Die heten heul niet zo.quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
van die vingerloze handschoenen, noobs
En ik word er juist van beschuldigd dat ik me in jou probeer te praten!quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef Bob. het volgende:
Ja, probeer je er maar uit te praten.
Stickies in GCquote:
ALs jij de stinkdingen met kaas opeet, kom ik zo wel fflangs om de chococroisantjes voor je op te etenquote:Op zondag 25 november 2007 13:05 schreef maok het volgende:
Ik heb danarol croisantjes met kaas en chocola er in in de oven zitten
Tegen de tijd dat jij hier bent zijn ze al lang niet meer zo lekker warm meerquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stickies in GC
[..]
ALs jij de stinkdingen met kaas opeet, kom ik zo wel fflangs om de chococroisantjes voor je op te eten![]()
Je weet het maar nooit, ik ga over een kwartier in iedr geval die kant opquote:Op zondag 25 november 2007 13:13 schreef maok het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zijn ze al lang niet meer zo lekker warm meer
En waarschijnlijk ook al lang in mijn maag verdwenen
Ja normaal zijn jullie datquote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef freecell het volgende:
"Maok overvallen door hongerige meute"
Kom je nog es eten of hoe zit dat?quote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij staat hij er ook alweer uren in
Jaaaa! Tuurlijkquote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom je nog es eten of hoe zit dat?
Zo eentje in een papiertje? vanaf een kwartje ofzo, of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 25 november 2007 13:47 schreef MaxMark het volgende:
Ok, belangrijke vraag: Wat kost zo'n klein chocolade kerstmannetje in de winkels?
Stoere vent.quote:Op zondag 25 november 2007 15:30 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de DVD van pinkeltje binnen!
ja...quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Bob. het volgende:
Denk het wel ja. Geen eten in huis?
Was een geintje in vblquote:Op zondag 25 november 2007 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Wat heeft tong80 met jou Grulez?
Zo eentje ja. Moet zo goedkoop mogelijk zijnquote:Op zondag 25 november 2007 14:03 schreef maok het volgende:
[..]
Zo eentje in een papiertje? vanaf een kwartje ofzo, of bedoel je wat anders?
Waarvoor?quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo eentje ja. Moet zo goedkoop mogelijk zijn
Ik begon een keer met mijn broertje te msn-en in de veronderstelling dat het mijn moeder was omdat zijn msn naam 'moeder' was. Mijn moeder heeft 'mama' als msn naam omdat ik toch de enige in haar lijst ben. Gelukkig kwam ik er optijd achterquote:Op zondag 25 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf ik stuur een sms naar mn moeder, en krijg er een van mn broer terug?
Mn moeder kanet zo goed smssen, ik kreeg na een kwartier een SMS met "HOI MIM", in de tsusentijd al 10 smsjes met mn broer uitgewisseld. Ik ga er maar van uit dat die bij hun op bezoek is danquote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik begon een keer met mijn broertje te msn-en in de veronderstelling dat het mijn moeder was omdat zijn msn naam 'moeder' was. Mijn moeder heeft 'mama' als msn naam omdat ik toch de enige in haar lijst ben. Gelukkig kwam ik er optijd achter
Ik let nu wel opquote:Op zondag 25 november 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn moeder kanet zo goed smssen, ik kreeg na een kwartier een SMS met "HOI MIM", in de tsusentijd al 10 smsjes met mn broer uitgewisseld. Ik ga er maar van uit dat die bij hun op bezoek is dan
En goede tip, ik ga ook eens je aansprkene op msn terwijl ik mama als naam heb
Geeft niks, ik bedact menet dat ik vandaag al gedouched had.quote:Op zondag 25 november 2007 17:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh verdorie lees ik dat toch net te laat.
Gelukkig heb ik rabobankquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef maok het volgende:
Ik had ook al bedacht om mijn naam te veranderen in Postbank Buddy, kijken of mensen daar in trappen en dan als ze om hun saldo vragen antwoorden:
Postbank Buddy zegt:
Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
Postbank Buddy zegt:
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Postbank Buddy zegt:
Je hebt EUR -379.775,43
Postbank Buddy zegt:
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Postbank Buddy zegt:
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Dat gaat je niks aan jongeman.quote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef nietzman het volgende:
Ben je nog wel naakt?
Ook al doet ze het gratis, volgens mij is een kapper in Groningen Friesland alsnog goedkoperquote:Op zondag 25 november 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Eindelijk iemand geregeld die mn haar gaat knippen!
Eén nadeel, ze woont in Terneuzen! Nou ja Zeeland was tot nu toe de enige provncie waar ik nog niet met de auto ben geweest (alleen met trein en fiets).
Ken haar ook al 6 jaar via msn, maar nooit ontmoet
Ja, weet ikquote:Op zondag 25 november 2007 20:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook al doet ze het gratis, volgens mij is een kapper in Groningen Friesland alsnog goedkoper
Ik (DaD natuurlijk) heb bijna de hele treinreis naar Breda geslapen, we waren hier half 1, zijn rond 1 uur op bed gaan liggen, leuk, in slaap gevallen, 5 uur wakker geworden, weer leuk en toen was het kwart over 7?quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook. Wat hebben jullie gedaan dan? :8
Ik kan me een keer herinneren....quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik (DaD natuurlijk) heb bijna de hele treinreis naar Breda geslapen, we waren hier half 1, zijn rond 1 uur op bed gaan liggen, leuk, in slaap gevallen, 5 uur wakker geworden, weer leuk en toen was het kwart over 7?. Zijn we maar gaan koken en ik wil nu eigenlijk wel weer op bed.
.
En wat heb jij allemaal gedaan?
quote:Op zondag 25 november 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me een keer herinneren....![]()
![]()
Een maand geleden ongeveer
Ik heb mijn droomauto bekeken, in provncie GroningenEn nu wil ik nog meer een Niva
Verder dus m ex bijna van haar fiets af gereden, zekering vervangen van de visa (achterruitverwarming, radio, lampen en tomtom kunnen NIET tegelijk aan
heerlijke soep met ballen gemaakt
en met de poesjes knuffelen
Heb me goed vermaakt inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Whahahahaha. Ja maar nu was het samen, dat scheelt.
.
Dat klinkt als een heel actieve, leuke zondag!
Je zal wel moeten! Woensdag in pak met zulk haar kan echt nietquote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapper, mjah, ga ik dinsdag ook al heen
je haar wat doe jequote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapper, mjah, ga ik dinsdag ook al heen
En nu is de vraag die we moeten stellen: "Waarom moet Tara woensdag in pak"quote:Op zondag 25 november 2007 21:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zal wel moeten! Woensdag in pak met zulk haar kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |