Maandagavond stappen is het leukste.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Opmandagnacht in de kroegspringen?![]()
En leive manager zijnwerkt niet...Mogge
Ik denk het ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wordt je gestalkt door je huisgenootje?
Weet nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Bob. het volgende:
En wat heb je met je tong uitgevoerd?
Ik roep eigenlijk vooral dat ik hard bezig ben hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me echt heel lui als ik al die berichten van hard werkende mensen lees.Ik denk dat ik zo ook maar eens aan de slag ga.
Aan opdrachten werken is best saai hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me echt heel lui als ik al die berichten van hard werkende mensen lees.Ik denk dat ik zo ook maar eens aan de slag ga.
Nu pas wakker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Grulez het volgende:
Goedemiddag.
True, maar soms toch wel nuttig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan opdrachten werken is best saai hoor
Een voor de Field Course Finance en een voor Corporate Valuation. Momenteel ben ik bezig met de opdracht van de Field Course, vanmiddag ga ik met die andere aan de slag. Moet maar eens kijken hoe ver ik vandaag kom in het te warme Rekencentrum.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
True, maar soms toch wel nuttig.
Waar moet je opdrachten voor maken?
Ik vind alleen al de namen ingewikkeld klinken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een voor de Field Course Finance en een voor Corporate Valuation. Momenteel ben ik bezig met de opdracht van de Field Course, vanmiddag ga ik met die andere aan de slag. Moet maar eens kijken hoe ver ik vandaag kom in het te warme Rekencentrum.
Ik heb vandaag anderhalf uur iets nuttigs gedaan voor school, al best veelquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar jij bent ziek. Dat mag dat.
Ho! What happened?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef MaxMark het volgende:
Dit verhaal is werkelijk te raar om waar te zijn. Ik ben net terug van het UMCG waar ik vanochtend naartoe ben gebracht met loeiende sirenes.
Inmiddels gaat het wel weer
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
MM, hou ons niet langer in spanning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |