quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zie jouw hoofd ook voor me... ik leg zachtjes mn hand op je wang en geef je een lieve zoen![]()
Geen idee, zou kunnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ook kunnen.
Tlijkt allemaal zo op elkaar ook.
Nou, toen had ik wel contact met jou! Was jij het?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag!EuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou
Moet ik een openbaring doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Je wéér toch dat ik een ontzettend warhoofd ben?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wéét toch ook wanneer ik jarig ben?
Dan is diegene niet laat zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al een verjaardagscadeautje gekregen!.
Nu je toch bezig bent wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
Je gaat het vást vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook nog vertellen wat m'n cadeautje was?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 19" breedbeeld LCD monitor.. Ja mensen, ik had nog zo'n toeterding.
M'n papa en mama hadden weken geleden al gevraagd of ik er wel eentje wilde.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is diegene niet laat zeg![]()
Heb je nog leuke dingen van Sinterklaas gekregen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een 19" breedbeeld LCD monitor.. Ja mensen, ik had nog zo'n toeterding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |