Heel gaaf! Ik ben ineens iedereens favoriete huisgenootje, gek hè?quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn heeft ie geld teveel of zoWel gaaf!
Maar boksen met je huisgenootje kan ook zonder Wii
Hoezo?quote:Op maandag 3 december 2007 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Boksen op de Wii is zwaar k tot de ut.
Niet per sé voor haar, maar misschien iets omdat we toch in Parijs zitten.quote:Op maandag 3 december 2007 07:39 schreef Dangel het volgende:
goedemorgen
hoe moeten wij weten watvoor haar toepasselijk is?
Werkt niet best en je staat te meppen als een idiootquote:
Werkt wel! Ik sla iedereen KO, terwijl m'n huisgenootje ze vaak niet neer krijgt.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Werkt niet best en je staat te meppen als een idioot
Help eens even cadeau verzinnen, ik verwacht veel van jou.
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, een karikatuur van d'r laten tekenen op jullie kosten?
Ik vond niet zoveel aan Parijs, dat is het 'toepasselijkste' wat ik kan verzinnen..
Bij de kruidvat hebben ze hele lekkere scrub van het eigen merk. In lavendel en grapefruitgeur. Vooral de grapefruit is geniaal, maar het is niet duur, dus je kan ze ook allebei doenquote:Op maandag 3 december 2007 12:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is een idee, maar ik moet ook nog iets hebben wat ik hier gewoon in de stad kan kopen.
Iemand?
Heb ik ook weleensquote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?
Had m'n wekker op half 8, word ik wakker is het 9 uur..
Het is wél een vet leuk spel andersquote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).quote:Op maandag 3 december 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben zaterdag cadeautjes gekocht voor Sinterklaas met de familie van Do2, we doen zo'n spel met een dobbelsteen en zo. Heb nog nooit zulke stomme dingen gekocht!.
2,50 per best wel grote potquote:Op maandag 3 december 2007 13:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo vier ik ook Sinterklaas dit jaar.. ik moet nog kado's kopen.. (vier het zaterdag).
Wat kost die scrub?Misschien wel een leuk kado
Ok, ff testenquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Neee, geen 'pagina' er elke keer voor zetten. Bovenaan, na tabtabtabtabtabt of zo, één keer 'pagina' zetten, en daaronder steeds alleen een nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |