Tof.quote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef nietzman het volgende:
Ik heb TopGear gedownload!
Je wint het van mij qua spannend-heid! Ik heb een uurtje vergadert voor engels en me net misselijk gegeten aan pepernoten en dat was het wel weer.quote:Op maandag 26 november 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Boekje opgehaald uit de UB en even gekeken voor een sinterklaascadeautje, maar om dat spannend te noemen, nou nee.
Jij wel spannende dingen meegemaakt vandaag?
Niet gestaakt ofzo?quote:
Oei, dat wordt misschien wel een gedeelde eerste plek met mij voor de saaiste dag.quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb velgen naar de bandenservice gebracht.
Bijzonder saaie dag hier
Mag ik ook nog mee doen met de contest? Ik heb vandaag de hele dag het stukje 'Zagen en inkorten' vervangen voor 'Inkorten' Dat dus honderenden keren omdat het programma waarmee ik werk dat niet in een keer kan. Tussen door ook nog wat stukken tekst gecopieerd en geplakt waarop ik steeds een kwarier moest wachten omdat het programma ook niet zo snel is. Mensen die dingen gaan veranderen als ik het net heb ingevoerdquote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oei, dat wordt misschien wel een gedeelde eerste plek met mij voor de saaiste dag.
Oke, ik geloof dat jij wint!quote:Op maandag 26 november 2007 18:39 schreef maok het volgende:
[..]
Mag ik ook nog mee doen met de contest? Ik heb vandaag de hele dag het stukje 'Zagen en inkorten' vervangen voor 'Inkorten' Dat dus honderenden keren omdat het programma waarmee ik werk dat niet in een keer kan. Tussen door ook nog wat stukken tekst gecopieerd en geplakt waarop ik steeds een kwarier moest wachten omdat het programma ook niet zo snel is. Mensen die dingen gaan veranderen als ik het net heb ingevoerd
Hoeraquote:Op maandag 26 november 2007 18:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, ik geloof dat jij wint!
Gefeliciteerd!
Hm, het is niet de aller leukste prijs om te winnen he?quote:
Het werk is voor 75% best saai bij de overige 25% moet ik tenminste nog mijn studie kennis gebruiken. Maar het is maar voor max 3 maanden, gelukkig heb ik wel leuke collega'squote:Op maandag 26 november 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, het is niet de aller leukste prijs om te winnen he?
Maar moet je altijd dat soort klusjes doen, of was vandaag gewoon eventjes een keer een saai dagje?
Versta je ze al?quote:Op maandag 26 november 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
Het werk is voor 75% best saai bij de overige 25% moet ik tenminste nog mijn studie kennis gebruiken. Maar het is maar voor max 3 maanden, gelukkig heb ik wel leuke collega's
Mja, na 18.00 uit het RC komen is niet fijn hoorquote:Op maandag 26 november 2007 19:08 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me altijd heel fanatiek als ik pas van Zernike vertrek als het al donker is. En ik vind het wel gezellig als het buiten al donker is.
Maarja, ik heb dan ook altijd ochtenden vrij dus krijg nog wel genoeg zon mee..
Sorry, ik was een rockstar aan het zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, dat soort dingen moest ik ook vaka doen bij lasaulec
Wat zijn we hier saai allemaal trouwens
RC...RC.. rekencentrum?quote:Op maandag 26 november 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, na 18.00 uit het RC komen is niet fijn hoor
Wel weer iets beter, maar het scheeld dat ik nu nog maar met 1 collega op een kamer zit, die zal nu dus wel Nederlands moeten praten, en hij vertaalt af en toe ook wat als iemand anders wat zegt (maar dan heb ik het meestal al verstaanquote:
Klopt.quote:
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummerquote:Ja ik ben nog maar een groentje op de RUG, ik weet nog niet zo veel namen van dingen.![]()
Nope, helaas.quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb cadeautjes gekregen, win ik nu qua spanning?
quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummer![]()
Maar ja groentjes moeten natuurlijk meteen goed ingewijd worden
Ja wat is er mis met gebouwen gewoon een naam geven! Of desnoods nummeren van 1 tot weetikhoeveel ofzo.quote:Op maandag 26 november 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zelfs degenen die al wat langer meelopen hebben soms wat moeite met dingen benoemen. Zoals al die achtelijke codes voor gebouwen. 4 cijferig gebouwnummer en dan nog een 4 cijferig zaalnummer![]()
Maar ja groentjes moeten natuurlijk meteen goed ingewijd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |