewoon binnengekomen. 27 december nog iets besteld, en is nu al binnen. Netjes dus.
Met mijn schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat zegt nog niks voor mij
via sweden, maar voor 1 dvd? waarom niet meer?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
Heb `m bij Axelmusic besteld, daar was ie goedkoper dan bij dvdpacificquote:Op zondag 6 januari 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de goedkoopste shipping methode bij dvdpacific? Ik wil alleen 'The Dreamers' bestellen voor 6 dollar, maar 't is nogal zonde als er minimaal 5 dollar aan verzending bovenop komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |