Ik hoek je neer alsje dat doetquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alex, ik zou je een knuffel geven als ik het niet zo beschamend zou vinden je een knuffel te geven.
En dat inderdaad! Teringbende op het werk, nu al geen zin meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:44 schreef freecell het volgende:
bleh
Ga van 8 t/m 11 decemberquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wanneer ga je, misschien dat we tegelijk gaan
Ik liep net naar de portiersbalie in de UB om een copycard te kopen, en toen stond er een oude man bij de balie en de portier zat te googlen. "Jongedame", zei de oudere meneer, "heb jij goede ogen?" Nou, ik heb -5, dus niet echt, maar ik vroeg toch maar waar ik mee kon helpen. Of ik kon lezen wat er helemaal op de top van de Academie, in het wapen stond. Ja lang niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Welke goede daad heb je verricht?
Ok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Bob. het volgende:
Wil de mug die vannacht zo vriendelijk was om me in mijn oog te prikken waardoor mijn linkeroog nu niet meer open kan dat voortaan niet meer doen?![]()
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorryquote:
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben ff niet in een knuffelbui, sorry
quote:
Dat moet dan zo helemaal goed komen.quote:
Ja zo heel charmant met een rood en dik oog.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef nietzman het volgende:
En iedereen maar denken dat je guitig naar ze knipoogt!
"niet zo leuk"is in mijn woorden "moet dood"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zou misschien schelen als je niet steeds alles en iedereen doodverwenste..
Dan zou je mn post toch niet zienquote:
Figurrrrrrr ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
[..]
hangt er van af
verkapt je-bent-dom post?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi TomHet was figurlijk, voor als je dat nog niet snapte
Ow owquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, niet luiheid. Ik kan me gwn niet bewegen tot opstaan, en erheen te gaan. Geen fut voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |