En parkeren!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef snarfbreda het volgende:
Onder schilders ook zeer geliefd, ja kan je verf erin kwijt en toch nog voor de dag komen.
Het klinkt nogal hoog van de toren geblazen allemaalquote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
Vanaf komende maand in Breda: www.mbreda.nl
Geen idee of het was is...
dat idee had ik dus ook...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Het klinkt nogal hoog van de toren geblazen allemaal.
En dat in een straat die wordt gedomineerd door breezertenten. Het zal me benieuwen...
Trendy!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
OHNOES!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef veldmuis het volgende:
_uacct = "UA-2753267-2"; urchinTracker();
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
I'm getting sleepy....
'Toffe serie.'quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Stofje het volgende:
[ afbeelding ]. Donna uit That 70s Show
.
leuk!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef snarfbreda het volgende:
Ben meer voor het natte vingerwerk.
Niet zo actief doen hoor. Zo vroegquote:
Klinkt als een tent voor 35+ ers die denken nog trendy en hip te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:46 schreef travelman het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Klinkt als een tent voor 35+ ers die denken nog trendy en hip te zijn.
Perfect voor mij dus
The Editors zijn tofquote:Op donderdag 29 november 2007 11:15 schreef Stofje het volgende:
Vanavond Editors in Den Haag. Ik bedoel, dat betekent dat ik vanavond rond half 1 weer terug in Breda ben en dát, lieve mensen, maakt het volledig ontopic
.
Heb je alleen maar arbeidstherapie, ga je niet meer naar al die andere?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef snarfbreda het volgende:
Nein, arbeidstherapie haha.
Heb het niet eens zelf verzonnen.
Zo jammer dat jij het niet bij lurken laat!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef 2meter3 het volgende:
Ohja, ik zou niks zeggen, sorry enz. Aan de andere kant, verklappen is een groot woord, iedereen ziet dat toch
Maar, waarom download je die hele cd dan niet, dan heb je dat ene nummer ook!
Werk ,zo eerst de kleine ophalen, eten, douchen en dan zal ik wel weer eens gaan werken ja.
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:10 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij het niet bij lurken laat!
Dank je, ga zo eerst nog eten enz.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef snarfbreda het volgende:
Lange Lurker. werk ze!
En hij is bezig, hoop dat het de goede is.
Morgen volgt de evaluatie van mijn terugkeer in de maatschappij tot zover.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:15 schreef veldmuis het volgende:
Hoewist verder bij die andere, frans?
En dan is het over met de TBS kliniek?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Morgen volgt de evaluatie van mijn terugkeer in de maatschappij tot zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |