Nou, als ze er vanochtend een pacemaker in hebben gezet had ie nu nog niet gepost denk ik. Dus die kans lijkt me klein.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
Straks heeft ie hartritmestoornissengekregen enstoor je zn pacemaker
Ik was in het UMCG ook, maar gewoon op de fiets erheenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Dangel het volgende:vertel vertel!
Ik was net ook met loeiende sirenes onderweg maar dat was omdat we aan het spelen waren
kan je over een uur of donderdag?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaan wij deze week trouwens nog alles-behalve-koffie drinken?
Als ie al voor de tijd stoornissenhad bedoel ik ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, als ze er vanochtend een pacemaker in hebben gezet had ie nu nog niet gepost denk ik. Dus die kans lijkt me klein.
Ik was niet inhet umcg, maar moest fotos vaneen brandweerwagen maken dus eenstukje rijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik was in het UMCG ook, maar gewoon op de fiets erheen
Komt onze ervaring samen bijna overeen met die van MM, behalve dan datgene wat we nog niet weten
Volkomen logisch wat hij zegt?quote:
Oh! Of over een uur, óf donderdag! Ik las het eerst als 'over een uur of 2', dat is gebruikelijk om te zeggen, maar 'over een uur of donderdag' kende ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
alles-behalve-koffie/ maar-wel-thee drinken in de ub?
Naja, die waren dus al klaar. Ze gingen er vanuit dat ik 'gewoon' buikgriep had, daarbij moet je overgeven, dat is normaal. Alleen gingen er bij mij dus bloedvaten open. Toen dat in het ziekenhuis inmiddels niet meer het geval was, stuurden ze er al op aan dat ik waarschijnlijk niet ter observatie hoefde te blijven.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel vet eng!
Ben benieuwd naar de uitslagen van de onderzoekjes?
Voor de deur van de kantine? Ik zit hier al.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef Grulez het volgende:
15.35 doen dad?
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef Dangel het volgende:
Beterschap en sterkte MM
Watvoor ambu was het?:@
Ach ja.quote:
kantine is een dealquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor de deur van de kantine? Ik zit hier al..
Maar ik heb nu wel twee stoere verbandjes in elke elleboog. Ha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik vind overgeven al zo eng (daarom drink ik ook nooit te veel drank) maar nu helemaal..
Maar geen hartaanval dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verder)
Wehe nee, was gewoon een arts die niet eens was langs geweest, maar alleen het verhaal had gehoord. Dus kreeg ik een stuk of 6 van die plakkers op de borst, hartritme was verder prima dus. Alleen het eraf halen van die plakkers, en ook die plakbanden die het infuus vasthoudenquote:
Kwartiertje eerder ook goed? Kantine sluit om 15:30.quote:
15.15 is nog mooier idd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kwartiertje eerder ook goed? Kantine sluit om 15:30.. ('t Buffetgedeelte dan.)
wit/grijs/blauw van binnen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij viel van binnen nogal tegen, leek 'primitief', maar ik was erg wazig op het moment, bloeddruk van 60/100 (of 100/60, geen verstand ervan verder)
Ik vind echt dat ze je heel vroeg weer terug hebben gestuurd als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehe nee, was gewoon een arts die niet eens was langs geweest, maar alleen het verhaal had gehoord. Dus kreeg ik een stuk of 6 van die plakkers op de borst, hartritme was verder prima dus. Alleen het eraf halen van die plakkers, en ook die plakbanden die het infuus vasthouden
Mja, ik ook wel enigzins, maar ze zullen het vaker hebben meegemaakt. Vooral omdat ik geen bloed meer overgaf, was het voor de hand liggend dat de wond weer dicht was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind echt dat ze je heel vroeg weer terug hebben gestuurd als ik dit zo hoor
Volgende vraagquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er hier iemand bij wie de Latijnse lessen beter zijn blijven hangen dan van mij?
je onderste linke doet het niet meer mm.quote:
quote:Deze pagina bestaat niet (of is verwijderd, wat op hetzelfde neerkomt)
Nee klopt, was m'n vorige avatar. Die had ik op m'n eigen forum en de link in mn sig gezet, zodat ik em kon terug vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
je onderste linke doet het niet meer mm.
[..]
Was het vanacht je eigen huisarts?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, ik ook wel enigzins, maar ze zullen het vaker hebben meegemaakt. Vooral omdat ik geen bloed meer overgaf, was het voor de hand liggend dat de wond weer dicht was.
Ze hadden het namelijk ook al over een inwendig onderzoek in de maag, dan moet je dus zo'n slang door je keel. Daar had ik helemaaaal geen zin in
Heb nog geen eigen huisarts hier in Groningen, moet ik eigenlijk wel even doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Was het vanacht je eigen huisarts?
Bel die anders sowieso even om hem te updaten en te vragen wat je nu moet doen?
Dan weet je zeker dat hij er ook achter staat dat je weer thuis bent.
Nee, niks meegekregen.quote:Heb je ook maagbeschermers meegekregen? (zantac oid)
Kleur van de stoel waarde verpleger opzat is blauw toch?quote:
Donkerblauw, volgens mij ja. Ik heb niet zo op de details geletquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kleur van de stoel waarde verpleger opzat is blauw toch?
Dat was er een van onsquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Donkerblauw, volgens mij ja. Ik heb niet zo op de details gelet
Dan sowieso even bellen! Desnoods naar de huisarts die er vanacht was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb nog geen eigen huisarts hier in Groningen, moet ik eigenlijk wel even doen
[..]
Nee, niks meegekregen.
Huh? Niets over meegekregenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh tof, een bezoek aan het Wallhouse met Architectuur & Stedenbouw-bijvak. Ik kan alleen niet mee..
Had je geen mailtje? 't Was vanmiddag om 1 uur, met een rondleiding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Niets over meegekregen
Nu ben ik al eens in het Wall House geweest, dus dat is het probleem niet
Ik heb het mailtje net gezienquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je geen mailtje? 't Was vanmiddag om 1 uur, met een rondleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |