SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval "Betterskip". Niet jou taal, maar wel gemeend.quote:Op zondag 2 december 2007 11:39 schreef freecell het volgende:
Nee, dat zou meer:
"Hest pien in de kop en pokkel? N bult staartkte der mit" zijn oid
Nee, online. Er zijn altijd mensen die dat door smsen naar mensen van het Springsteenforum en die zetten dat er dan meteen op.quote:Op zondag 2 december 2007 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Was je er toch dan?
Wat ben jij hip zeg!quote:Op zondag 2 december 2007 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Youripoes!
Ik heb een MP3 speler gekochtHet moet niet gekker worden
Youri is een zijquote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef maok het volgende:
Kerst poesHij kijkt er bij als 'vooruit alleen voor de foto dan'
het stukje 'poes' uit de zin had ik dus wel goedquote:
Whehehe.quote:
Ik twijfelde of je ijsmeis of fraubitch bedoeldequote:Op zondag 2 december 2007 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Lyssa mag dr ook niet.
Die had ik het al verteld op modeatelier.
Ja, ik heb het over fok!lijstjes in mijn vrije tijd.
Ijsmeis en fraubitch bedoelde ik in dit geval niet.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je ijsmeis of fraubitch bedoelde![]()
En bedank voor mn fokslet dingesIk neuk heul niet
Al een tijdje niet meerquote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, nee, maar je probeert het wel, zoals een echte slet betaamd!
Nou en.quote:
Jij kan dat toch kijken?quote:Op zondag 2 december 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik heb mijn dinges ook half ingevuld, de rest komt nog
en PM me die naam eens
Het moet wel binnen 48 uur.quote:Op zondag 2 december 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik heb mijn dinges ook half ingevuld, de rest komt nog
en PM me die naam eens
Wat heb je daar allemaal gedaan/gezien?quote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef Bob. het volgende:
Hamburg is tof.
Je kunt ook op je klompen, naar je werkquote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, want ik heb geen föhn (boedelscheiding, bekend verhaal) en als ik iets haat is het s ochtends natte schoenen aan moeten doen. Ik ga gewoon op mn klompen
Krijg je dan geen blaren? Ik krijg al blaren van een uurtje op sportschoenen lopen, en klompen zijn haske hard.quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, want ik heb geen föhn (boedelscheiding, bekend verhaal) en als ik iets haat is het s ochtends natte schoenen aan moeten doen. Ik ga gewoon op mn klompen
Naar de kerstmarkt geweest.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal gedaan/gezien?
Een ganggenote van mij kan er ook wat van. Die drinkt zo 15 shots op een avond. Komt overigens uit Indonesië.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
Naar de kerstmarkt geweest.Echt hemels, zo veel eten en zo schattig allemaal.
En natuurlijk geshopt en wezen stappen.
En ik heb een boel lelijke Duitsers gezien, volgens mij zit er daar echt iets in het water.
En wat een stelletje alcoholisten, daar kan ik nog wat van leren.
Absoluut, maar dan wel nadat het Sinterklaasfeest gevierd isquote:
Halve meters heb ik niet gezien, maar wel echt overal normale braadworst. Rook best lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
In Oldenburg 2 jaar terug kon je een halve meter 'Würst" kopen.![]()
Moet er niet aan denken.
jaquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke.
Maar ik had ergens een goed punt, toch? Voor mensen met een föhn zegmaar.
Klopt, ik ben verplicht om gecertificeerde werkschoenen te dragen, en ik heb klompen met certificaatquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt ook op je klompen, naar je werk
ik heb ontzettend last van mn poten nu inderdaadquote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Krijg je dan geen blaren? Ik krijg al blaren van een uurtje op sportschoenen lopen, en klompen zijn haske hard.![]()
[..]
Naar de kerstmarkt geweest.Echt hemels, zo veel eten en zo schattig allemaal.
En natuurlijk geshopt en wezen stappen.
En ik heb een boel lelijke Duitsers gezien, volgens mij zit er daar echt iets in het water.
En wat een stelletje alcoholisten, daar kan ik nog wat van leren.
Aziatische meisjesquote:Op zondag 2 december 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een ganggenote van mij kan er ook wat van. Die drinkt zo 15 shots op een avond. Komt overigens uit Indonesië.
Was Chips haar idee toch beter. En had jij trouwens niet 2 paar werkschoenen? Dus dan had je gewoon morgen het andere paar aan kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ontzettend last van mn poten nu inderdaadDuitslandis gaaf he?
![]()
Ja, maar het ene paar zit vol gatenquote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was Chips haar idee toch beter. En had jij trouwens niet 2 paar werkschoenen? Dus dan had je gewoon morgen het andere paar aan kunnen doen.
En Duitsland is gaaf ja. Maar serieus, die mensen lopen OVERAL met bier, vooral in de trein had de helft wel een flesje bij zich. En niet alleen de jongeren, maar overal kwamen we ook groepen 40 jarige verlepte bezopen vrouwen tegen.
Ach ja. De mensen hebben de oktoberfeste daar ondertussen al uitgebreid naar het hele jaar. Alleen drinken ze op oktober na wel in kleinere groepjes natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar het ene paar zit vol gaten
en ik weet hetMoet je eens in Beieren komen, is het helmala erg
Euh, nee?quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach ja. De mensen hebben de oktoberfeste daar ondertussen al uitgebreid naar het hele jaar. Alleen drinken ze op oktober na wel in kleinere groepjes natuurlijk
Hoe het de rest van het jaar is weet ik niet, maar ze vonden het feit at het over een paar weken kerst is al genoeg reden om zich vanaf 's ochtends vroeg klem te zuipen dus het zou met niet verbazen als ze het hele jaar zo door gaan.quote:
ja, maar het hele jaar door gewoon met zn allen in de bierhal, dus niet in kleinere groepenquote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe het de rest van het jaar is weet ik niet, maar ze vonden het feit at het over een paar weken kerst is al genoeg reden om zich vanaf 's ochtends vroeg klem te zuipen dus het zou met niet verbazen als ze het hele jaar zo door gaan.
Zijn ook hele aardige bij hoorquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Duitsers zijn echt vreemde mensen.
Heel gaaf! Ik ben ineens iedereens favoriete huisgenootje, gek hè?quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn heeft ie geld teveel of zoWel gaaf!
Maar boksen met je huisgenootje kan ook zonder Wii
Hoezo?quote:Op maandag 3 december 2007 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Boksen op de Wii is zwaar k tot de ut.
Niet per sé voor haar, maar misschien iets omdat we toch in Parijs zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 07:39 schreef Dangel het volgende:
goedemorgen
hoe moeten wij weten watvoor haar toepasselijk is?
Werkt niet best en je staat te meppen als een idiootquote:
Werkt wel! Ik sla iedereen KO, terwijl m'n huisgenootje ze vaak niet neer krijgt.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Werkt niet best en je staat te meppen als een idioot
Help eens even cadeau verzinnen, ik verwacht veel van jou.
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, een karikatuur van d'r laten tekenen op jullie kosten?
Ik vond niet zoveel aan Parijs, dat is het 'toepasselijkste' wat ik kan verzinnen..
Bij de kruidvat hebben ze hele lekkere scrub van het eigen merk. In lavendel en grapefruitgeur. Vooral de grapefruit is geniaal, maar het is niet duur, dus je kan ze ook allebei doenquote:Op maandag 3 december 2007 12:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.
Iemand?
Heb ik ook weleensquote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?
Had m'n wekker op half 8, word ik wakker is het 9 uur..
Het is wél een vet leuk spel andersquote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).quote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
2,50 per best wel grote potquote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).
Wat kost die scrub?Misschien wel een leuk kado
Ok, ff testenquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neee, geen 'pagina' er elke keer voor zetten. Bovenaan, na tabtabtabtabtabt of zo, één keer 'pagina' zetten, en daaronder steeds alleen een nummer.
Nu heb je toch veel meer eer van je werkquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Jullie weten dat je Word ook zelf inhoudsopgaves kunt laten maken? Hoef je ook niet steeds te tabtabtabtabben
Wat hipquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Jullie weten dat je Word ook zelf inhoudsopgaves kunt laten maken? Hoef je ook niet steeds te tabtabtabtabben
ij hebt vaak buikpijn, niet tof!quote:
Ik heb hem nu ook, maar ook een aantal rode bultjes nadat ik het gebruikt heb, ik ben bang dat ik er niet tegen kanquote:Op maandag 3 december 2007 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij de kruidvat hebben ze hele lekkere scrub van het eigen merk. In lavendel en grapefruitgeur. Vooral de grapefruit is geniaal, maar het is niet duur, dus je kan ze ook allebei doen
Doorzichtig potje met groen deksel.
quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Bob. het volgende:
Ik ben slecht in cadeautjes kopen, te veel dingen voor mezelf gekocht en dat wat ik voor sinterklaas zocht niet gevonden.
Zeg, ijsjes en bouillon zijn ongeveer het enige wat ik kan eten nu, dan doe je dat vanzelf hoorquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
En ijsjes met dit weer, je bent gek Freecel.
Dankje !quote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
Nou ik ben echt hard op zoek geweest naar een cadeautje! Zowat elke winkel in de stad geweest maar het is gewoon nergens. En tsja, dat ik onderweg wat dingen tegen kom die ik voor mezelf leuk vind kan ik niet helpen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan jij iet beter een systeem aanschaffen waarbij je iets voor jezelf koopt?
Oei, ziek?quote:Op maandag 3 december 2007 17:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg, ijsjes en bouillon zijn ongeveer het enige wat ik kan eten nu, dan doe je dat vanzelf hoor
Ik heb zonet 3 bakken ijs bij e aldi gekochtquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
Je weet het nooit.quote:Op maandag 3 december 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mij ook. Wie weet maak ik het nog mee.
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Tamar!Wilde je net smssen, maar het antwoord op mn vraag staat hier al
Ikgaook ff eten
Jawel! Maar een mens moet ook eten hequote:
It brânt my inquote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Eet smakelijkEn ik d8 al wel dat je nieuwsgierig was, dus vandaar
Beugel komt 12 December. Ik hoefde alleen happen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:57 schreef Bob. het volgende:
Oei, ziek?
Of zit je beugel er in? (had je topic in LIF gezien)
eten?quote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat eten daar, wordt m ook niet he, deze week?
Geef niet or.
Kan jij ook niets aan doen.
Ahaha.quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
eten?
Och laten we dat maar ff niet doen.Tenzij je gek bent op bouillon
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleverenquote:
Ja, dat deed ik vroeger, maar dan naaien ze je. "Nee hoor meneer, dat waren 113 flessen" Vuige hoer, dat waren 126!quote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleveren
Bèst.quote:
Beproefde methode, maar dan ga ik op een gegeven moment dingen als *fruit enzo* op mn lijstje zetten en vind chocola dan onder "enzo" vallenquote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob. doe als ik! Maak eenlijstje voor je naar de winkel gaat, lop direct naar de goede producten toe en koop enkel wat er op je lijstje stata, of een goedkoper alternatief! En dnek bij alles na "heb ik dit echt nodig?"
Leukquote:Op maandag 3 december 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bèst.. Ik zit mee te 'zingen' op één van de drie cd's die ik de afgelopen twee dagen heb gekregen.
.
Tikje moe, maar wel voldaan, omdat er bij beide assignments grote progressie geboekt is. Verder heb ik van de baas te horen gekregen dat ik in december aardig wat kilometers mag maken in een postautootje en dat de bak regelmatig zelfs voor de deur mag staan, zodat ik niet terug hoef te fietsenquote:En jij?
Geen foto's?quote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., doe als ik! Ik heb vorige week een veel te duur corset gekocht wat ik waarschijnlijk nooit ga dragen, en anders is het dan binnen 5 minuten uit, dus die heb ik gewoon teruggebracht.
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.quote:
Neem ik genoegen meequote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.
Nee, een finance masterquote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe je een managementsopleiding?.
Oh, die indruk kreeg ik even, van je taalgebruik.quote:
Ojaquote:Op maandag 3 december 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, hij geeft je een compliment joh!
Het was wel een onderdeel van mijn bachelorquote:Op maandag 3 december 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die indruk kreeg ik even, van je taalgebruik..
Jij bent een man, vrouwen kunnen niet zo denkenquote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob. doe als ik! Maak eenlijstje voor je naar de winkel gaat, lop direct naar de goede producten toe en koop enkel wat er op je lijstje stata, of een goedkoper alternatief! En dnek bij alles na "heb ik dit echt nodig?"
Ik ben naar mn zus
Echt wel! Bovendien ben ik een half wijfquote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef maok het volgende:
[..]
Jij bent een man, vrouwen kunnen niet zo denken
Je kunt ook een lieve manager zijn!quote:Op maandag 3 december 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ManagementMerk dat ik tcoh wel onderdelen van het management leuk vond
Alleen ben ik te sociaal om een manager te kunnen zijn.
Opmandagnacht in de kroegspringen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je kunt ook een lieve manager zijn!
En ik ben bang dat dat terug breng idee niet helemaal werkt, aangezien ik in de meeste dingen vanavond al in de kroeg rond heb lopen springen.
Mijn bankrekening is daar alleen iets minder bij mee.
Achja, volgende maand ga ik me netjes aan mijn budget houden, heus.
Wordt je gestalkt door je huisgenootje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:35 schreef Bob. het volgende:
Waarom komt mijn huisgenootje serieus ALTIJD 5 minuten na mij thuis? Ik begin het een beetje eng te vinden.
Succesquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen..
vandaag aan de slag voor mn masterthese onderzoeksopzet.. jeuj
Maandagavond stappen is het leukste.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Opmandagnacht in de kroegspringen?![]()
En leive manager zijnwerkt niet...Mogge
Ik denk het ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt je gestalkt door je huisgenootje?
Weet nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Bob. het volgende:
En wat heb je met je tong uitgevoerd?
Ik roep eigenlijk vooral dat ik hard bezig ben hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me echt heel lui als ik al die berichten van hard werkende mensen lees.Ik denk dat ik zo ook maar eens aan de slag ga.
Aan opdrachten werken is best saai hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me echt heel lui als ik al die berichten van hard werkende mensen lees.Ik denk dat ik zo ook maar eens aan de slag ga.
Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Grulez het volgende:
Goedemiddag.
True, maar soms toch wel nuttig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan opdrachten werken is best saai hoor
Een voor de Field Course Finance en een voor Corporate Valuation. Momenteel ben ik bezig met de opdracht van de Field Course, vanmiddag ga ik met die andere aan de slag. Moet maar eens kijken hoe ver ik vandaag kom in het te warme Rekencentrum.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
True, maar soms toch wel nuttig.
Waar moet je opdrachten voor maken?
Ik vind alleen al de namen ingewikkeld klinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een voor de Field Course Finance en een voor Corporate Valuation. Momenteel ben ik bezig met de opdracht van de Field Course, vanmiddag ga ik met die andere aan de slag. Moet maar eens kijken hoe ver ik vandaag kom in het te warme Rekencentrum.
Ik heb vandaag anderhalf uur iets nuttigs gedaan voor school, al best veelquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar jij bent ziek. Dat mag dat.
Ho! What happened?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef MaxMark het volgende:
Dit verhaal is werkelijk te raar om waar te zijn. Ik ben net terug van het UMCG waar ik vanochtend naartoe ben gebracht met loeiende sirenes.
Inmiddels gaat het wel weer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, hou ons niet langer in spanning!
Straks heeft ie hartritmestoornissengekregen enstoor je zn pacemakerquote:
Nou, als ze er vanochtend een pacemaker in hebben gezet had ie nu nog niet gepost denk ik. Dus die kans lijkt me klein.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
Straks heeft ie hartritmestoornissengekregen enstoor je zn pacemaker
Ik was in het UMCG ook, maar gewoon op de fiets erheenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Dangel het volgende:vertel vertel!
Ik was net ook met loeiende sirenes onderweg maar dat was omdat we aan het spelen waren
kan je over een uur of donderdag?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaan wij deze week trouwens nog alles-behalve-koffie drinken?
Als ie al voor de tijd stoornissenhad bedoel ik ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, als ze er vanochtend een pacemaker in hebben gezet had ie nu nog niet gepost denk ik. Dus die kans lijkt me klein.
Ik was niet inhet umcg, maar moest fotos vaneen brandweerwagen maken dus eenstukje rijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik was in het UMCG ook, maar gewoon op de fiets erheen
Komt onze ervaring samen bijna overeen met die van MM, behalve dan datgene wat we nog niet weten
Volkomen logisch wat hij zegt?quote:
Oh! Of over een uur, óf donderdag! Ik las het eerst als 'over een uur of 2', dat is gebruikelijk om te zeggen, maar 'over een uur of donderdag' kende ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
alles-behalve-koffie/ maar-wel-thee drinken in de ub?
Naja, die waren dus al klaar. Ze gingen er vanuit dat ik 'gewoon' buikgriep had, daarbij moet je overgeven, dat is normaal. Alleen gingen er bij mij dus bloedvaten open. Toen dat in het ziekenhuis inmiddels niet meer het geval was, stuurden ze er al op aan dat ik waarschijnlijk niet ter observatie hoefde te blijven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel vet eng!
Ben benieuwd naar de uitslagen van de onderzoekjes?
Voor de deur van de kantine? Ik zit hier al.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef Grulez het volgende:
15.35 doen dad?
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef Dangel het volgende:
Beterschap en sterkte MM
Watvoor ambu was het?:@
Ach ja.quote:
kantine is een dealquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor de deur van de kantine? Ik zit hier al..
Maar ik heb nu wel twee stoere verbandjes in elke elleboog. Ha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik vind overgeven al zo eng (daarom drink ik ook nooit te veel drank) maar nu helemaal..
Maar geen hartaanval dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verder)
Wehe nee, was gewoon een arts die niet eens was langs geweest, maar alleen het verhaal had gehoord. Dus kreeg ik een stuk of 6 van die plakkers op de borst, hartritme was verder prima dus. Alleen het eraf halen van die plakkers, en ook die plakbanden die het infuus vasthoudenquote:
Kwartiertje eerder ook goed? Kantine sluit om 15:30.quote:
15.15 is nog mooier idd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kwartiertje eerder ook goed? Kantine sluit om 15:30.. ('t Buffetgedeelte dan.)
wit/grijs/blauw van binnen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verder)
Ik vind echt dat ze je heel vroeg weer terug hebben gestuurd als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe nee, was gewoon een arts die niet eens was langs geweest, maar alleen het verhaal had gehoord. Dus kreeg ik een stuk of 6 van die plakkers op de borst, hartritme was verder prima dus. Alleen het eraf halen van die plakkers, en ook die plakbanden die het infuus vasthouden
Mja, ik ook wel enigzins, maar ze zullen het vaker hebben meegemaakt. Vooral omdat ik geen bloed meer overgaf, was het voor de hand liggend dat de wond weer dicht was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind echt dat ze je heel vroeg weer terug hebben gestuurd als ik dit zo hoor
Volgende vraagquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand bij wie de Latijnse lessen beter zijn blijven hangen dan van mij?
je onderste linke doet het niet meer mm.quote:
quote:Deze pagina bestaat niet (of is verwijderd, wat op hetzelfde neerkomt)
Nee klopt, was m'n vorige avatar. Die had ik op m'n eigen forum en de link in mn sig gezet, zodat ik em kon terug vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
je onderste linke doet het niet meer mm.
[..]
Was het vanacht je eigen huisarts?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, ik ook wel enigzins, maar ze zullen het vaker hebben meegemaakt. Vooral omdat ik geen bloed meer overgaf, was het voor de hand liggend dat de wond weer dicht was.
Ze hadden het namelijk ook al over een inwendig onderzoek in de maag, dan moet je dus zo'n slang door je keel. Daar had ik helemaaaal geen zin in
Heb nog geen eigen huisarts hier in Groningen, moet ik eigenlijk wel even doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Was het vanacht je eigen huisarts?
Bel die anders sowieso even om hem te updaten en te vragen wat je nu moet doen?
Dan weet je zeker dat hij er ook achter staat dat je weer thuis bent.
Nee, niks meegekregen.quote:Heb je ook maagbeschermers meegekregen? (zantac oid)
Kleur van de stoel waarde verpleger opzat is blauw toch?quote:
Donkerblauw, volgens mij ja. Ik heb niet zo op de details geletquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kleur van de stoel waarde verpleger opzat is blauw toch?
Dat was er een van onsquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Donkerblauw, volgens mij ja. Ik heb niet zo op de details gelet
Dan sowieso even bellen! Desnoods naar de huisarts die er vanacht was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb nog geen eigen huisarts hier in Groningen, moet ik eigenlijk wel even doen
[..]
Nee, niks meegekregen.
Huh? Niets over meegekregenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh tof, een bezoek aan het Wallhouse met Architectuur & Stedenbouw-bijvak. Ik kan alleen niet mee..
Had je geen mailtje? 't Was vanmiddag om 1 uur, met een rondleiding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Niets over meegekregen
Nu ben ik al eens in het Wall House geweest, dus dat is het probleem niet
Ik heb het mailtje net gezienquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je geen mailtje? 't Was vanmiddag om 1 uur, met een rondleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |