Oh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn cadeautjevoor Tineke ligt ook al klaar
oh hoi ik ben Joost.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef themauster het volgende:
yay weekend!
morgen flatfeest in selwerd!
voor diegenen die niet weten wie ik ben heb me ooit voorgesteld vele edities eerder van groningen stad
Hey JOOSTquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:26 schreef Sebasser het volgende:
Wiets heeft een tof huisje btw, en ik wil de groetjes doen aan Koos. HOI KOOS!!!
Dan krijgen we allemaal een 19" flatscreen op onze verjaardagquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga denk ik solliciteren bij de Mediamarkt btw.
godver dat zie ik nu nooitquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:30 schreef themauster het volgende:
iemand die studenten nog gezien die in kerstjurkjes liepen rond de grote markt?
Nopequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hai Koos, zoeken ze nog personeel bij de AH btw?
Die kosten tegenwoordig nog maar 100 euro ofzulks.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan krijgen we allemaal een 19" flatscreen op onze verjaardag [afbeelding]
Spelletjes doen in Selwerd 2 was het toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef themauster het volgende:
yay weekend!
morgen flatfeest in selwerd!
voor diegenen die niet weten wie ik ben heb me ooit voorgesteld vele edities eerder van groningen stad
Mja, ze plannen het gewoon zo dat de goedkoopste krachten flink uitgebuit worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
NopeZe hebben eindelijk een weekje lang fatsoenlijke medewerkers.
Selwerd 2. Woensdag had Selwerd 1 al een Mexican Nightquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef teigan het volgende:
welke selwerdflat gaat het dan om?
Dan weet ik of ik oordopjes aan moet schaffen morgen of niet?
nee dit is een verjaardag in de flatbar die gast heeft de halve flat uitgenodigdquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Spelletjes doen in Selwerd 2 was het toch?
Nope.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ze plannen het gewoon zo dat de goedkoopste krachten flink uitgebuit worden.
Gezellig. Maar is het feest in 2 of 3?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
nee dit is een verjaardag in de flatbar die gast heeft de halve flat uitgenodigd
Godverquote:Internetverkoop gesloten
Beste bezoeker,
Het is niet meer mogelijk om via internet tickets te kopen voor ZOOM.experience.
Heb je nog geen toegangskaarten, dan kun je deze nog ter plekke aan de kassa kopen.
Alvast veel plezier bij ZOOM.experience
Altijd nog goedkoper dan iemand van pakweg 30 jaar en dat je multifunctioneel inzetbaar bent, is voor hun alleen maar meegenomen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben namelijk totaal NIET goedkoop. 18 jaar, duurdere groep (kan meer namelijk)
Jaaa je kan nu meer uren achter de kassa *Oquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben namelijk totaal NIET goedkoop. 18 jaar, duurdere groep (kan meer namelijk) [afbeelding]
de rooie is 2 toch ik houd die nummers niet bij ik noem ze rood geel blauwquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezellig. Maar is het feest in 2 of 3?
Blauw=1quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
de rooie is 2 toch ik houd die nummers niet bij ik noem ze rood geel blauw
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa je kan nu meer uren achter de kassa *O*OO*O*O*O*O*O*
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)
Nah, ik heb tenminste werkik zit niet hele dagen thuis uit mijn neus te vreten.
Zeg eens, als ik de kluis van de AH wil leegroven, help jij mij naar binnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)
Nah, ik heb tenminste werk [afbeelding] ik zit niet hele dagen thuis uit mijn neus te vreten.
Wat?quote:
Zijn hun ouders dood?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb klasgenoten die geen flikker uitvoeren. En maar mekkeren dat ze geen geld hebben. Oh nee? How comes [afbeelding] [afbeelding]
Geloof je me als ik zeg dat je er geen donder aan hebt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg eens, als ik de kluis van de AH wil leegroven, help jij mij naar binnen dan?
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
Wat?
Ik kan beter de C1000 aan de overkant overvallen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat je er geen donder aan hebt? [afbeelding]
Is wel logica. Blauw is het meest oostelijk, geel het meest westelijk gelegen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En ze lopen van geel-blauw-rood/rood-blauw-geelonlogische nummering dan.
Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus datquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever..
C1000?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan beter de C1000 aan de overkant overvallen?
Neequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Err, super de boer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
C1000?
Die zit in Paddepoel [afbeelding]
Closequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Supercoop jeweetsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Err, super de boer.
Ik kom daar bij die AH al eeuwen niet meer.
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus dat [afbeelding]
En daarbij komt nog: Daar kan hij niets aan doen dat hij nu een exwerkgever heeft. Het is niet zo dat het zijn keuze is.
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?quote:
Dat begrijp ik uit Nietz zijn bericht, dat hij verkracht was door zijn exwerkgever.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaakt
Het is ook een dikke schijtwinkel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?
Ik dacht dat die alleen in leeuwenborg zat.
Die kutwinkel gaf ooit een reclame folder uit met dat ze hier nieuw waren en bla bla bla, en nergens op die folder was te zien waar hun nieuwe filiaal nou was
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is ook een dikke schijtwinkel.
En hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?
Nee dat komt omdat de scholen weer begonnen zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe [afbeelding]
Alle schijtklanten van de super de boer komen ook [afbeelding] We hebben tegenwoordig meer dieven dan ooit [afbeelding]
Ik weet niet wat al die scholieren te maken hebben met jattende volwassenenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat de scholen weer begonnen zijn.
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe
Alle schijtklanten van de super de boer komen ookWe hebben tegenwoordig meer dieven dan ooit
Neh, wel een politiebureau tegenover onsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?
Ze hebben een eigen politiepost in de AH gebouwd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
vorige week heb ik van vrijdag op zaterdag niet geslapen. En op zaterdag (daardoor) hele vreemde dingen gedaan
ditoquote:Op zondag 25 november 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo moe...
quote:Op zondag 25 november 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, heb ik iets gemist? Waarom is er gister de hele dag niet gepost?
Ja nou ik BEN gewoon de beste, dus niet meer dan terechtquote:Op zondag 25 november 2007 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
En Alex, hoe voelt dat als je in meerdere Crew-fok!awards lijstjes staat?
Ahahaquote:Op zondag 25 november 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja nou ik BEN gewoon de beste, dus niet meer dan terechtIk stond zelfs al in die crew awards VOOR ik crew was
in 2005 op één stem na niet beste moglijke moderator geworden
Alleen wel dubieus om een stem vab SCH te krijgen
Goedemorgen
Ja k zag je staan!quote:Op zondag 25 november 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha
Je bent het gewoon al gewend.
Ik sta ook in een lijstje al, zag ik.(Niet bij de crew natuurlijk
)
Ik moest lachen.
En die dinges waar Tom staat vind ik al he-le-maal geniaal.quote:
Die heten heul niet zo.quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
van die vingerloze handschoenen, noobs
En ik word er juist van beschuldigd dat ik me in jou probeer te praten!quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef Bob. het volgende:
Ja, probeer je er maar uit te praten.
Stickies in GCquote:
ALs jij de stinkdingen met kaas opeet, kom ik zo wel fflangs om de chococroisantjes voor je op te etenquote:Op zondag 25 november 2007 13:05 schreef maok het volgende:
Ik heb danarol croisantjes met kaas en chocola er in in de oven zitten
Tegen de tijd dat jij hier bent zijn ze al lang niet meer zo lekker warm meerquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stickies in GC
[..]
ALs jij de stinkdingen met kaas opeet, kom ik zo wel fflangs om de chococroisantjes voor je op te eten![]()
Je weet het maar nooit, ik ga over een kwartier in iedr geval die kant opquote:Op zondag 25 november 2007 13:13 schreef maok het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zijn ze al lang niet meer zo lekker warm meer
En waarschijnlijk ook al lang in mijn maag verdwenen
Ja normaal zijn jullie datquote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef freecell het volgende:
"Maok overvallen door hongerige meute"
Kom je nog es eten of hoe zit dat?quote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij staat hij er ook alweer uren in
Jaaaa! Tuurlijkquote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je nog es eten of hoe zit dat?
Zo eentje in een papiertje? vanaf een kwartje ofzo, of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 25 november 2007 13:47 schreef MaxMark het volgende:
Ok, belangrijke vraag: Wat kost zo'n klein chocolade kerstmannetje in de winkels?
Stoere vent.quote:Op zondag 25 november 2007 15:30 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de DVD van pinkeltje binnen!
ja...quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Bob. het volgende:
Denk het wel ja. Geen eten in huis?
Was een geintje in vblquote:Op zondag 25 november 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Wat heeft tong80 met jou Grulez?
Zo eentje ja. Moet zo goedkoop mogelijk zijnquote:Op zondag 25 november 2007 14:03 schreef maok het volgende:
[..]
Zo eentje in een papiertje? vanaf een kwartje ofzo, of bedoel je wat anders?
Waarvoor?quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo eentje ja. Moet zo goedkoop mogelijk zijn
Ik begon een keer met mijn broertje te msn-en in de veronderstelling dat het mijn moeder was omdat zijn msn naam 'moeder' was. Mijn moeder heeft 'mama' als msn naam omdat ik toch de enige in haar lijst ben. Gelukkig kwam ik er optijd achterquote:Op zondag 25 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf ik stuur een sms naar mn moeder, en krijg er een van mn broer terug?
Mn moeder kanet zo goed smssen, ik kreeg na een kwartier een SMS met "HOI MIM", in de tsusentijd al 10 smsjes met mn broer uitgewisseld. Ik ga er maar van uit dat die bij hun op bezoek is danquote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik begon een keer met mijn broertje te msn-en in de veronderstelling dat het mijn moeder was omdat zijn msn naam 'moeder' was. Mijn moeder heeft 'mama' als msn naam omdat ik toch de enige in haar lijst ben. Gelukkig kwam ik er optijd achter
Ik let nu wel opquote:Op zondag 25 november 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn moeder kanet zo goed smssen, ik kreeg na een kwartier een SMS met "HOI MIM", in de tsusentijd al 10 smsjes met mn broer uitgewisseld. Ik ga er maar van uit dat die bij hun op bezoek is dan
En goede tip, ik ga ook eens je aansprkene op msn terwijl ik mama als naam heb
Geeft niks, ik bedact menet dat ik vandaag al gedouched had.quote:Op zondag 25 november 2007 17:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh verdorie lees ik dat toch net te laat.
Gelukkig heb ik rabobankquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef maok het volgende:
Ik had ook al bedacht om mijn naam te veranderen in Postbank Buddy, kijken of mensen daar in trappen en dan als ze om hun saldo vragen antwoorden:
Postbank Buddy zegt:
Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
Postbank Buddy zegt:
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Postbank Buddy zegt:
Je hebt EUR -379.775,43
Postbank Buddy zegt:
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Postbank Buddy zegt:
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Dat gaat je niks aan jongeman.quote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef nietzman het volgende:
Ben je nog wel naakt?
Ook al doet ze het gratis, volgens mij is een kapper in Groningen Friesland alsnog goedkoperquote:Op zondag 25 november 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindelijk iemand geregeld die mn haar gaat knippen!
Eén nadeel, ze woont in Terneuzen! Nou ja Zeeland was tot nu toe de enige provncie waar ik nog niet met de auto ben geweest (alleen met trein en fiets).
Ken haar ook al 6 jaar via msn, maar nooit ontmoet
Ja, weet ikquote:Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook al doet ze het gratis, volgens mij is een kapper in Groningen Friesland alsnog goedkoper
Ik (DaD natuurlijk) heb bijna de hele treinreis naar Breda geslapen, we waren hier half 1, zijn rond 1 uur op bed gaan liggen, leuk, in slaap gevallen, 5 uur wakker geworden, weer leuk en toen was het kwart over 7?quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook. Wat hebben jullie gedaan dan? :8
Ik kan me een keer herinneren....quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik (DaD natuurlijk) heb bijna de hele treinreis naar Breda geslapen, we waren hier half 1, zijn rond 1 uur op bed gaan liggen, leuk, in slaap gevallen, 5 uur wakker geworden, weer leuk en toen was het kwart over 7?. Zijn we maar gaan koken en ik wil nu eigenlijk wel weer op bed.
.
En wat heb jij allemaal gedaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me een keer herinneren....![]()
![]()
Een maand geleden ongeveer
Ik heb mijn droomauto bekeken, in provncie GroningenEn nu wil ik nog meer een Niva
Verder dus m ex bijna van haar fiets af gereden, zekering vervangen van de visa (achterruitverwarming, radio, lampen en tomtom kunnen NIET tegelijk aan
heerlijke soep met ballen gemaakt
en met de poesjes knuffelen
Heb me goed vermaakt inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Whahahahaha. Ja maar nu was het samen, dat scheelt.
.
Dat klinkt als een heel actieve, leuke zondag!
Je zal wel moeten! Woensdag in pak met zulk haar kan echt nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapper, mjah, ga ik dinsdag ook al heen
je haar wat doe jequote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapper, mjah, ga ik dinsdag ook al heen
En nu is de vraag die we moeten stellen: "Waarom moet Tara woensdag in pak"quote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zal wel moeten! Woensdag in pak met zulk haar kan echt niet
Er gaat weer een stukje af, net als vlak voor ons trouwen. Halflang dus. Het is nu gewoon te lang gewordenquote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
je haar wat doe jeje houdt het wel lang, of...?
Begrafenis, van mijn oudtantequote:En nu is de vraag die we moeten stellen: "Waarom moet Tara woensdag in pak"
Pics?quote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ikMaar lijkt me wel leuk om haar eens te ontmoeten
De laatst fotos heeft ze 6 jaar geleden gestuurd. En toen was het een hele mooie gothic meid van 15quote:
Als ze sinds haar 15e geen foto's meer heeft gestuurd, hoe weet je dan hoe ze er uit ziet?quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatst fotos heeft ze 6 jaar geleden gestuurd. En toen was het een hele mooie gothic meid van 15En nu is het een mooie vrouw van 21
Bedtijd
Datzei ik toch?quote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ze sinds haar 15e geen foto's meer heeft gestuurd, hoe weet je dan hoe ze er uit ziet?
Helaas is er op fok geenhol te beleven momenteel, dus datvaltdanookweer tegenquote:Op maandag 26 november 2007 09:38 schreef freecell het volgende:
Zit je om half 9 op school, omdat je om half 12 vanalles af moet hebben wat nog héél veel werk is, ben je om half 10 klaar
Nu moet ik dus wachten op mijn les om half 12
quote:Op maandag 26 november 2007 09:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Helaas is er op fok geenhol te beleven momenteel, dus datvaltdanookweer tegen
Heeft iemand een spatiebalk voor me over btw?:')
Ik heb nogsteeds telkens de zomerjas aan.. wel muts al een paar weken opquote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Spatiebalken genoeg hierKom maar halen. Doe wel een winterjas aan, idioot koud hier in school
* freecell rilt en pakt nog maar een mandarijntje
edit: Leer quoten freecell![]()
visser trui meenemen?quote:Op maandag 26 november 2007 09:56 schreef freecell het volgende:
Het plenst behoorlijk
Meelij aan de persoon die nu buiten is
Heeft er iemand een warme trui voor me?
Visserstruiquote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds telkens de zomerjas aan.. wel muts al een paar weken op
[..]
visser trui meenemen?Hier ook kutweer
en koud
Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.quote:Op maandag 26 november 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Datzei ik toch?Vande kleine plaatjes naast haar msn
Waar jij zon donkere vlek hebt
Ik word bijna schieuwnierigquote:Op maandag 26 november 2007 10:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Was om 6.30 al wakker, maar heb nog even geslapen tot 7.30, dus dat was primaquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me de hele nacht voor een of ander groen mannetje overal lopen verstoppen in mijn dromen. Best vermoeiend.
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppenquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakjequote:Op maandag 26 november 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppen
.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Neequote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders?
Misschien kun je het wel heel goed vinden met dat mannetjequote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
Goede vraag.. Misschien kom ik er vannacht achter!
S-E-B-A-S-S-E-R!quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders? ik raak er verward van. [ afbeelding ][ afbeelding ]
puik idee, niet wegrennen en verstoppen is ook minder vermoeiendquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
F-R-E-E-C-E-L-L!quote:Op maandag 26 november 2007 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
S-E-B-A-S-S-E-R! [afbeelding] [afbeelding]
nee visser truiquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Visserstrui
Al zou ik gelukkiger zijn met een elektrisch kacheltjeeen kleintje!
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er is blijkbaar niet erg veel te zien, dus ik denk niet dat je iets mist.
Het was een Ier!quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakje
[..]
.
Lief van je, maar ik had 5 minuten na het beginnen van de eerste voorverkoop al een superkaart.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef MaxMark het volgende:
DaDeeeheeee: [TK] 5 kaarten Bruce Springsteen 30 November
Geen idee of je er iets aan hebt
Ja, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik had 5 minuten na het beginnen van de eerste voorverkoop al een superkaart..
Donderdag jarig en m'n ouders komen eten, vrijdag Bruce (!!!!!!!!!!!!), vrijdagnacht zie ik Do2 al, zaterdag hele dag samen en 's avonds lekker uit eten, zondag m'n verjaardag vieren bij m'n ouders wat altijd heel tof is. Yay!quote:
Afgelopen donderdag.quote:Op maandag 26 november 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer vier je je verjaardag voor vrienden?
Uhm... Is het goed dat ik volgende week ergens een datum roep en niet nu?quote:Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Freecell noem es een datum dat ik bij jullie kan eten!
Je weet ook wel dat het werd gecombineerd met Sinterklaas vieren met m'n vriendinnen en dat ik daarom geen andere mensen heb uitgenodigd, en in nog een feestje heb ik niet echt zin, of tijd voor. Sorry.quote:
Nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het werd gecombineerd met Sinterklaas vieren met m'n vriendinnen en dat ik daarom geen andere mensen heb uitgenodigd, en in nog een feestje heb ik niet echt zin, of tijd voor. Sorry.
Boekje opgehaald uit de UB en even gekeken voor een sinterklaascadeautje, maar om dat spannend te noemen, nou nee.quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Iemand hier nog spannende dingen mee gemaakt vandaag?
Nooit. 13.gifquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Goedenavond. Ik verveel me.
Welcome to my world, Ik ga weg in het donker, zit in een kantoor zonder direct daglicht (komt 100 meter verder door een deur als die open staat) en als ik halverwege op de terugweg ben wordt het buiten weer donker.quote:Op maandag 26 november 2007 08:13 schreef freecell het volgende:
Buikgriep is nooit goed. Ik zou een andere onderbroek meenemen ipv paracetamol
Toen ik opstond was het echt nog donker, maar inmiddels kunnen de lampen hier bijna uit
Wel fijn, ik haat het om in het donker te moeten fietsen ''s morgens. Dat voelt zo vroeg
Ik heb velgen naar de bandenservice gebracht.quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Goedenavond. Ik verveel me.
Tof.quote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef nietzman het volgende:
Ik heb TopGear gedownload!
Je wint het van mij qua spannend-heid! Ik heb een uurtje vergadert voor engels en me net misselijk gegeten aan pepernoten en dat was het wel weer.quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Boekje opgehaald uit de UB en even gekeken voor een sinterklaascadeautje, maar om dat spannend te noemen, nou nee.
Jij wel spannende dingen meegemaakt vandaag?
Niet gestaakt ofzo?quote:
Oei, dat wordt misschien wel een gedeelde eerste plek met mij voor de saaiste dag.quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb velgen naar de bandenservice gebracht.
Bijzonder saaie dag hier
Mag ik ook nog mee doen met de contest? Ik heb vandaag de hele dag het stukje 'Zagen en inkorten' vervangen voor 'Inkorten' Dat dus honderenden keren omdat het programma waarmee ik werk dat niet in een keer kan. Tussen door ook nog wat stukken tekst gecopieerd en geplakt waarop ik steeds een kwarier moest wachten omdat het programma ook niet zo snel is. Mensen die dingen gaan veranderen als ik het net heb ingevoerdquote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oei, dat wordt misschien wel een gedeelde eerste plek met mij voor de saaiste dag.
Oke, ik geloof dat jij wint!quote:Op maandag 26 november 2007 18:39 schreef maok het volgende:
[..]
Mag ik ook nog mee doen met de contest? Ik heb vandaag de hele dag het stukje 'Zagen en inkorten' vervangen voor 'Inkorten' Dat dus honderenden keren omdat het programma waarmee ik werk dat niet in een keer kan. Tussen door ook nog wat stukken tekst gecopieerd en geplakt waarop ik steeds een kwarier moest wachten omdat het programma ook niet zo snel is. Mensen die dingen gaan veranderen als ik het net heb ingevoerd
Hoeraquote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, ik geloof dat jij wint!
Gefeliciteerd!
Hm, het is niet de aller leukste prijs om te winnen he?quote:
Het werk is voor 75% best saai bij de overige 25% moet ik tenminste nog mijn studie kennis gebruiken. Maar het is maar voor max 3 maanden, gelukkig heb ik wel leuke collega'squote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, het is niet de aller leukste prijs om te winnen he?
Maar moet je altijd dat soort klusjes doen, of was vandaag gewoon eventjes een keer een saai dagje?
Versta je ze al?quote:Op maandag 26 november 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
Het werk is voor 75% best saai bij de overige 25% moet ik tenminste nog mijn studie kennis gebruiken. Maar het is maar voor max 3 maanden, gelukkig heb ik wel leuke collega's
Mja, na 18.00 uit het RC komen is niet fijn hoorquote:Op maandag 26 november 2007 19:08 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me altijd heel fanatiek als ik pas van Zernike vertrek als het al donker is. En ik vind het wel gezellig als het buiten al donker is.
Maarja, ik heb dan ook altijd ochtenden vrij dus krijg nog wel genoeg zon mee..
Sorry, ik was een rockstar aan het zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, dat soort dingen moest ik ook vaka doen bij lasaulec
Wat zijn we hier saai allemaal trouwens
RC...RC.. rekencentrum?quote:Op maandag 26 november 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, na 18.00 uit het RC komen is niet fijn hoor
Wel weer iets beter, maar het scheeld dat ik nu nog maar met 1 collega op een kamer zit, die zal nu dus wel Nederlands moeten praten, en hij vertaalt af en toe ook wat als iemand anders wat zegt (maar dan heb ik het meestal al verstaanquote:
Klopt.quote:
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummerquote:Ja ik ben nog maar een groentje op de RUG, ik weet nog niet zo veel namen van dingen.![]()
Nope, helaas.quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb cadeautjes gekregen, win ik nu qua spanning?
quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummer![]()
Maar ja groentjes moeten natuurlijk meteen goed ingewijd worden
Ja wat is er mis met gebouwen gewoon een naam geven! Of desnoods nummeren van 1 tot weetikhoeveel ofzo.quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummer![]()
Maar ja groentjes moeten natuurlijk meteen goed ingewijd worden
Zal wel door de inspiratieloze omgeving komen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Bob. het volgende:
Ja wat is er mis met gebouwen gewoon een naam geven! Of desnoods nummeren van 1 tot weetikhoeveel ofzo.
Ik voel me af en toe zo brugklasser, dan moet ik thuis serieus eerst op een kaartje op gaan zoeken waar ik heen moet. Laatst kon ik het niet eens vinden toen ik er was ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |