Ben je uit de kast?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef nietzman het volgende:
Ja, ik leef nog. Bedankt voor de interesse.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Roazen binne read
Fioeltsjes binne blau
Jou my dy ferrekte tennesbal nou
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the topquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tineke is mooi
Tineke is lief
Mn hart is gestolen
En zij is de dief
Dan krijgt ie die sleutelhanger wel in bed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een gedicht om iemand een bed in te krijgen, niet om een tennisbalsleutelhanger te veroveren, over the top
You were playing with the Wiiquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie het mooiste gedichtje voor me schrijft wint.
Dichten in een taal die niet van jou is....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
You were playing with the Wii
That was a good idea
You won
So you became the number one
And that's what we want to see.
Tot morgenavond!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie er echt eentje wil hebben komt maar halen, en anders gooi ik ze weg. Net als de rest van de zooi die ik vandaag heb gekregen waarschijnlijk..
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij zou jij je prima vermaken op die Magriet Winterfair, Alex.
Idem en idem.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed, 't was een vermoeiende dag!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |