Sorry, totaal vergeten

Ik was even liggen slapen.
Enniewee: Ik gisteravond naar bed, was al een beetje misselijk. Word ik wakker omdat ik moest overgeven (uur of 1). Vanaf toen is er iets geknapt in de maag of slokdarm, want elke keer overgeven was met bloed. Er verzamelde zich steeds bloed in mn maag, dat ik daarna weer uitkotste.
Ging de hele nacht zo door, om het half uur overgeven. Toen merkte ik dat ik nogal licht in mn hoofd werd liep naar de kamer van mn huisgenoot. Onderweg viel ik bijna flauw, maar kon nog net op m'n laatste krachten (zo voelde het echt

) op z'n deur kloppen om hem wakker te maken.
Toen heeft mijn huisgenoot de huisarts gebeld en toen die er eenmaal was heeft de huisarts een ambulance gebeld. Huisarts was er nog even live getuige van dat ik bloed overgaf.
Toen kwamen de ambulancebroeders, die hebben me met z'n 2en de trap afgetild (ik woon in een portiekje, brancard kan er niet komen) en beneden op de brancard gelegd.
In de ambulance kreeg ik een infuus toegediend, omdat ik nogal wat vocht kwijt was en begon ook heel erg te rillen. De ambulancemensen dachten aan een lichte shock, ik dacht meer aan dat het gewoon koud was

Enniewee, omdat ik zo aan het trillen was, besloten ze er een spoedrit van te maken, dus ik ben tegen een uur of half 7 in de ochtend met loeiende sirenes door de stad vervoerd

Eenmaal in het ziekenhuis kreeg ik nog een tweede infuus, in beide armen had ik één. Toen hebben ze bloed afgenomen en meer van dat soort standaard dingen. Toen ik ook daar moest overgeven, kwam er gelukkig voor het eerst geen bloed meer bij. De 'intervallen' waarmee ik moest overgeven werd ook steeds langer. Ik mocht daar op een gegeven moment water drinken, dat er uiteindelijk zo'n 2 uur later ook weer werd uitgekotst

Gelukkig was dat niet zo'n ramp, er zat wederom geen bloed bij.
M'n moeder was inmiddels ook al een tijdje in het ziekenhuis, die is vanuit Klazienaveen naar het ziekenhuis gereden. En toen zei de arts dat ik wel weer naar huis mocht, nadat ze eerst nog even een hartritme filmpje hadden gemaakt, om zeker te zijn dat ik geen hartaanval had gehad

En nu dus thuis, langzaam weer eten en drinken aan het opbouwen. Tot nu toe is alles nog binnen gebleven. Alleen erg moe, want heb vanaf half 1 's nachts niet meer kunnen slapen.
Zo, dit gaat me een lap tekst zijn

Invoeren.