Gezellig. Maar is het feest in 2 of 3?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
nee dit is een verjaardag in de flatbar die gast heeft de halve flat uitgenodigd
Godverquote:Internetverkoop gesloten
Beste bezoeker,
Het is niet meer mogelijk om via internet tickets te kopen voor ZOOM.experience.
Heb je nog geen toegangskaarten, dan kun je deze nog ter plekke aan de kassa kopen.
Alvast veel plezier bij ZOOM.experience
Altijd nog goedkoper dan iemand van pakweg 30 jaar en dat je multifunctioneel inzetbaar bent, is voor hun alleen maar meegenomen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben namelijk totaal NIET goedkoop. 18 jaar, duurdere groep (kan meer namelijk)
Jaaa je kan nu meer uren achter de kassa *Oquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben namelijk totaal NIET goedkoop. 18 jaar, duurdere groep (kan meer namelijk) [afbeelding]
de rooie is 2 toch ik houd die nummers niet bij ik noem ze rood geel blauwquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezellig. Maar is het feest in 2 of 3?
Blauw=1quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
de rooie is 2 toch ik houd die nummers niet bij ik noem ze rood geel blauw
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaaa je kan nu meer uren achter de kassa *O*OO*O*O*O*O*O*
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)
Nah, ik heb tenminste werkik zit niet hele dagen thuis uit mijn neus te vreten.
Zeg eens, als ik de kluis van de AH wil leegroven, help jij mij naar binnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... mensen hun problemen oplossen, vullen, kassa, geld gebeuren (kluis tellen, geld in de kluis brengen)
Nah, ik heb tenminste werk [afbeelding] ik zit niet hele dagen thuis uit mijn neus te vreten.
Wat?quote:
Zijn hun ouders dood?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb klasgenoten die geen flikker uitvoeren. En maar mekkeren dat ze geen geld hebben. Oh nee? How comes [afbeelding] [afbeelding]
Geloof je me als ik zeg dat je er geen donder aan hebt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg eens, als ik de kluis van de AH wil leegroven, help jij mij naar binnen dan?
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
Wat?
Ik kan beter de C1000 aan de overkant overvallen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat je er geen donder aan hebt? [afbeelding]
Is wel logica. Blauw is het meest oostelijk, geel het meest westelijk gelegen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En ze lopen van geel-blauw-rood/rood-blauw-geelonlogische nummering dan.
Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus datquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever..
C1000?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan beter de C1000 aan de overkant overvallen?
Neequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |