Err, super de boer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
C1000?
Die zit in Paddepoel [afbeelding]
Closequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex is geassraped door z'n nu exwerkgever..
Supercoop jeweetsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Err, super de boer.
Ik kom daar bij die AH al eeuwen niet meer.
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet... Ik gaf al redelijk aan dat ik 'eindelijk' weer eens tijd heb om hier rond te hangen. Dus dat [afbeelding]
En daarbij komt nog: Daar kan hij niets aan doen dat hij nu een exwerkgever heeft. Het is niet zo dat het zijn keuze is.
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?quote:
Dat begrijp ik uit Nietz zijn bericht, dat hij verkracht was door zijn exwerkgever.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat, maar je weet wel zeker dat alex niet degene is die het heeft uitgemaakt
Het is ook een dikke schijtwinkel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is de c1000/super de boer vervangen door een Supercoop?
Ik dacht dat die alleen in leeuwenborg zat.
Die kutwinkel gaf ooit een reclame folder uit met dat ze hier nieuw waren en bla bla bla, en nergens op die folder was te zien waar hun nieuwe filiaal nou was
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is ook een dikke schijtwinkel.
En hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komen de klaten nu met hangende pootjes bij jullie?
Nee dat komt omdat de scholen weer begonnen zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe [afbeelding]
Alle schijtklanten van de super de boer komen ook [afbeelding] We hebben tegenwoordig meer dieven dan ooit [afbeelding]
Ik weet niet wat al die scholieren te maken hebben met jattende volwassenenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat de scholen weer begonnen zijn.
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
En hoe
Alle schijtklanten van de super de boer komen ookWe hebben tegenwoordig meer dieven dan ooit
Neh, wel een politiebureau tegenover onsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?
Ze hebben een eigen politiepost in de AH gebouwd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al permanent een politiewagen voor de deur?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
vorige week heb ik van vrijdag op zaterdag niet geslapen. En op zaterdag (daardoor) hele vreemde dingen gedaan
ditoquote:Op zondag 25 november 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo moe...
quote:Op zondag 25 november 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, heb ik iets gemist? Waarom is er gister de hele dag niet gepost?
Ja nou ik BEN gewoon de beste, dus niet meer dan terechtquote:Op zondag 25 november 2007 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
En Alex, hoe voelt dat als je in meerdere Crew-fok!awards lijstjes staat?
Ahahaquote:Op zondag 25 november 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja nou ik BEN gewoon de beste, dus niet meer dan terechtIk stond zelfs al in die crew awards VOOR ik crew was
in 2005 op één stem na niet beste moglijke moderator geworden
Alleen wel dubieus om een stem vab SCH te krijgen
Goedemorgen
Ja k zag je staan!quote:Op zondag 25 november 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha
Je bent het gewoon al gewend.
Ik sta ook in een lijstje al, zag ik.(Niet bij de crew natuurlijk
)
Ik moest lachen.
En die dinges waar Tom staat vind ik al he-le-maal geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |