Hallo gij daar topicnieuweling!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:18 schreef E.L.Emmer het volgende:
NAC NAC NAC NAC!!!
Ik heb nu geen baan meer waarbij ik at random wat vrije dagen kan pikken, dus mijn bijdrage zal wel iets lager zijn dit jaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
Hé vm. Weet je nog? Vorig jaar rond deze tijd ging het topic als een speer. Gezien alle vrije dagen die iedereen had. Denk je dat het weer gebeurd? Dit jaar?
Je bent toch ook vrij rond kerst?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb nu geen baan meer waarbij ik at random wat vrije dagen kan pikken, dus mijn bijdrage zal wel iets lager zijn dit jaar.
Oh, en ik heb de Koopzondagen ook even bijgewerkt.
Ohja, dan kunnen we er wel 10 volspammenquote:
Gezellig. En uit betrouwbare bron weet ik dat vm en rizz ook vrij zijn enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:43 schreef JDude het volgende:
Ohja, dan kunnen we er wel 10 volspammen.
Evenementenkalender ook geupdate!
Jij bent een student. Jij hoort beter te weten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:47 schreef znarch het volgende:
Woei, idd niet staken, al vind ik het best een idee om thuis te blijven uit solidariteit ofzo
Ja, het is toch die kersttijd. Het trekt mensen naar het posten in het topic. Welkom terug.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:49 schreef Thieske het volgende:
Hmm lang geleden dat ik in het Breda topic gepost heb. Toch maar weer eens doen.
Goed goed, ik werk tegenwoordig zelfs in Breda.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is toch die kersttijd. Het trekt mensen naar het posten in het topic. Welkom terug..
Hoe isset?
Goed bezig. Bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:53 schreef Thieske het volgende:
Goed goed, ik werk tegenwoordig zelfs in Breda.
Dat is kort.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:54 schreef MdO82 het volgende:
Moet ook nog even doorbuffelen, maar dan wel geteld 1 hélé week vrij![]()
Een dagje vrij is nooit wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent een student. Jij hoort beter te weten.
Nou, en als je nu verteld wat de foto in de OP is dan is ie helemaal afquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:56 schreef JDude het volgende:
Zo, nou is't wel weer even mooi geweest met die OP.
Kerstavond bij JD's ouders eten en slapen. Eerste Kerstdag terug naar Breda, heerlijk Kerstiner verorberen. En Tweede Kerstdag nog even langs mijn ouders.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef MdO82 het volgende:
Hebben jullie al plannen voor rond de kerst, of is men hier nog niet mee bezig ?
De Bredatopique-users toch nog wel?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind heel het Bredatopic niet meer zo tof als het was omdat fok zo traag als de tyfus is. Een minuut wachten als je ergens op klinkt is mij te lang ja.
Bij ons draait echt alles om Sinterklaas... Lekker je kind voorliegen over deze traditie, heerlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:07 schreef MdO82 het volgende:
Hebben jullie al plannen voor rond de kerst, of is men hier nog niet mee bezig ?
Ja sorry ik zat al te veel aan mijn vakantie te denkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Bij ons draait echt alles om Sinterklaas... Lekker je kind voorliegen over deze traditie, heerlijk
Pas maar op.. na een aantal jaar is het andersomquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Bij ons draait echt alles om Sinterklaas... Lekker je kind voorliegen over deze traditie, heerlijk
Daar denk ik nu nog maar niet aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Pas maar op.. na een aantal jaar is het andersom
Nee langeer op school is geen punt voor mij hoor..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kom op zeg. Scholieren van een jaar of 16 kunnen écht wel wat langer op school zitten..
*Koffie geeft.quote:
Je vergeet het Kuukske!quote:
En het kuukske erbij voor veldmuis!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Je vergeet het Kuukske!
Bespeur ik hier een ideaal moment om die nieuwe TV af te dwingen?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Golden Axe: Beast Riders onthuld wat details
JD. We moeten ooit eens aan de PS3 mèhn.
Afdwingen? Je weet toch dat ik er precies zo over denk als jij?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef JDude het volgende:
Bespeur ik hier een ideaal moment om die nieuwe TV af te dwingen?
Héél slim.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef BossFight het volgende:
Ik heb de lichte drang om eindelijk is een tft scherm te gaan kopen, in plaats van dat monster van een crt-ding op mijn kamer.
Het is er immers pas net!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef 2meter3 het volgende:
Zo, toch maar eens in het mooie Breda topic posten.
Thanks!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is er immers pas net!
Welkom.
Welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef 2meter3 het volgende:
Malibu-cola, maar meestal drink ik niet (qua alcohol).quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef BossFight het volgende:
Want drink je wel dan?
Ha 2m3!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef 2meter3 het volgende:
Daar hoort een 'n' tussen, K. Bedankt voor het verneuken van míjn avond.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Goedeavond.
Missie geslaagd.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef Stofje het volgende:
Daar hoort een 'n' tussen, K. Bedankt voor het verneuken van míjn avond..
Dat komt nog welquote:Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef Stofje het volgende:
Ik vindt jouw niet lief.
Goodluckquote:Op woensdag 28 november 2007 17:13 schreef Stofje het volgende:
Ik verzet me er tegen, ik weiger!
Waarom S.?quote:
Wat niet S.?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef Stofje het volgende:
Ik lees het lekker toch niet, ik lees het lekker toch niet..
Heb je internet op de weilanden?quote:
Ja, het zogenaamde weiweiwei.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je internet op de weilanden?
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef Stofje het volgende:
Ja, het zogenaamde weiweiwei.
Zaterdag, zaterdag, zaterdag... Toen was ik vrij.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik moest zaterdag nog aan je denken Stofje. Op het station. Maar de trein ging 2 minuten nadat we binnen liepen dus we moesten rennen enzo. En je bent het niet waard om de trein te missen.
Oh, nou gelukkig. Anders had ik me nu wel teleurgesteld gevoeld.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:42 schreef Stofje het volgende:
Zaterdag, zaterdag, zaterdag... Toen was ik vrij.
Waar zit je teleurgesteld?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig. Anders had ik me nu wel teleurgesteld gevoeld.
Daar is de zinsopbouw niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:45 schreef Stofje het volgende:
Waar zit je teleurgesteld?
Weet jij waar je jouw zinsopbouw in kan steken?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is de zinsopbouw niet goed genoeg voor.
M'n teleurgesteld?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:50 schreef Stofje het volgende:
Weet jij waar je jouw zinsopbouw in kan steken?
NAC?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef 2meter3 het volgende:
Onze reeks is verstoord.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:56 schreef Kuukske het volgende:
Maar waarin dan wel?
Nouja, Asics vroeg wel iets heul belangrijks natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:00 schreef Stofje het volgende:
Onze reeks is verstoord.
Ik ben ook razend benieuwd naar 2m3's antwoord. Maar toch, ónze reeks!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, Asics vroeg wel iets heul belangrijks natuurlijk.
Zullen we het nog een keer proberen?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ook razend benieuwd naar 2m3's antwoord. Maar toch, ónze reeks!
Mijn kwaadheid omtrent jouw vergeten 'n' is al wat gezakt en mijn vertrouwen dat het dit keer wél goed gaat is láág.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keer proberen?
Oh, jammerlijk. Overigens was die 'n' met opzet vergeten.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:10 schreef Stofje het volgende:
Mijn kwaadheid omtrent jouw vergeten 'n' is al wat gezakt en mijn vertrouwen dat het dit keer wél goed gaat is láág.
Aangenaam.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Stofje het volgende:
Stofje.
De weg had ik allang gevonden, wilde er nog niet op lopen. Nu met voorzichtige stappen (grote voeten hè)quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef snarfbreda het volgende:
He ouwe / lange, heb je de weg weer gevonden.
Goedenavond.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Goedeavond.
Hey Ritchie!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef 2meter3 het volgende:
[..]
Thanks!
Tsja, veel lurken en weinig posten, that's me :-)
Zal het even compleet maken, woon in Breda, wel NAC, geen bier.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben ook razend benieuwd naar 2m3's antwoord. Maar toch, ónze reeks!
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JEquote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef JDude het volgende:
Wat een prutsers bij Replay op de Haagdijk.
Maanden wachten op zoeen Wii remote, nouja dat kan nog. Die dingen zijn nergens te krijgen.
Sta ik daar om kwart voor zes, winkel al dicht. Die hufters stonden nog wel achter de balie maar hadden het licht al uit en deden ook niet meer open.
Dat Wii ding haal ik er nog wel op (nu ze er eindelijk een hebben) en dat is dan de laatste keer dat ik daar kom.
JD! Lieftallige wederhelft. Hallo.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef JDude het volgende:
Wat een prutsers bij Replay op de Haagdijk.
Maanden wachten op zoeen Wii remote, nouja dat kan nog. Die dingen zijn nergens te krijgen.
Sta ik daar om kwart voor zes, winkel al dicht. Die hufters stonden nog wel achter de balie maar hadden het licht al uit en deden ook niet meer open.
Dat Wii ding haal ik er nog wel op (nu ze er eindelijk een hebben) en dat is dan de laatste keer dat ik daar kom.
Wat heb je toch een heerlijk temperament.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JE!
!
!
Stop die reeks in je teleurgesteld, Stofje.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JE!
!
!
Whehehepwndquote:Op woensdag 28 november 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
GODVER.
Oehhngngngngngngneejaaneeejaaneejaaaahaaaaaaaaaaah. Dat past nét!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Stop die reeks in je teleurgesteld, Stofje.
quote:
Bij jou wel? En bij mij niet? Ben ik dan echt zó klein?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:20 schreef Stofje het volgende:
Oehhngngngngngngneejaaneeejaaneejaaaahaaaaaaaaaaah. Dat past nét!!
Ach ja, is het maar 1 post wat het weer overzichtelijker maakt en minder kans om eventuele reeksen meerdere malen te onderbrekenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, dat is pas multiquoten. Ik had het idee dat ik ruim 2meter3 moest scrollen.
Maar S is zo leuk als ie frusti is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:23 schreef 2meter3 het volgende:
Ach ja, is het maar 1 post wat het weer overzichtelijker maakt en minder kans om eventuele reeksen meerdere malen te onderbrekenZo blijft de schade beperkt en de frustratie bij Stofje lager.
Ach ja, in dit topic ben ik een nieuwkomer en wil niet meteen frusteren.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar S is zo leuk als ie frusti is.
Geen probleem hoor. Ik begrijp het. Wij allemaal. Maar je bent wel bekend met het begrip FOK!ker?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef 2meter3 het volgende:
Ach ja, in dit topic ben ik een nieuwkomer en wil niet meteen frusteren.
Je haalt 'de reeks' en 'de zinsopbouw' door elkaar, dat zijn twee totáál verschillende dingen. De één kun je wel in je teleurgesteld steken (nét, maar toch), de ander past simpelweg niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij jou wel? En bij mij niet? Ben ik dan echt zó klein?
Alhoewel, als ik heel erg m'n best doe en veel kracht zet, past die zinsopbouw uiteindelijk vast in je teleurgesteld. Het doet wat pijn, maar daar kun jij wel tegen, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar S is zo leuk als ie frusti is.
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Stofje het volgende:
Je haalt 'de reeks' en 'de zinsopbouw' door elkaar, dat zijn twee totáál verschillende dingen. De één kun je wel in je teleurgesteld steken (nét, maar toch), de ander past simpelweg niet.
Ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Alhoewel, als ik heel erg m'n best doe en veel kracht zet, past die zinsopbouw uiteindelijk vast in je teleurgesteld. Het doet wat pijn, maar daar kun jij wel tegen, toch?.
Al een hele tijd, al sinds het begin en heb uiteindelijk in 2001 geregistreerd, maar lurk meestal, post zelden. Maar ja, Breda kan je niet naast je laten liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik begrijp het. Wij allemaal. Maar je bent wel bekend met het begrip FOK!ker?
Ongeveer jaquote:Op woensdag 28 november 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn ja. Je bent een keioldbie.
Werk bij DHL als manager van een afdeling.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Wat doe je eigenlijk in je dagelijkse lange leven?
Ow tof.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef 2meter3 het volgende:
Werk bij DHL als manager van een afdeling.
DHL Breda? Daar kwam ik vorig jaar hendig vaak spul ophalen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef 2meter3 het volgende:
Werk bij DHL als manager van een afdeling.
Misschien is hij wel die manager die je zo naar vond.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
DHL Breda? Daar kwam ik vorig jaar hendig vaak spul ophalen.
Is zeker leuk, ik ga er zo weer naar toe. Niet dat dat zo geweldig is, maar 24/7 wordt er gewerkt dus ik heb wisselende diensten. Ben er iig vandoor. Prettige avond nog allen.quote:
DHL Breda ja en misschien ben ik het wel ja, misschien ook niet. Beneden de 2 meter was ik het iig nietquote:Op woensdag 28 november 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien is hij wel die manager die je zo naar vond.
Dank je.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Werk ze Lange.
Voor zover ik weet had ik aan niemand een hekel daarquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef 2meter3 het volgende:
DHL Breda ja en misschien ben ik het wel ja, misschien ook niet. Beneden de 2 meter was ik het iig nietNu ben ik er echt vandoor.
Houdoe.
Ja, jij slaat alles.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef Ritchie het volgende:
pffff.... een oldbie met id 10744... hoe nep
Iveco bussie met 3 liter turbodieselquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef veldmuis het volgende:
DHL doet toch hetzelfde als DPD? Ongeveer?
Beiden hebben ook een schurfthekel aan het afleveren van pakketten aan particulieren..
Alleen DHL rijdt dikkere auto's.
Jij zegt hetquote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Iveco bussie met 3 liter turbodiesel [afbeelding].
Kan ook hendig veel in! Ze passen alleen nauwelijks in een parkeervakquote:Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef veldmuis het volgende:
Jij zegt het.
Ik vind die lange sprinters van TNT ook gaaf!.
Nee, kweenie.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef Thieske het volgende:
Te veel chocolade letters?
Prima karretje. Ben er in 1x mee naar Zuid Frankrijk gereden.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:26 schreef snarfbreda het volgende:
Die vito's zijn mooi!
Onder schilders ook zeer geliefd, ja kan je verf erin kwijt en toch nog voor de dag komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Prima karretje. Ben er in 1x mee naar Zuid Frankrijk gereden.
En parkeren!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef snarfbreda het volgende:
Onder schilders ook zeer geliefd, ja kan je verf erin kwijt en toch nog voor de dag komen.
Het klinkt nogal hoog van de toren geblazen allemaalquote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
Vanaf komende maand in Breda: www.mbreda.nl
Geen idee of het was is...
dat idee had ik dus ook...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Het klinkt nogal hoog van de toren geblazen allemaal.
En dat in een straat die wordt gedomineerd door breezertenten. Het zal me benieuwen...
Trendy!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
OHNOES!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef veldmuis het volgende:
_uacct = "UA-2753267-2"; urchinTracker();
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
I'm getting sleepy....
'Toffe serie.'quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Stofje het volgende:
[ afbeelding ]. Donna uit That 70s Show
.
leuk!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef snarfbreda het volgende:
Ben meer voor het natte vingerwerk.
Niet zo actief doen hoor. Zo vroegquote:
Klinkt als een tent voor 35+ ers die denken nog trendy en hip te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Klinkt als een tent voor 35+ ers die denken nog trendy en hip te zijn.
Perfect voor mij dus
The Editors zijn tofquote:Op donderdag 29 november 2007 11:15 schreef Stofje het volgende:
Vanavond Editors in Den Haag. Ik bedoel, dat betekent dat ik vanavond rond half 1 weer terug in Breda ben en dát, lieve mensen, maakt het volledig ontopic
.
Heb je alleen maar arbeidstherapie, ga je niet meer naar al die andere?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef snarfbreda het volgende:
Nein, arbeidstherapie haha.
Heb het niet eens zelf verzonnen.
Zo jammer dat jij het niet bij lurken laat!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef 2meter3 het volgende:
Ohja, ik zou niks zeggen, sorry enz. Aan de andere kant, verklappen is een groot woord, iedereen ziet dat toch
Maar, waarom download je die hele cd dan niet, dan heb je dat ene nummer ook!
Werk ,zo eerst de kleine ophalen, eten, douchen en dan zal ik wel weer eens gaan werken ja.
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:10 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij het niet bij lurken laat!
Dank je, ga zo eerst nog eten enz.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef snarfbreda het volgende:
Lange Lurker. werk ze!
En hij is bezig, hoop dat het de goede is.
Morgen volgt de evaluatie van mijn terugkeer in de maatschappij tot zover.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:15 schreef veldmuis het volgende:
Hoewist verder bij die andere, frans?
En dan is het over met de TBS kliniek?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Morgen volgt de evaluatie van mijn terugkeer in de maatschappij tot zover.
Laten we gaan praten over verf!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:01 schreef snarfbreda het volgende:
MIsschien als ik nog wat meer typfouten maak komt hij wel lurken.
Zag vanmiddag de gourmetschotels al liggen bij appie.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Hey. Ik ben wel online! Hey. bbq!
Wat een fijn gevoel.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Het is een gevoel!
Anders gaan we het hebben over de viscositeit van de inhoud van een blik rubbol SB!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:06 schreef snarfbreda het volgende:
Ik zal jullie even alleen laten.
Keep talking!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Anders gaan we het hebben over de viscositeit van de inhoud van een blik rubbol SB!
Ja lijkt me prima. Wat zijn jouw ervaringen?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:08 schreef veldmuis het volgende:
Anders gaan we het hebben over de viscositeit van de inhoud van een blik rubbol SB!
Ja, en nu lekker hard kotsen opquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Keep talking! [afbeelding] alkydhars!
Geen idee, ik vind 40 euro voor een liter verf teveelquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja lijkt me prima. Wat zijn jouw ervaringen?
Je welk?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef snarfbreda het volgende:
Mijn din-cup is beschadigd. [afbeelding]
Huuu. Ja dat is duur.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:13 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee, ik vind 40 euro voor een liter verf teveel
Dat is correct!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Luiwammes.
Verflollers!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:30 schreef snarfbreda het volgende:
Kwasten zijn uit, rollers zijn in!
HAMMERZEIT!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef veldmuis het volgende:
EINZ ZWEI DREI HALT!
Ik ook niet eigenlijk.quote:
Nee, nog 4 uur en 27 minutenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:06 schreef BossFight het volgende:
Misschien een filmpje kijken op mijn nieuwe 24 inch beeldscherm ofzo.
Kijken hoe dat is.
Ugh, nu hou ik op.
Hier word je toch niet vrolijk van. Moet nog 6 uur en 24 minuten.
Hmm, dat maakt het wel een beetje lastig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:22 schreef snarfbreda het volgende:
IK zal ze met mijn leven beschermen.
Oehquote:
Stiekem wel hè?quote:
Ik was gisteren in Den Haag. Nou moet ik zeggen dat het Paard van Troje een zeer leuke zaal is, maar die stad...quote:
Hehehe. Het maakt het verlangen naar het liefdevolle Zuiden nog groter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Stofje het volgende:
Ik was gisteren in Den Haag. Nou moet ik zeggen dat het Paard van Troje een zeer leuke zaal is, maar die stad.... Kom óp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |