Lijkt me eng als man, dan wordt je zo bekeken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou bijna meewillen, volgend jaar. Bijna.
Je mág niet eens mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou bijna meewillen, volgend jaar. Bijna.
Dat had ikdus ook naar die heftruckbeurs! Echt wtf, ik snapt niet wat al die vrouwen op een heftruckbeurs moesten.. totdat ik het bordje bij de ingang zagquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef maok het volgende:
Toen die keer op de libelle zomerweek was ook geweldig. In een overvolle trein met vrouwen die normaal nooit met de trein reizen![]()
Wii-en is tof![]()
ja, voor als mn sterrenknuffelbeestje overlijdquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand nog belang bij een Wii-tennisbal voor aan je sleutelbos? Ik heb over.
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen? Maar ik heb al genoeg sleutelhangers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Piemel op tafel leggen, wie de kleinste heeft mag hem hebben, want die heeft wat te compenseren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jongens ik heb er maar twee en nu zijn er al drie mensen die er eentje willen...
Hoe lossen we dit op?
Ik wil helemaal geen piemels op mijn tafel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Piemel op tafel leggen, wie de kleinste heeft mag hem hebben, want die heeft wat te compenseren.
Jij geeft ze weg, dus dan mag jij iets origineels bedenken als oplossingquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jongens ik heb er maar twee en nu zijn er al drie mensen die er eentje willen...
Hoe lossen we dit op?
Kan ik me voorstellen. Niemand zit te wachten op smegmavlekkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen piemels op mijn tafel..
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij geeft ze weg, dus dan mag jij iets origineels bedenken als oplossing
Roazen binne readquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.
Ben je uit de kast?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef nietzman het volgende:
Ja, ik leef nog. Bedankt voor de interesse.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Roazen binne read
Fioeltsjes binne blau
Jou my dy ferrekte tennesbal nou
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the topquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tineke is mooi
Tineke is lief
Mn hart is gestolen
En zij is de dief
Dan krijgt ie die sleutelhanger wel in bed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the top
You were playing with the Wiiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.
Dichten in een taal die niet van jou is....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
You were playing with the Wii
That was a good idea
You won
So you became the number one
And that's what we want to see.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie er echt eentje wil hebben komt maar halen, en anders gooi ik ze weg. Net als de rest van de zooi die ik vandaag heb gekregen waarschijnlijk..
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij zou jij je prima vermaken op die Magriet Winterfair, Alex.
Idem en idem.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed, 't was een vermoeiende dag!.
Teveel bagger gekregen gister?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ziekjes.
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Teveel bagger gekregen gister?Of wat anders?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.
Ruilen? Ik heb gisteren met veel lpezier mijn keuken gepoetst, maar heb geen zin om tot 6 uur in de theorie te duikenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:19 schreef Dangel het volgende:
Ik moet zo de koffieautomaat blinkend poetsenEn ik wil ook niet
Suc6, DaDquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wens me even succes. Volgende week donderdag wil ik m'n scriptie inleveren, maar effectief heb ik nog maar 2,5 dag om het af te krijgen.
Ontslagen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Dangel het volgende:
Stevrende hoeren kutzooi![]()
![]()
Sollicitatiebrieven, here we come 14.gif
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.quote:
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% kortingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neeeeeeeeee! Een uitnodiging voor een speciale avond bij Hunkemoller waar het derde artikel gratis is! The temptation!
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% korting
die kaart is altijd geldig dacht ik, maar er zitten wel wat voorwaarden aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.
Teveel. Ik laat me er wel over uit als het contract be-eindig is, ik zal zegeen reen geven me te ontslaan iig!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?
Blij dat je er weer eens bentquote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine komt even gluren
Beh druk met alles, maar kon me er echt niet toe zetten om iets gedaan te krijgen na afloop van college...
schijtdag
Tsja, we doen zulke dingen altijd op donderdag, met de meiden, volgende week donderdag ben ik jarig dus toen wilde ik liever niet, en de week erna zitten mensen zelf al vol met hun families en zo. Dus dit kwam 't beste uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
Klinkt leuk DaD, maar jij bent dan wel weer vroeg met Sinterklaas
Ik geloof dat ik morgen lootjes moet gaan trekken met mensen van theatervereniging, als er genoeg mensen mee doen
Meningsverschillen met admins, bad way to goquote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebanned op het grootste vrachtwgenforum van NL omdat ik het niet eens was met de admin
Al mn ip adressen gebannedquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Meningsverschillen met admins, bad way to go*hug*
Waar zit je de hele avond een beetje gapend voor je uit te staren dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Bob. het volgende:
Zit ik de hele avond een beetje gapend voor me uit te staren, besluit ik dat ik dan maar eens naar huis ga om te slapen.. ben ik opeens klaar wakker.
Ben niet naar school geweest, terwijl dat wel moest. Zoeen boefje ben ik he.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:01 schreef Bob. het volgende:
Bij mijn clubgenootjes, en nee, die zijn niet zo suf dat het daar door kwam.![]()
Ik ben maar aan het opruimen geslagen want ik verveel me.Jij nog wat spannends beleefd vanavond?
Dat wist ik toch wel, gekkie.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:06 schreef nietzman het volgende:
Hier ben ik al Mark!
Hoe vaak ben je ondertussen nou wel niet bij DWDD geweest?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
Maar vrijdag ga ik weer naar De Wereld Draait Door, das dan wel weer tof. En daarna Pauw & Witteman, lekker stof happen
Arme jongen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg weer feministisch gezever te horen tijdens m'n college.
Dan moet je ze even weer op hun plaats wijzen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef nietzman het volgende:
Ik kreeg weer feministisch gezever te horen tijdens m'n college.
Welgeteld één keer. En pasgeleden nog bij Mooi Weer de Leeuw. Valt wel mee tochquote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je ondertussen nou wel niet bij DWDD geweest?![]()
Foutje in de Matrix.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Bob. het volgende:
Echt waar? Ik dacht dat ik het nog wel vaker langs had zien komen.![]()
Mjah, als je de discussie aan gaat lopen gaan zit je er nog langer vast.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet je ze even weer op hun plaats wijzen.
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2007 01:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, als je de discussie aan gaat lopen gaan zit je er nog langer vast..
Ik ga nóóit de discussie aan met mensen die in één les tachtig keer hetzelfde punt proberen te maken en bepalen wanneer we 'weg mogen', dat is vragen om problemen..
Je adviezen zijn vast goed bedoeld, maar heb je enig idee van de drukke tijd waarin ik me bevind? Ik heb geen tijd om te rusten.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lief,.
Rusten, jezelf warm aankleden en veel thee/sinaasappelsap drinken.
!
En nu?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef Bob. het volgende:
Huisgenootje: "Hai, het slot op de voordeur is stuk, als je naar buiten gaat vandaag kun je niet meer binnen komen, even dat je het weet."
Hm.
En beterschap DaD!
En die had je toevallig bij je?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:37 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb wel eens met een kleerhanger de voordeur geopend.
Das altijd lastig! Het moet pakkend maar niet te informeel zijn enzulksquote:Op donderdag 22 november 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan geen mooie eerste zin voor de inleiding van m'n scriptie verzinnen..
Alles wat ik bedenk begint met 'ik', en dat wil ik absoluut niet... Ik denk dat ik maar gewoon in het midden begin en die eerste zin er later maar voorplak.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Das altijd lastig! Het moet pakkend maar niet te informeel zijn enzulks
Succes ermee
"Er was eens..."quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
AARRGGH! Waarom is de inleiding altijd het moeilijkste??
Klauterpartijen?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer binnen gekomen! De deur kan nog steeds niet open, maar we hebben iets geregeld via de buurvrouw.
Een mooie quote doet wonderen.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
"...een meisje dat absoluut niet wist hoe ze haar inleiding moest beginnen."
Tsja.
Zelf vond ik 'm niet eens zo geweldig, maar je waardering doet me goed.quote:
ehhhquote:Op donderdag 22 november 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelf vond ik 'm niet eens zo geweldig, maar je waardering doet me goed..
En daar is gelijk de oplossing van het probleem van DaD. Vind een mooie quote en je hebt een mooie eerste zinquote:
Ja ik deed alleen maar een poging tot een grapje.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
ehhh![]()
het was meer een tip voor een begin en eigenlijk doelde ik niet op deze quote...![]()
Eigenlijk best wel een idee inderdaad. Heb wel al een kantje inleiding geschreven maar nog steeds zonder lekker begin, dus daar kijk ik morgen even naar.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En daar is gelijk de oplossing van het probleem van DaD. Vind een mooie quote en je hebt een mooie eerste zin![]()
Jaloerssssssss!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Betekent wel dat ik de komende 2 weken vol aan de bak moet. Op dezelfde dag 2 deadlines van 2 zware opdrachten, pff. Gelukkig kan ik er dan van 8 t/m 11 december tussenuit en kan dan rustig aan doen tot de kerst![]()
@DaD: ik hoop dat je iets leuks van Sinterklaas krijgt![]()
Jaquote:Op donderdag 22 november 2007 21:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat het zo stil is dat je een speld kan horen vallen.
Maar CZ voelde mijn komende post aan, blijkbaar,.
Weet je inmiddels ook waarom ik je belde?
Nee, dat viel nog wel mee. Ondertussen ook gewoon weer een nieuw slot.quote:
Het voelt toch goed om gemist te worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaIk had in jou schoenen hetzlefde gedaan. Maar dan met wat meer paniek
Die ene?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga er met een vriend heen. Zouden eerst nog 2 vrienden mee, maar die zagen af van het tripje, al was er toen nog sprake van dat we naar Londen zouden gaan, maar Londen zou echt te duur worden. Parijs is een zeer goed alternatief, al zal de verstaanbaarheid wel een klein probleempje worden.
Dan maar het boek Frans voor Dummies mee![]()
Nee, een andere vriend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die ene?
Ik spreek heel goed Frans.. Of naja, eigenlijk niet, maar volgens m'n docente redde m'n flair me.
.
Wanneer ga je, misschien dat we tegelijk gaanquote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zei ik eerst nog dat ik een tripje naar Londen zou hebben, dit is nu een tripje naar Parijs geworden.
Ik hoek je neer alsje dat doetquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alex, ik zou je een knuffel geven als ik het niet zo beschamend zou vinden je een knuffel te geven.
En dat inderdaad! Teringbende op het werk, nu al geen zin meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:44 schreef freecell het volgende:
bleh
Ga van 8 t/m 11 decemberquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wanneer ga je, misschien dat we tegelijk gaan
Ik liep net naar de portiersbalie in de UB om een copycard te kopen, en toen stond er een oude man bij de balie en de portier zat te googlen. "Jongedame", zei de oudere meneer, "heb jij goede ogen?" Nou, ik heb -5, dus niet echt, maar ik vroeg toch maar waar ik mee kon helpen. Of ik kon lezen wat er helemaal op de top van de Academie, in het wapen stond. Ja lang niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Welke goede daad heb je verricht?
Ok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorryquote:
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorry
quote:
Dat moet dan zo helemaal goed komen.quote:
Ja zo heel charmant met een rood en dik oog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef nietzman het volgende:
En iedereen maar denken dat je guitig naar ze knipoogt!
"niet zo leuk"is in mijn woorden "moet dood"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste..
Dan zou je mn post toch niet zienquote:
Figurrrrrrr ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
[..]
hangt er van af
verkapt je-bent-dom post?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
Ow owquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, niet luiheid. Ik kan me gwn niet bewegen tot opstaan, en erheen te gaan. Geen fut voor.![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeAls ik je dom had gevonden had ik gezegd:
Tom, je bent dom
Maar dat zeg en vind ik niet
Ik zie je hoofd voor me. Dat typische 'ow-ow' hoofd van jou. Die ken ik nu wel.quote:
Ik zie jouw hoofd ook voor me... ik leg zachtjes mn hand op je wang en geef je een lieve zoenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie je hoofd voor me. Dat typische 'ow-ow' hoofd van jou. Die ken ik nu wel.
quote:
die had als Dangel gemoeten btwquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je toch bij de doktersdienst bent, vrag meteen ff of hun CD al binnen is, wil je?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
That's fixed right there, baby.
Ga maar naar die crew dingen.
Ahahahaquote:
Ik heb ieder jaar nog zon lijstje ingevuld, dus dit jaar ga ik er ook weer een invullenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaha
Tuurlijk!
Als je nu wél een lijstje voor de users gaat doen, misschien ooit, behoor ik er wel op te staan jewaids.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zie jouw hoofd ook voor me... ik leg zachtjes mn hand op je wang en geef je een lieve zoen![]()
Geen idee, zou kunnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ook kunnen.
Tlijkt allemaal zo op elkaar ook.
Nou, toen had ik wel contact met jou! Was jij het?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag!EuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou
Moet ik een openbaring doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Je wéér toch dat ik een ontzettend warhoofd ben?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wéét toch ook wanneer ik jarig ben?
Dan is diegene niet laat zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een verjaardagscadeautje gekregen!.
Nu je toch bezig bent wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
Je gaat het vást vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 19" breedbeeld LCD monitor.. Ja mensen, ik had nog zo'n toeterding.
M'n papa en mama hadden weken geleden al gevraagd of ik er wel eentje wilde.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is diegene niet laat zeg![]()
Heb je nog leuke dingen van Sinterklaas gekregen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wauw zeg. dat is pas een cadeauquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |