je komt op $4,95 uit, ongeveer 3,30-3,40 euroquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:27 schreef Professional het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik het niet goed. Je hebt per bestelling 1 coupon, JB kost $9.95, hoe kom je dan uit op 3,30 per dvd?
(en dat met een havo en hbo afgerond, inclusief blondheid!)
via die link kom ik op $6,95 vervolgens de bon van $2 en tada $4,95quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Professional het volgende:
Waar komen die extra 3 dollar korting vandaan dan?
duh bij cdwow heb ik nog nooit meer dan 1 dvd per order besteldquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef Professional het volgende:
Nu snap ik het!
Maar kun je dan per dvd 2 dollar krijgen, gaat toch per bestelling 2 dollar korting?
Of heb je gewoon 20 bestellingen gedaan?
ja nouquote:
ja idd 2-3 verliezen is nog altijd 0 puntenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:20 schreef Timo20 het volgende:
Wat een k u t werk is dat inventariseren![]()
![]()
![]()
Werd echt gek van de cijfertjes....
quote:
Als dat nou de enige cijfertjes waren viel het nog meequote:Op zaterdag 15 december 2007 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd 2-3 verliezen is nog altijd 0 punten
quote:Op zondag 16 december 2007 11:21 schreef Timo20 het volgende:
Goeiemoggel!![]()
![]()
[..]
88 verschillende soorten spuiten, 200 verschillende verband soorten etc. etc.
Kwam maar geen einde aan
[..]
Als dat nou de enige cijfertjes waren viel het nog mee
En daarbij is 2-3 verliezen nog altijd beter dan 2-4![]()
Verliezen is verliezenquote:Op zondag 16 december 2007 14:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou ik verlies liever thuis van roda dan van sparta
quote:Op zondag 16 december 2007 14:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou ik verlies liever thuis van roda dan van sparta
Nou, helaas is het "nieuwe" CD-Wow daar wat minder schappelijk in als voorheen. Een paar weken geleden kreeg ik een aantal Ghibli DVD's thuisgestuurd, welke binnen de hoes los waren geraakt en dus alledrie redelijk zwaar zijn beschadigd. Ik heb daarop meteen 3x een formulier ingevuld bij CD-Wow, waarop geen reactie kwam. Een tweetal weken terug een nette e-mail gestuurd, over de eventuele status, maar tot op het heden nog steeds geen reactie.quote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even mailen en het probleem uitleggen, grote kans dat ze je een nieuwe disc opsturen.
quote:Your order has been cancelled for the following reason.
Our payment service provider reported a discrepancy when processing the payment for your order. The address you supplied as the Card Holders address for the card did not match the record held by your card issuer.
Please try placing your order again making sure that the billing address for your card is the same as that on your card statement. Alternatively if you believe that you did enter the address correctly check with your card issuer to ensure that their records are accurate.
Once you have done this we will look forward to being able to process any future orders for you.
9/25 orders's zijn er verzonden bij mij de rest geannuleerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is naadje. Bij mij staan er nu tien in het groen als 'despatched', alleen die van gisteravond (die ik dus via de creatieve wijze heb betaald) zijn nog blauw. Dat wordt ook even afwachten of het goed gaat, want heb een extra adresregel moeten toevoegen omdat ze anders m'n gegevens niet konden opslaan bij cd-wow. Maar nu bestaat de kans dat dat dus niet exact matcht met de CC-maatschappij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |