Aangenaam.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Stofje het volgende:
Stofje.
De weg had ik allang gevonden, wilde er nog niet op lopen. Nu met voorzichtige stappen (grote voeten hè)quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef snarfbreda het volgende:
He ouwe / lange, heb je de weg weer gevonden.
Goedenavond.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Goedeavond.
Hey Ritchie!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef 2meter3 het volgende:
[..]
Thanks!
Tsja, veel lurken en weinig posten, that's me :-)
Zal het even compleet maken, woon in Breda, wel NAC, geen bier.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben ook razend benieuwd naar 2m3's antwoord. Maar toch, ónze reeks!
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JEquote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef JDude het volgende:
Wat een prutsers bij Replay op de Haagdijk.
Maanden wachten op zoeen Wii remote, nouja dat kan nog. Die dingen zijn nergens te krijgen.
Sta ik daar om kwart voor zes, winkel al dicht. Die hufters stonden nog wel achter de balie maar hadden het licht al uit en deden ook niet meer open.
Dat Wii ding haal ik er nog wel op (nu ze er eindelijk een hebben) en dat is dan de laatste keer dat ik daar kom.
JD! Lieftallige wederhelft. Hallo.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef JDude het volgende:
Wat een prutsers bij Replay op de Haagdijk.
Maanden wachten op zoeen Wii remote, nouja dat kan nog. Die dingen zijn nergens te krijgen.
Sta ik daar om kwart voor zes, winkel al dicht. Die hufters stonden nog wel achter de balie maar hadden het licht al uit en deden ook niet meer open.
Dat Wii ding haal ik er nog wel op (nu ze er eindelijk een hebben) en dat is dan de laatste keer dat ik daar kom.
Wat heb je toch een heerlijk temperament.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JE!
!
!
Stop die reeks in je teleurgesteld, Stofje.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
KUUK EN IK WAREN BEZIG MET EEN REEKS, FLIKKER NOU EENS OP MET DIE LOSSE KUTANEKDOTES VAN JE!
!
!
Oehhngngngngngngneejaaneeejaaneejaaaahaaaaaaaaaaah. Dat past nét!quote:Op woensdag 28 november 2007 18:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Stop die reeks in je teleurgesteld, Stofje.
quote:
Bij jou wel? En bij mij niet? Ben ik dan echt zó klein?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:20 schreef Stofje het volgende:
Oehhngngngngngngneejaaneeejaaneejaaaahaaaaaaaaaaah. Dat past nét!!
Ach ja, is het maar 1 post wat het weer overzichtelijker maakt en minder kans om eventuele reeksen meerdere malen te onderbrekenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, dat is pas multiquoten. Ik had het idee dat ik ruim 2meter3 moest scrollen.
Maar S is zo leuk als ie frusti is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:23 schreef 2meter3 het volgende:
Ach ja, is het maar 1 post wat het weer overzichtelijker maakt en minder kans om eventuele reeksen meerdere malen te onderbrekenZo blijft de schade beperkt en de frustratie bij Stofje lager.
Ach ja, in dit topic ben ik een nieuwkomer en wil niet meteen frusteren.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar S is zo leuk als ie frusti is.
Geen probleem hoor. Ik begrijp het. Wij allemaal. Maar je bent wel bekend met het begrip FOK!ker?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef 2meter3 het volgende:
Ach ja, in dit topic ben ik een nieuwkomer en wil niet meteen frusteren.
Je haalt 'de reeks' en 'de zinsopbouw' door elkaar, dat zijn twee totáál verschillende dingen. De één kun je wel in je teleurgesteld steken (nét, maar toch), de ander past simpelweg niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij jou wel? En bij mij niet? Ben ik dan echt zó klein?
Alhoewel, als ik heel erg m'n best doe en veel kracht zet, past die zinsopbouw uiteindelijk vast in je teleurgesteld. Het doet wat pijn, maar daar kun jij wel tegen, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar S is zo leuk als ie frusti is.
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Stofje het volgende:
Je haalt 'de reeks' en 'de zinsopbouw' door elkaar, dat zijn twee totáál verschillende dingen. De één kun je wel in je teleurgesteld steken (nét, maar toch), de ander past simpelweg niet.
Ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Alhoewel, als ik heel erg m'n best doe en veel kracht zet, past die zinsopbouw uiteindelijk vast in je teleurgesteld. Het doet wat pijn, maar daar kun jij wel tegen, toch?.
Al een hele tijd, al sinds het begin en heb uiteindelijk in 2001 geregistreerd, maar lurk meestal, post zelden. Maar ja, Breda kan je niet naast je laten liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik begrijp het. Wij allemaal. Maar je bent wel bekend met het begrip FOK!ker?
Ongeveer jaquote:Op woensdag 28 november 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn ja. Je bent een keioldbie.
Werk bij DHL als manager van een afdeling.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Wat doe je eigenlijk in je dagelijkse lange leven?
Ow tof.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef 2meter3 het volgende:
Werk bij DHL als manager van een afdeling.
DHL Breda? Daar kwam ik vorig jaar hendig vaak spul ophalen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef 2meter3 het volgende:
Werk bij DHL als manager van een afdeling.
Misschien is hij wel die manager die je zo naar vond.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
DHL Breda? Daar kwam ik vorig jaar hendig vaak spul ophalen.
Is zeker leuk, ik ga er zo weer naar toe. Niet dat dat zo geweldig is, maar 24/7 wordt er gewerkt dus ik heb wisselende diensten. Ben er iig vandoor. Prettige avond nog allen.quote:
DHL Breda ja en misschien ben ik het wel ja, misschien ook niet. Beneden de 2 meter was ik het iig nietquote:Op woensdag 28 november 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien is hij wel die manager die je zo naar vond.
Dank je.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Werk ze Lange.
Voor zover ik weet had ik aan niemand een hekel daarquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef 2meter3 het volgende:
DHL Breda ja en misschien ben ik het wel ja, misschien ook niet. Beneden de 2 meter was ik het iig nietNu ben ik er echt vandoor.
Houdoe.
Ja, jij slaat alles.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:12 schreef Ritchie het volgende:
pffff.... een oldbie met id 10744... hoe nep
Iveco bussie met 3 liter turbodieselquote:Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef veldmuis het volgende:
DHL doet toch hetzelfde als DPD? Ongeveer?
Beiden hebben ook een schurfthekel aan het afleveren van pakketten aan particulieren..
Alleen DHL rijdt dikkere auto's.
Jij zegt hetquote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Iveco bussie met 3 liter turbodiesel [afbeelding].
Kan ook hendig veel in! Ze passen alleen nauwelijks in een parkeervakquote:Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef veldmuis het volgende:
Jij zegt het.
Ik vind die lange sprinters van TNT ook gaaf!.
Nee, kweenie.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef Thieske het volgende:
Te veel chocolade letters?
Prima karretje. Ben er in 1x mee naar Zuid Frankrijk gereden.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:26 schreef snarfbreda het volgende:
Die vito's zijn mooi!
Onder schilders ook zeer geliefd, ja kan je verf erin kwijt en toch nog voor de dag komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Prima karretje. Ben er in 1x mee naar Zuid Frankrijk gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |