It brânt my inquote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Eet smakelijkEn ik d8 al wel dat je nieuwsgierig was, dus vandaar
Beugel komt 12 December. Ik hoefde alleen happen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:57 schreef Bob. het volgende:
Oei, ziek?
Of zit je beugel er in? (had je topic in LIF gezien)
eten?quote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat eten daar, wordt m ook niet he, deze week?
Geef niet or.
Kan jij ook niets aan doen.
Ahaha.quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
eten?
Och laten we dat maar ff niet doen.Tenzij je gek bent op bouillon
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleverenquote:
Ja, dat deed ik vroeger, maar dan naaien ze je. "Nee hoor meneer, dat waren 113 flessen" Vuige hoer, dat waren 126!quote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleveren
Bèst.quote:
Beproefde methode, maar dan ga ik op een gegeven moment dingen als *fruit enzo* op mn lijstje zetten en vind chocola dan onder "enzo" vallenquote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob. doe als ik! Maak eenlijstje voor je naar de winkel gaat, lop direct naar de goede producten toe en koop enkel wat er op je lijstje stata, of een goedkoper alternatief! En dnek bij alles na "heb ik dit echt nodig?"
Leukquote:Op maandag 3 december 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bèst.. Ik zit mee te 'zingen' op één van de drie cd's die ik de afgelopen twee dagen heb gekregen.
.
Tikje moe, maar wel voldaan, omdat er bij beide assignments grote progressie geboekt is. Verder heb ik van de baas te horen gekregen dat ik in december aardig wat kilometers mag maken in een postautootje en dat de bak regelmatig zelfs voor de deur mag staan, zodat ik niet terug hoef te fietsenquote:En jij?
Geen foto's?quote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., doe als ik! Ik heb vorige week een veel te duur corset gekocht wat ik waarschijnlijk nooit ga dragen, en anders is het dan binnen 5 minuten uit, dus die heb ik gewoon teruggebracht.
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.quote:
Neem ik genoegen meequote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |