Lief van je, maar ik had 5 minuten na het beginnen van de eerste voorverkoop al een superkaart.quote:Op maandag 26 november 2007 13:28 schreef MaxMark het volgende:
DaDeeeheeee: [TK] 5 kaarten Bruce Springsteen 30 November
Geen idee of je er iets aan hebt
Ja, zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik had 5 minuten na het beginnen van de eerste voorverkoop al een superkaart..
Donderdag jarig en m'n ouders komen eten, vrijdag Bruce (!!!!!!!!!!!!), vrijdagnacht zie ik Do2 al, zaterdag hele dag samen en 's avonds lekker uit eten, zondag m'n verjaardag vieren bij m'n ouders wat altijd heel tof is. Yay!quote:
Afgelopen donderdag.quote:Op maandag 26 november 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer vier je je verjaardag voor vrienden?
Uhm... Is het goed dat ik volgende week ergens een datum roep en niet nu?quote:Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Freecell noem es een datum dat ik bij jullie kan eten!
Je weet ook wel dat het werd gecombineerd met Sinterklaas vieren met m'n vriendinnen en dat ik daarom geen andere mensen heb uitgenodigd, en in nog een feestje heb ik niet echt zin, of tijd voor. Sorry.quote:
Nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat het werd gecombineerd met Sinterklaas vieren met m'n vriendinnen en dat ik daarom geen andere mensen heb uitgenodigd, en in nog een feestje heb ik niet echt zin, of tijd voor. Sorry.
Boekje opgehaald uit de UB en even gekeken voor een sinterklaascadeautje, maar om dat spannend te noemen, nou nee.quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Iemand hier nog spannende dingen mee gemaakt vandaag?
Nooit. 13.gifquote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Goedenavond. Ik verveel me.
Welcome to my world, Ik ga weg in het donker, zit in een kantoor zonder direct daglicht (komt 100 meter verder door een deur als die open staat) en als ik halverwege op de terugweg ben wordt het buiten weer donker.quote:Op maandag 26 november 2007 08:13 schreef freecell het volgende:
Buikgriep is nooit goed. Ik zou een andere onderbroek meenemen ipv paracetamol
Toen ik opstond was het echt nog donker, maar inmiddels kunnen de lampen hier bijna uit
Wel fijn, ik haat het om in het donker te moeten fietsen ''s morgens. Dat voelt zo vroeg
Ik heb velgen naar de bandenservice gebracht.quote:Op maandag 26 november 2007 18:10 schreef Bob. het volgende:
Goedenavond. Ik verveel me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |