Alles wat ik bedenk begint met 'ik', en dat wil ik absoluut niet... Ik denk dat ik maar gewoon in het midden begin en die eerste zin er later maar voorplak.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Das altijd lastig! Het moet pakkend maar niet te informeel zijn enzulks
Succes ermee
"Er was eens..."quote:Op donderdag 22 november 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
AARRGGH! Waarom is de inleiding altijd het moeilijkste??
Klauterpartijen?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef Bob. het volgende:
Ik ben weer binnen gekomen! De deur kan nog steeds niet open, maar we hebben iets geregeld via de buurvrouw.
Een mooie quote doet wonderen.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
"...een meisje dat absoluut niet wist hoe ze haar inleiding moest beginnen."
Tsja.
Zelf vond ik 'm niet eens zo geweldig, maar je waardering doet me goed.quote:
ehhhquote:Op donderdag 22 november 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelf vond ik 'm niet eens zo geweldig, maar je waardering doet me goed..
En daar is gelijk de oplossing van het probleem van DaD. Vind een mooie quote en je hebt een mooie eerste zinquote:
Ja ik deed alleen maar een poging tot een grapje.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
ehhh![]()
het was meer een tip voor een begin en eigenlijk doelde ik niet op deze quote...![]()
Eigenlijk best wel een idee inderdaad. Heb wel al een kantje inleiding geschreven maar nog steeds zonder lekker begin, dus daar kijk ik morgen even naar.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En daar is gelijk de oplossing van het probleem van DaD. Vind een mooie quote en je hebt een mooie eerste zin![]()
Jaloerssssssss!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
Betekent wel dat ik de komende 2 weken vol aan de bak moet. Op dezelfde dag 2 deadlines van 2 zware opdrachten, pff. Gelukkig kan ik er dan van 8 t/m 11 december tussenuit en kan dan rustig aan doen tot de kerst![]()
@DaD: ik hoop dat je iets leuks van Sinterklaas krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |