Ik hoek je neer alsje dat doetquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alex, ik zou je een knuffel geven als ik het niet zo beschamend zou vinden je een knuffel te geven.
En dat inderdaad! Teringbende op het werk, nu al geen zin meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:44 schreef freecell het volgende:
bleh
Ga van 8 t/m 11 decemberquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wanneer ga je, misschien dat we tegelijk gaan
Ik liep net naar de portiersbalie in de UB om een copycard te kopen, en toen stond er een oude man bij de balie en de portier zat te googlen. "Jongedame", zei de oudere meneer, "heb jij goede ogen?" Nou, ik heb -5, dus niet echt, maar ik vroeg toch maar waar ik mee kon helpen. Of ik kon lezen wat er helemaal op de top van de Academie, in het wapen stond. Ja lang niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Welke goede daad heb je verricht?
Ok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorryquote:
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorry
quote:
Dat moet dan zo helemaal goed komen.quote:
Ja zo heel charmant met een rood en dik oog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef nietzman het volgende:
En iedereen maar denken dat je guitig naar ze knipoogt!
"niet zo leuk"is in mijn woorden "moet dood"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste..
Dan zou je mn post toch niet zienquote:
Figurrrrrrr ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
[..]
hangt er van af
verkapt je-bent-dom post?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
Ow owquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, niet luiheid. Ik kan me gwn niet bewegen tot opstaan, en erheen te gaan. Geen fut voor.![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeAls ik je dom had gevonden had ik gezegd:
Tom, je bent dom
Maar dat zeg en vind ik niet
Ik zie je hoofd voor me. Dat typische 'ow-ow' hoofd van jou. Die ken ik nu wel.quote:
Ik zie jouw hoofd ook voor me... ik leg zachtjes mn hand op je wang en geef je een lieve zoenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie je hoofd voor me. Dat typische 'ow-ow' hoofd van jou. Die ken ik nu wel.
quote:
die had als Dangel gemoeten btwquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je toch bij de doktersdienst bent, vrag meteen ff of hun CD al binnen is, wil je?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
That's fixed right there, baby.
Ga maar naar die crew dingen.
Ahahahaquote:
Ik heb ieder jaar nog zon lijstje ingevuld, dus dit jaar ga ik er ook weer een invullenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaha
Tuurlijk!
Als je nu wél een lijstje voor de users gaat doen, misschien ooit, behoor ik er wel op te staan jewaids.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zie jouw hoofd ook voor me... ik leg zachtjes mn hand op je wang en geef je een lieve zoen![]()
Geen idee, zou kunnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ook kunnen.
Tlijkt allemaal zo op elkaar ook.
Nou, toen had ik wel contact met jou! Was jij het?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag!EuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou
Moet ik een openbaring doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Je wéér toch dat ik een ontzettend warhoofd ben?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wéét toch ook wanneer ik jarig ben?
Dan is diegene niet laat zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een verjaardagscadeautje gekregen!.
Nu je toch bezig bent wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
Je gaat het vást vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 19" breedbeeld LCD monitor.. Ja mensen, ik had nog zo'n toeterding.
M'n papa en mama hadden weken geleden al gevraagd of ik er wel eentje wilde.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is diegene niet laat zeg![]()
Heb je nog leuke dingen van Sinterklaas gekregen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 19" breedbeeld LCD monitor.. Ja mensen, ik had nog zo'n toeterding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |