Lijkt me eng als man, dan wordt je zo bekeken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou bijna meewillen, volgend jaar. Bijna.
Je mág niet eens mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou bijna meewillen, volgend jaar. Bijna.
Dat had ikdus ook naar die heftruckbeurs! Echt wtf, ik snapt niet wat al die vrouwen op een heftruckbeurs moesten.. totdat ik het bordje bij de ingang zagquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:51 schreef maok het volgende:
Toen die keer op de libelle zomerweek was ook geweldig. In een overvolle trein met vrouwen die normaal nooit met de trein reizen![]()
Wii-en is tof![]()
ja, voor als mn sterrenknuffelbeestje overlijdquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand nog belang bij een Wii-tennisbal voor aan je sleutelbos? Ik heb over.
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen? Maar ik heb al genoeg sleutelhangers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Piemel op tafel leggen, wie de kleinste heeft mag hem hebben, want die heeft wat te compenseren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jongens ik heb er maar twee en nu zijn er al drie mensen die er eentje willen...
Hoe lossen we dit op?
Ik wil helemaal geen piemels op mijn tafel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Piemel op tafel leggen, wie de kleinste heeft mag hem hebben, want die heeft wat te compenseren.
Jij geeft ze weg, dus dan mag jij iets origineels bedenken als oplossingquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jongens ik heb er maar twee en nu zijn er al drie mensen die er eentje willen...
Hoe lossen we dit op?
Kan ik me voorstellen. Niemand zit te wachten op smegmavlekkenquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen piemels op mijn tafel..
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij geeft ze weg, dus dan mag jij iets origineels bedenken als oplossing
Roazen binne readquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.
Ben je uit de kast?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef nietzman het volgende:
Ja, ik leef nog. Bedankt voor de interesse.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Roazen binne read
Fioeltsjes binne blau
Jou my dy ferrekte tennesbal nou
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the topquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tineke is mooi
Tineke is lief
Mn hart is gestolen
En zij is de dief
Dan krijgt ie die sleutelhanger wel in bed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the top
You were playing with the Wiiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.
Dichten in een taal die niet van jou is....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
You were playing with the Wii
That was a good idea
You won
So you became the number one
And that's what we want to see.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie er echt eentje wil hebben komt maar halen, en anders gooi ik ze weg. Net als de rest van de zooi die ik vandaag heb gekregen waarschijnlijk..
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij zou jij je prima vermaken op die Magriet Winterfair, Alex.
Idem en idem.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed, 't was een vermoeiende dag!.
Teveel bagger gekregen gister?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ziekjes.
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Teveel bagger gekregen gister?Of wat anders?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.
Ruilen? Ik heb gisteren met veel lpezier mijn keuken gepoetst, maar heb geen zin om tot 6 uur in de theorie te duikenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:19 schreef Dangel het volgende:
Ik moet zo de koffieautomaat blinkend poetsenEn ik wil ook niet
Suc6, DaDquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wens me even succes. Volgende week donderdag wil ik m'n scriptie inleveren, maar effectief heb ik nog maar 2,5 dag om het af te krijgen.
Ontslagen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Dangel het volgende:
Stevrende hoeren kutzooi![]()
![]()
Sollicitatiebrieven, here we come 14.gif
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.quote:
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% kortingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neeeeeeeeee! Een uitnodiging voor een speciale avond bij Hunkemoller waar het derde artikel gratis is! The temptation!
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% korting
die kaart is altijd geldig dacht ik, maar er zitten wel wat voorwaarden aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.
Teveel. Ik laat me er wel over uit als het contract be-eindig is, ik zal zegeen reen geven me te ontslaan iig!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?
Blij dat je er weer eens bentquote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine komt even gluren
Beh druk met alles, maar kon me er echt niet toe zetten om iets gedaan te krijgen na afloop van college...
schijtdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |