Ik twijfelde of je ijsmeis of fraubitch bedoeldequote:Op zondag 2 december 2007 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Lyssa mag dr ook niet.
Die had ik het al verteld op modeatelier.
Ja, ik heb het over fok!lijstjes in mijn vrije tijd.
Ijsmeis en fraubitch bedoelde ik in dit geval niet.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je ijsmeis of fraubitch bedoelde![]()
En bedank voor mn fokslet dingesIk neuk heul niet
Al een tijdje niet meerquote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, nee, maar je probeert het wel, zoals een echte slet betaamd!
Nou en.quote:
Jij kan dat toch kijken?quote:Op zondag 2 december 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik heb mijn dinges ook half ingevuld, de rest komt nog
en PM me die naam eens
Het moet wel binnen 48 uur.quote:Op zondag 2 december 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik heb mijn dinges ook half ingevuld, de rest komt nog
en PM me die naam eens
Wat heb je daar allemaal gedaan/gezien?quote:Op zondag 2 december 2007 18:34 schreef Bob. het volgende:
Hamburg is tof.
Je kunt ook op je klompen, naar je werkquote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, want ik heb geen föhn (boedelscheiding, bekend verhaal) en als ik iets haat is het s ochtends natte schoenen aan moeten doen. Ik ga gewoon op mn klompen
Krijg je dan geen blaren? Ik krijg al blaren van een uurtje op sportschoenen lopen, en klompen zijn haske hard.quote:Op zondag 2 december 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, want ik heb geen föhn (boedelscheiding, bekend verhaal) en als ik iets haat is het s ochtends natte schoenen aan moeten doen. Ik ga gewoon op mn klompen
Naar de kerstmarkt geweest.quote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal gedaan/gezien?
Een ganggenote van mij kan er ook wat van. Die drinkt zo 15 shots op een avond. Komt overigens uit Indonesië.quote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
Naar de kerstmarkt geweest.Echt hemels, zo veel eten en zo schattig allemaal.
En natuurlijk geshopt en wezen stappen.
En ik heb een boel lelijke Duitsers gezien, volgens mij zit er daar echt iets in het water.
En wat een stelletje alcoholisten, daar kan ik nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |