en BREETAAHAA !!! tegen wildvreemde mensen op straat.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:09 schreef Ritchie het volgende:
NAC = bier drinken en kut roepen!
Dat staat in Etten-Leur.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:57 schreef Swiffer het volgende:
euh..Breda #103: Met een gekkenhuis..??![]()
Oh, joh. Echt?quote:
EN JOUW HUIS DAN???HIHIPWNDLAWLIKMOESTLACHENHAHAHAHAROFLSquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Stond
Dat is al veel jaartjes weg [afbeelding]
Psychiatrische inrichting in 't ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, joh. Echt?
En waar moeten ze nu heen dan?
Ohw oké. Dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Psychiatrische inrichting in 't ziekenhuis?
Het is nu nog wel een opvangtehuis voor verstandelijk gehandicapten, maar geen inrichting meer
Jij maakt geen vrienden zo.. Asics en Frans zijn helemaal niet zo dik..quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:59 schreef BossFight het volgende:
Het rook een keer heel erg naar salami in Breda toen ik in de buurt van het stadion was.
Ik zei toen dat er dan vast een westrijd aan de gang zou zijn.
Dat is mijn perceptie van voetbal:Dikke naar salami stinkende mensen die zich verzamelen om naar een stom spelletje te kijken.
Oke, oke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden zo.. Asics en Frans zijn helemaal niet zo dik..
Wat was er te doen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef bassieVL het volgende:
Het was weer erg gezellig in de Mezz gisteravond.
Wat? Hm? Heh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef veldmuis het volgende:
Als Kuukske maar niet levend verbrandt!
Ja, zou wat zijn hč?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:54 schreef veldmuis het volgende:
Gelukkig!
Mocht ik daar ooit een topic openen (en er serieus mee zijn), wil iemand me dan een nekschot geven!quote:
Regel ik voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:28 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Mocht ik daar ooit een topic openen (en er serieus mee zijn), wil iemand me dan een nekschot geven!
nog een paar uurtjes, en ik mag mijn plaats van biertjes drinken omwisselen om biertjes te gaan drinken in het stadion !!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef Ritchie het volgende:
zo.. ik heb best wel zin in vanavond.. het begint alweer te kriebelen!
lijkt me stug, een vegetariėr die naar salami meurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
Oke, oke.
Maar ik durf er geld op te zetten dat ze naar italiaanse worst ruiken.
Ik betwijfel het, heel erg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:22 schreef Asics het volgende:
[..]
lijkt me stug, een vegetariėr die naar salami meurt.
Mischien moet je gewoon is een keer komen kijken.
Wie weet vind je het ineens kei spannend.
Ik ken meer van die figuren die 'zomaar' een keer gingen en ineens compleet verkocht waren.
![]()
Verkapte Duitser!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:45 schreef snarfbreda het volgende:
BREDAAAAAAAAAAAAAAAA BREDAAAAAAAAAAA
SALAMIIIIIIIIIIIIIII!!
Het stadion (lees bier en worst) lonkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |