Absoluut, maar dan wel nadat het Sinterklaasfeest gevierd isquote:
Halve meters heb ik niet gezien, maar wel echt overal normale braadworst. Rook best lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
In Oldenburg 2 jaar terug kon je een halve meter 'Würst" kopen.![]()
Moet er niet aan denken.
jaquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke.
Maar ik had ergens een goed punt, toch? Voor mensen met een föhn zegmaar.
Klopt, ik ben verplicht om gecertificeerde werkschoenen te dragen, en ik heb klompen met certificaatquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt ook op je klompen, naar je werk
ik heb ontzettend last van mn poten nu inderdaadquote:Op zondag 2 december 2007 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Krijg je dan geen blaren? Ik krijg al blaren van een uurtje op sportschoenen lopen, en klompen zijn haske hard.![]()
[..]
Naar de kerstmarkt geweest.Echt hemels, zo veel eten en zo schattig allemaal.
En natuurlijk geshopt en wezen stappen.
En ik heb een boel lelijke Duitsers gezien, volgens mij zit er daar echt iets in het water.
En wat een stelletje alcoholisten, daar kan ik nog wat van leren.
Aziatische meisjesquote:Op zondag 2 december 2007 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een ganggenote van mij kan er ook wat van. Die drinkt zo 15 shots op een avond. Komt overigens uit Indonesië.
Was Chips haar idee toch beter. En had jij trouwens niet 2 paar werkschoenen? Dus dan had je gewoon morgen het andere paar aan kunnen doen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ontzettend last van mn poten nu inderdaadDuitslandis gaaf he?
![]()
Ja, maar het ene paar zit vol gatenquote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was Chips haar idee toch beter. En had jij trouwens niet 2 paar werkschoenen? Dus dan had je gewoon morgen het andere paar aan kunnen doen.
En Duitsland is gaaf ja. Maar serieus, die mensen lopen OVERAL met bier, vooral in de trein had de helft wel een flesje bij zich. En niet alleen de jongeren, maar overal kwamen we ook groepen 40 jarige verlepte bezopen vrouwen tegen.
Ach ja. De mensen hebben de oktoberfeste daar ondertussen al uitgebreid naar het hele jaar. Alleen drinken ze op oktober na wel in kleinere groepjes natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar het ene paar zit vol gaten
en ik weet hetMoet je eens in Beieren komen, is het helmala erg
Euh, nee?quote:Op zondag 2 december 2007 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach ja. De mensen hebben de oktoberfeste daar ondertussen al uitgebreid naar het hele jaar. Alleen drinken ze op oktober na wel in kleinere groepjes natuurlijk
Hoe het de rest van het jaar is weet ik niet, maar ze vonden het feit at het over een paar weken kerst is al genoeg reden om zich vanaf 's ochtends vroeg klem te zuipen dus het zou met niet verbazen als ze het hele jaar zo door gaan.quote:
ja, maar het hele jaar door gewoon met zn allen in de bierhal, dus niet in kleinere groepenquote:Op zondag 2 december 2007 20:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe het de rest van het jaar is weet ik niet, maar ze vonden het feit at het over een paar weken kerst is al genoeg reden om zich vanaf 's ochtends vroeg klem te zuipen dus het zou met niet verbazen als ze het hele jaar zo door gaan.
Zijn ook hele aardige bij hoorquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Duitsers zijn echt vreemde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |