Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus datquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever..
C1000?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan beter de C1000 aan de overkant overvallen?
Neequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Err, super de boer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
C1000?
Die zit in Paddepoel [afbeelding]
Closequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Supercoop jeweetsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Err, super de boer.
Ik kom daar bij die AH al eeuwen niet meer.
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus dat [afbeelding]
En daarbij komt nog: Daar kan hij niets aan doen dat hij nu een exwerkgever heeft. Het is niet zo dat het zijn keuze is.
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?quote:
Dat begrijp ik uit Nietz zijn bericht, dat hij verkracht was door zijn exwerkgever.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaakt
Het is ook een dikke schijtwinkel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?
Ik dacht dat die alleen in leeuwenborg zat.
Die kutwinkel gaf ooit een reclame folder uit met dat ze hier nieuw waren en bla bla bla, en nergens op die folder was te zien waar hun nieuwe filiaal nou was
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is ook een dikke schijtwinkel.
En hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |