Heel gaaf! Ik ben ineens iedereens favoriete huisgenootje, gek hè?quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn heeft ie geld teveel of zoWel gaaf!
Maar boksen met je huisgenootje kan ook zonder Wii
Hoezo?quote:Op maandag 3 december 2007 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Boksen op de Wii is zwaar k tot de ut.
Niet per sé voor haar, maar misschien iets omdat we toch in Parijs zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 07:39 schreef Dangel het volgende:
goedemorgen
hoe moeten wij weten watvoor haar toepasselijk is?
Werkt niet best en je staat te meppen als een idiootquote:
Werkt wel! Ik sla iedereen KO, terwijl m'n huisgenootje ze vaak niet neer krijgt.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Werkt niet best en je staat te meppen als een idioot
Help eens even cadeau verzinnen, ik verwacht veel van jou.
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, een karikatuur van d'r laten tekenen op jullie kosten?
Ik vond niet zoveel aan Parijs, dat is het 'toepasselijkste' wat ik kan verzinnen..
Bij de kruidvat hebben ze hele lekkere scrub van het eigen merk. In lavendel en grapefruitgeur. Vooral de grapefruit is geniaal, maar het is niet duur, dus je kan ze ook allebei doenquote:Op maandag 3 december 2007 12:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.
Iemand?
Heb ik ook weleensquote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?
Had m'n wekker op half 8, word ik wakker is het 9 uur..
Het is wél een vet leuk spel andersquote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).quote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
2,50 per best wel grote potquote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).
Wat kost die scrub?Misschien wel een leuk kado
Ok, ff testenquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neee, geen 'pagina' er elke keer voor zetten. Bovenaan, na tabtabtabtabtabt of zo, één keer 'pagina' zetten, en daaronder steeds alleen een nummer.
Nu heb je toch veel meer eer van je werkquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Jullie weten dat je Word ook zelf inhoudsopgaves kunt laten maken? Hoef je ook niet steeds te tabtabtabtabben
Wat hipquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef MaxMark het volgende:
Jullie weten dat je Word ook zelf inhoudsopgaves kunt laten maken? Hoef je ook niet steeds te tabtabtabtabben
ij hebt vaak buikpijn, niet tof!quote:
Ik heb hem nu ook, maar ook een aantal rode bultjes nadat ik het gebruikt heb, ik ben bang dat ik er niet tegen kanquote:Op maandag 3 december 2007 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij de kruidvat hebben ze hele lekkere scrub van het eigen merk. In lavendel en grapefruitgeur. Vooral de grapefruit is geniaal, maar het is niet duur, dus je kan ze ook allebei doen
Doorzichtig potje met groen deksel.
quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Bob. het volgende:
Ik ben slecht in cadeautjes kopen, te veel dingen voor mezelf gekocht en dat wat ik voor sinterklaas zocht niet gevonden.
Zeg, ijsjes en bouillon zijn ongeveer het enige wat ik kan eten nu, dan doe je dat vanzelf hoorquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
En ijsjes met dit weer, je bent gek Freecel.
Dankje !quote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
Nou ik ben echt hard op zoek geweest naar een cadeautje! Zowat elke winkel in de stad geweest maar het is gewoon nergens. En tsja, dat ik onderweg wat dingen tegen kom die ik voor mezelf leuk vind kan ik niet helpen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan jij iet beter een systeem aanschaffen waarbij je iets voor jezelf koopt?
Oei, ziek?quote:Op maandag 3 december 2007 17:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg, ijsjes en bouillon zijn ongeveer het enige wat ik kan eten nu, dan doe je dat vanzelf hoor
Ik heb zonet 3 bakken ijs bij e aldi gekochtquote:Op maandag 3 december 2007 17:38 schreef Bob. het volgende:
Beterschap Chips.![]()
Je weet het nooit.quote:Op maandag 3 december 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Mij ook. Wie weet maak ik het nog mee.
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Tamar!Wilde je net smssen, maar het antwoord op mn vraag staat hier al
Ikgaook ff eten
Jawel! Maar een mens moet ook eten hequote:
It brânt my inquote:Op maandag 3 december 2007 18:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Eet smakelijkEn ik d8 al wel dat je nieuwsgierig was, dus vandaar
Beugel komt 12 December. Ik hoefde alleen happen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:57 schreef Bob. het volgende:
Oei, ziek?
Of zit je beugel er in? (had je topic in LIF gezien)
eten?quote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat eten daar, wordt m ook niet he, deze week?
Geef niet or.
Kan jij ook niets aan doen.
Ahaha.quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
eten?
Och laten we dat maar ff niet doen.Tenzij je gek bent op bouillon
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleverenquote:
Ja, dat deed ik vroeger, maar dan naaien ze je. "Nee hoor meneer, dat waren 113 flessen" Vuige hoer, dat waren 126!quote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Auto vol flessen en dan naar de supermarkt. Gewoon 2 volle karren of nog meer inleveren
Bèst.quote:
Beproefde methode, maar dan ga ik op een gegeven moment dingen als *fruit enzo* op mn lijstje zetten en vind chocola dan onder "enzo" vallenquote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob. doe als ik! Maak eenlijstje voor je naar de winkel gaat, lop direct naar de goede producten toe en koop enkel wat er op je lijstje stata, of een goedkoper alternatief! En dnek bij alles na "heb ik dit echt nodig?"
Leukquote:Op maandag 3 december 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bèst.. Ik zit mee te 'zingen' op één van de drie cd's die ik de afgelopen twee dagen heb gekregen.
.
Tikje moe, maar wel voldaan, omdat er bij beide assignments grote progressie geboekt is. Verder heb ik van de baas te horen gekregen dat ik in december aardig wat kilometers mag maken in een postautootje en dat de bak regelmatig zelfs voor de deur mag staan, zodat ik niet terug hoef te fietsenquote:En jij?
Geen foto's?quote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., doe als ik! Ik heb vorige week een veel te duur corset gekocht wat ik waarschijnlijk nooit ga dragen, en anders is het dan binnen 5 minuten uit, dus die heb ik gewoon teruggebracht.
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.quote:
Neem ik genoegen meequote:Op maandag 3 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen bij Do2 op de pc. Heb er wel eentje van m'n nieuwe bh hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |