Er gaat weer een stukje af, net als vlak voor ons trouwen. Halflang dus. Het is nu gewoon te lang gewordenquote:Op zondag 25 november 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
je haar wat doe jeje houdt het wel lang, of...?
Begrafenis, van mijn oudtantequote:En nu is de vraag die we moeten stellen: "Waarom moet Tara woensdag in pak"
Pics?quote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ikMaar lijkt me wel leuk om haar eens te ontmoeten
De laatst fotos heeft ze 6 jaar geleden gestuurd. En toen was het een hele mooie gothic meid van 15quote:
Als ze sinds haar 15e geen foto's meer heeft gestuurd, hoe weet je dan hoe ze er uit ziet?quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatst fotos heeft ze 6 jaar geleden gestuurd. En toen was het een hele mooie gothic meid van 15En nu is het een mooie vrouw van 21
Bedtijd
Datzei ik toch?quote:Op zondag 25 november 2007 23:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ze sinds haar 15e geen foto's meer heeft gestuurd, hoe weet je dan hoe ze er uit ziet?
Helaas is er op fok geenhol te beleven momenteel, dus datvaltdanookweer tegenquote:Op maandag 26 november 2007 09:38 schreef freecell het volgende:
Zit je om half 9 op school, omdat je om half 12 vanalles af moet hebben wat nog héél veel werk is, ben je om half 10 klaar
Nu moet ik dus wachten op mijn les om half 12
quote:Op maandag 26 november 2007 09:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Helaas is er op fok geenhol te beleven momenteel, dus datvaltdanookweer tegen
Heeft iemand een spatiebalk voor me over btw?:')
Ik heb nogsteeds telkens de zomerjas aan.. wel muts al een paar weken opquote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Spatiebalken genoeg hierKom maar halen. Doe wel een winterjas aan, idioot koud hier in school
* freecell rilt en pakt nog maar een mandarijntje
edit: Leer quoten freecell![]()
visser trui meenemen?quote:Op maandag 26 november 2007 09:56 schreef freecell het volgende:
Het plenst behoorlijk
Meelij aan de persoon die nu buiten is
Heeft er iemand een warme trui voor me?
Visserstruiquote:Op maandag 26 november 2007 10:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds telkens de zomerjas aan.. wel muts al een paar weken op
[..]
visser trui meenemen?Hier ook kutweer
en koud
Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.quote:Op maandag 26 november 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Datzei ik toch?Vande kleine plaatjes naast haar msn
Waar jij zon donkere vlek hebt
Ik word bijna schieuwnierigquote:Op maandag 26 november 2007 10:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Was om 6.30 al wakker, maar heb nog even geslapen tot 7.30, dus dat was primaquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me de hele nacht voor een of ander groen mannetje overal lopen verstoppen in mijn dromen. Best vermoeiend.
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppenquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakjequote:Op maandag 26 november 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppen
.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Neequote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders?
Misschien kun je het wel heel goed vinden met dat mannetjequote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
Goede vraag.. Misschien kom ik er vannacht achter!
S-E-B-A-S-S-E-R!quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders? ik raak er verward van. [ afbeelding ][ afbeelding ]
puik idee, niet wegrennen en verstoppen is ook minder vermoeiendquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
F-R-E-E-C-E-L-L!quote:Op maandag 26 november 2007 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
S-E-B-A-S-S-E-R! [afbeelding] [afbeelding]
nee visser truiquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Visserstrui
Al zou ik gelukkiger zijn met een elektrisch kacheltjeeen kleintje!
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er is blijkbaar niet erg veel te zien, dus ik denk niet dat je iets mist.
Het was een Ier!quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakje
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |