whehehehe thanksquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:02 schreef BossFight het volgende:
Maar des al niet te min heel veel plezier enzo he!
Dat ze victorieus mogen blijken in het balspel!
Ik heb het laatste stukje gezien. De ploeg kwam er niet goed vanaf in het commentaar, publiek welquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef Clauw het volgende:
En de NAC wedstrijd live op tv!
Niet dat ik ga kijken![]()
Komt die ook uit op de PS2?quote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef bassieVL het volgende:
Guitar Hero 3 is erg gaaf. Nu wachten op Rockband.
Vrijdag was weer eens één van de weinige wedstrijden waarvan ik kan zeggen .. "ik weet niet meer hoe het was" .. Ik had echt weer eens te veel op, ik kan wel wat flarden herinneren, maar dan houdt het op .. De stad er voor was gezellig, de stad erna ook "denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 12:18 schreef Ritchie het volgende:
NAC was weer gezellig..
Gaaf!quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Vrijdag was weer eens één van de weinige wedstrijden waarvan ik kan zeggen .. "ik weet niet meer hoe het was" .. Ik had echt weer eens te veel op, ik kan wel wat flarden herinneren, maar dan houdt het op .. De stad er voor was gezellig, de stad erna ook "denk ik" ..
Nee, geloof me, die zien er niet zo uit.quote:Op maandag 26 november 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Nee, geen idee. Een kunstbeen?
Ik ook wel ja.quote:Op maandag 26 november 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/br(...)-straat-90-dagen.ece
Ben benieuwd wat dat uiteindelijk gaat worden`!
Verhip, wij speelden altijd kerkhofvoetbal met blikjes ! Iemand die tussen de benen werd geschopt werd dan helemaal verrot geschopt door iedereen .. Waarom is de jeud van tegenwoordig zo agressief gewordenquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Ver bij me vandaan. Mag ik hopen.
Omdat 1040 lesuren veel te veel isquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:51 schreef DutchieBre het volgende:
Verhip, wij speelden altijd kerkhofvoetbal met blikjes ! Iemand die tussen de benen werd geschopt werd dan helemaal verrot geschopt door iedereen .. Waarom is de jeud van tegenwoordig zo agressief geworden
Daar heb je een goed punt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:26 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
En het grappige is.. de meeste leerlingen hebben aan die 1040 nog niet genoeg lesuren...
Voor je het weet scheren zij hun hoofd kaal, roepen keihard KUT tijdens wedstrijden van NAC, en zuipen tot ze niet meer kunnenquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:26 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen!
En het grappige is.. de meeste leerlingen hebben aan die 1040 nog niet genoeg lesuren...
Oow, zo klinken we wel als ouwe lullen, of zoals onze ouders en hun ouders enz enz klonkenquote:[ Daar heb je een goed punt.
En dat is dan "de toekomst".
Dat wordt nog wat als ze ooit moeten gaan werken.quote:
Maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:04 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Oow, zo klinken we wel als ouwe lullen, of zoals onze ouders en hun ouders enz enz klonken
Mja kinderen moeten al zoveel vind ik, laat ze lekker kind zijn dan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ze ooit moeten gaan werken.
Er zitten 168 uren in een week.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Mja kinderen moeten al zoveel vind ik, laat ze lekker kind zijn dan...
Kom op zeg. Scholieren van een jaar of 16 kunnen écht wel wat langer op school zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:10 schreef Swiffer het volgende:
Mja kinderen moeten al zoveel vind ik, laat ze lekker kind zijn dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |