Teveel bagger gekregen gister?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ziekjes.
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Teveel bagger gekregen gister?Of wat anders?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Keelpijn, werd er gisterochtend al wakker mee.
Ruilen? Ik heb gisteren met veel lpezier mijn keuken gepoetst, maar heb geen zin om tot 6 uur in de theorie te duikenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:19 schreef Dangel het volgende:
Ik moet zo de koffieautomaat blinkend poetsenEn ik wil ook niet
Suc6, DaDquote:Op woensdag 21 november 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wens me even succes. Volgende week donderdag wil ik m'n scriptie inleveren, maar effectief heb ik nog maar 2,5 dag om het af te krijgen.
Ontslagen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:22 schreef Dangel het volgende:
Stevrende hoeren kutzooi![]()
![]()
Sollicitatiebrieven, here we come 14.gif
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.quote:
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% kortingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh neeeeeeeeee! Een uitnodiging voor een speciale avond bij Hunkemoller waar het derde artikel gratis is! The temptation!
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
vraag een leden kaart aan, dan krijg je altijd 30% korting
die kaart is altijd geldig dacht ik, maar er zitten wel wat voorwaarden aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Altijd? Alleen tijdens speciale acties dacht ik? Ik heb wel zo'n kaart natuurlijk.
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Een haar verwijderd van zelf ontslag nemen.
Teveel. Ik laat me er wel over uit als het contract be-eindig is, ik zal zegeen reen geven me te ontslaan iig!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat is er naast het schoonmaken van de koffiezetter nog meer voorgevallen?
Blij dat je er weer eens bentquote:Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine komt even gluren
Beh druk met alles, maar kon me er echt niet toe zetten om iets gedaan te krijgen na afloop van college...
schijtdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |