Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.quote:Op maandag 26 november 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Datzei ik toch?Vande kleine plaatjes naast haar msn
Waar jij zon donkere vlek hebt
Ik word bijna schieuwnierigquote:Op maandag 26 november 2007 10:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is een foto! Heus wel een duidelijke! Vind ik.
Goedemorgenquote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Was om 6.30 al wakker, maar heb nog even geslapen tot 7.30, dus dat was primaquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:05 schreef Bob. het volgende:
Ik heb me de hele nacht voor een of ander groen mannetje overal lopen verstoppen in mijn dromen. Best vermoeiend.
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppenquote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakjequote:Op maandag 26 november 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, vóór een mannetje verstoppen, ik dachht dat je het mannetje voor "the others" moest verstoppen
.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen heeft dat mannetje je niet gevonden. De vraag is wat had je gedaan als het mannetje je wel gevonden had?
Neequote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders?
Misschien kun je het wel heel goed vinden met dat mannetjequote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
Goede vraag.. Misschien kom ik er vannacht achter!
S-E-B-A-S-S-E-R!quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
Mag de TT anders? ik raak er verward van. [ afbeelding ][ afbeelding ]
puik idee, niet wegrennen en verstoppen is ook minder vermoeiendquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
F-R-E-E-C-E-L-L!quote:Op maandag 26 november 2007 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
S-E-B-A-S-S-E-R! [afbeelding] [afbeelding]
nee visser truiquote:Op maandag 26 november 2007 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Visserstrui
Al zou ik gelukkiger zijn met een elektrisch kacheltjeeen kleintje!
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er is blijkbaar niet erg veel te zien, dus ik denk niet dat je iets mist.
Het was een Ier!quote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Men, dat lijkt me pas echt vermoeiend. Het was nog best een dikzakje
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |